Black Week do 4.12.2022. -10% na wszystko z kodem BLACK. Kod rabatowy nie łączy się z produktami w promocji.
Kontakt
0

Rower na pasku Batavus Finez Exclusive Alfine 8

Batavus
Rower na pasku zębatym Batavus Finez Exclusive Alfine 8 to komfortowy rower holenderski, który sprawdzi się zarówno w mieście jak i na duktach leśnych. Dzięki płynnej regulacji wysokości i kąta kierownicy, na rowerze możemy poruszać się zarówno w komfortowej, wyprostowanej pozycji jak i w lekko pochylonej, idealnej do jazdy trekkingowej. Elegancko zaprojektowana rama z pięknym pięcio-warstwowym, matowym lakierem i świetnie dobranymi detalami. Pancerze z linkami ukryte są wewnątrz ramy co minimalizuje ich uszkodzenie oraz bardzo dobrze wygląda. Amortyzowana sztyca podsiodełkowa i amortyzowany przedni widelec obydwa z płynną regulacją twardości. Na szczególną uwagę zasługuje nowa generacja oświetlenia LED. Przednia lampka została praktycznie zamontowana na przednim błotniku dla zwiększenia widoczności nocą, dodatkowo posiada  system światła postojowego poprzez zintegrowane paski LED świecące do 6 minut po zatrzymaniu się. Tylna lampka zintegrowana z bagażnikiem, minimalistyczny design i pasek z diodami LED na całej długości. 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
 
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Dopiero po odbyciu jazdy próbnej zostaje wyczyszczony i spakowany do wysyłki
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

 
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Carbon Drive CDN™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro . O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system tarczowych hamulców hydraulicznych Tektro o zwiększonej mocy hamowania dzięki podwójnemu tłokowi. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. Aluminiowe klamki hamulcowe z możliwością regulacji odległości od kierownicy. W przedniej piaście umieszczone zostało dynamo Panasonic Sport, które napędza przednią lampkę.
hamulce-magura-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
shimano-alfine-8-rower-z-paskiem
Piasta planetarna Shimano Alfine 8. W tylnej piaście znajduje się 8 biegowa planetarna piasta Shimano Alfine 8 SG-S7001-8 o wydajniejszej zmianie przełożeń nawet przy dużym napięciu łańcucha. 308% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Lampka Batavus Vizi o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona skrajnie na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię czujnika zmierzchu, który automatycznie włącza główną diodę LED gdy robi się ciemno oraz technologię światła dziennego dzięki, której jesteśmy widoczni także w dzień, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście.
lampka-axa-50-lux-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
amortyzator-pod-siodelkiem
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator w sztycy Pos modern składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka. 
Bagażnik Batavus z systemem MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prostu kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy.
pelna-oslona-lancucha-batavus-finez
przedni-amortyzator-batavus
Przedni amortyzator Batavus AERFLOW 2.O by Suntour z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Śruby do regulacji twardości zostały ładnie ukryte pod obłymi zaślepkami. Amortyzator AERFLOW oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to 40 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. Śruby do regulacji twardości zostały ładnie ukryte pod obłymi zaślepkami. 
Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4750. Rower został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Abus Amparo oz szeklą o średnicy 8,5 mm ze stali hartowanej . Podkowa posiada specjalny otwór Abus Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. 
axa-victory-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym


Rowery Batavus produkowane w holandii
 
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower na pasku Batavus Finez Exclusive Alfine 8

Amortyzator: Batavus AERFLOW 2.0 by Suntour
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość biegów: Shimano Alfine 8
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Batavus by Rodi VR19 ALU (made in Portugal)
Opony: Schwalbe Road Cruiser - z wkładką antyprzebiciową + pasek odblaskowy
Osłona łańcucha: Pełna - Hesling Xcero (made in Holland)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Rozmiar kół: 28" x 1.6 (42-622)
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Post Modern - amortyzowana
Waga: 19,8kg (18,9kg bez blokady koła)

UWAGA! Z uwagi na olbrzymie opóźnienia w dostawach oraz braki w produkcji komponentów spowodowane pandemią COVID 19, producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Rower na pasku Batavus Finez Exclusive Alfine 8 opinie

~Małgosia
Czwartek, 11-03-2021 15:37
Pasek i turkus mmmm 😄 im love it ~!