Kontakt
0

Wysyłka rowerów Batavus, Gazelle, Sparta, Embassy, Cortina.

Klienci często pytają Nas w jaki sposób będzie zapakowany zamówiony przez nich rower. Czy rower dotrze w całości, w stanie nienaruszonym? Czy nie zostanie uszkodzony w transporcie?

Jesteśmy jedynym sklepem rowerowym w Polsce, który zamówione przez klientów rowery wysyła w całości złożone. Przed zapakowaniem, rower trafia w ręce naszych profesjonalnych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przedzakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalnie dla nas zaprojektowane grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego transportowania oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także posiada naklejki informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Nie trzeba się martwić, że karton otworzy się podczas transportu, karton zamykany jest dużą ilością mocnej taśmy klejącej z logo sklepu RoweryStylowe.pl lub zamykany przy pomocy pneumatycznego tackera dużymi zszywaczami kartonowymi.

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Państwa w świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Rowery holenderskie Batavus, Gazelle, Sparta i KOGA są w całości składane w Holandii i dostarczane kompletnie złożone do Polski. Jednak mając na uwadze najwyższą jakość oferowanych usług, każdy rower przed wysyłką przechodzi kompletny serwis przedzakupowy w skład, którego wchodzą poniższe czynności:

  • pełna regulacja hamulców i przerzutek
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia w oponach
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych)
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • jazda próbna

Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.
 


Wysyłki rowerów odbywają się za pomocą firmy spedycyjnej RABEN Polska. Każda przesyłka jest ubezpieczona zgodnie z wartością roweru. Nie musicie się Państwo obawiać czy rower zostanie dostarczony w całości, z naszych statystyk wynika, że więcej niż 99% wysyłek dociera do klienta w stanie idealnym. Jeżeli jednak zdarzyłaby się sytuacja uszkodzenia, którejkolwiek z części roweru, zostaje ona priorytetowo wymieniona na nasz koszt. Każda paczka otrzymuje swój indywidualny numer dzięki, któremu można śledzić jej losy na stronach RABEN Polska.

Żadna uwaga naszych Klientów nie zostaje zignorowana – wszystkie bierzemy sobie do serca i ciągle udoskonalamy nasze procedury pakowania.

Dla naszych klientów zza granicy posiadamy rewelacyjnie niskie koszty wysyłki rowerów do krajów Unii Europejskiej (ceny wysyłki do krajów spoza listy uzgadniamy indywidualnie):

  • do Czech 159.90 zł
  • do Niemiec 249.90 zł
  • do Litwy 249.90 zł
  • do Irlandii 299.90 zł
  • do Wielkiej Brytanii 299.90 zł
*Elektronicznej Karty Roweru nie posiadają rowerki dziecięce. 
Porównaj produkty 0