Kontakt
0

Rower na pasku KOGA F3 8.0 Unisex Silver (mat)

Rodzaj:
Kolor:
 
KOD: KSBM0000RO
EAN: 8713568523486
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower KOGA F3 8.0 (Alfine 11)

Rower KOGA F3 8.0 na pasku zębatym Gates Carbon Drive CDX i piastą planetarną Shimano Alfine 11. Bezobsługowy rower o sportowym charakterze, idealnie nadaje się zarówno do codziennej jazdy jak i na dłuższe dystanse w każdym terenie. Prestiżowa, lekka i sportowa rama aluminiowa z systemem KOGA Light Design z największą integracja oświetlenia LED wbudowanym w główkę ramy. Dzięki dodatkowym oświetleniu logo LED, które jest zawsze włączone, jesteśmy jeszcze bardziej widoczni na drodze również z boku co maksymalnie zwiększa nasze bezpieczeństwo. Koga F3 8.0 posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem. Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu przewody są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Również kabel tylnej lampki poprowadzony jest całkowicie wewnątrz przez przedni widelec, ramę oraz tylny bagażnik.  KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Z uwagi na zastosowanie paska zębatego rower został wyposażony w nowoczesny mimośrodowy suport ułatwiający napinanie paska. Na kierownicy znajduje się zintegrowany uchwyt na telefon w systemie SP-Connect. Dolna osłona ramy zapobiega uszkodzeniom spowodowanym uderzeniami kamieni i nadaje rowerowi sportowy wygląd.

OPCJONALNA AMORTYZACJA POD SIODEŁKIEM
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Satori z płynną regulacją twardości amortyzatora to jeszcze więcej komfortu. Amortyzator w sztycy Satori składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 40mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

ZWYCIĘZCA RED DOT DESIGN AWARD 2022 - KOGA F3 8.0. 
Rower KOGA F3 8.0. zdobyła prestiżową nagrodę RED DOT Design Award. To międzynarodowa nagroda za wzornictwo, przyznawana od 1955 roku. Na temat roweru KOGA jury napisało, KOGA F3 8.0: „Ta koncepcja projektowa została opracowana z myślą o użytkowniku, a sam KOGA F3 8.0 zapewnia najwyższy poziom komfortu, a rower ma sportowy i elegancki wygląd”.
aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana
Rama KOGA Smooth Welded. Rama wykonana z gładko spawanego aluminium Premium 6062. Tam, gdzie to możliwe, spawy ramy KOGA są gładkie dzięki czemu powstaje całkowicie gładka powierzchnia. Jest to nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko korozji wokół spoin tj. miejsc, które są na to bardzo wrażliwe. W pełni zintegrowane, wewnętrzne prowadzenie linki przerzutki, hamulca i oświetlenia. Rama składa się z potrójnie cieniowanego hydroformowanego aluminium. Główka ramy jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru.
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek napedowy gates cdx
Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive CDX z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Gates Carbon Drive CDX™ to pas poliuretanowo-węglowy, który jest wyjątkowo trwały, wydajny, odporny na warunki atmosferyczne oraz odporny na duże obciążenia.
Piasta planetarna Shimano Alfine 11 to najwyższy model piasty japońskiego producenta. 409 % zakresu przełożeń daje nam ogromne możliwości, to aż 101% więcej niż Shimano Nexus 8 ! Ustawione pod kątem żeby kół zębatych i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów jest bardziej płynna, cichsza, a dodatkowo wrosła trwałość całego mechanizmu. Najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu powyżej 20°, a najwyższe biegi zarezerwowane są dla prędkości rzędu 45 km/h. Dużą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony jest przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
piasta alfine shimano 11
koga-feather-shock-2-amortyzator-head-shock
Amortyzator KOGA Feather Shock 2.0 typu head-shock umieszczony pod główką ramy oraz całkowicie zintegrowany z widelcem. Wersja 2.0 posiada zintegrowany ogranicznik kąta skrętu, co zwiększa stabilność kierownicy w czasie jazdy. Elegancki i sportowy wygląd. Ogromną zaletą amortyzatora Head-Shock jest niska waga i nowoczesny design. Skok amortyzatora to około 30mm co w warunkach miejskich i trekkingowych jest w pełni wystarczalną wartością dla komfortowej jazdy. Amortyzator reaguje tylko w razie potrzeby, zapewniając najwyższy komfort dla nadgarstków i ramion. Taki zabieg ogranicza przejmowanie energii włożonej w pedałowanie co zwiększa efektywność jazdy. 
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT201Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
hamulec-tarczowy-koga
opony-schwalbe-marathon-racer-koga
Opony Schwalbe Marathon Racer PerformanceSchwalbe Marathon Racer to doskonały i sprawdzony model w swojej klasie. Opona jest lekka, odporna na przebicia, posiada niskie opory toczenia. Model wyposażono w technologię HD Speed Guard, która sprawia, że możemy cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem jazdy. Odpowiednio dobrane mieszanki gumy zapewniają optymalną przyczepność na utwardzanych nawierzchniach. Wkładka antyprzebiciowa Race Guard zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przed przebiciem. Specjalnie odchudzone boczne ścianki boczne wykonane zostały w technologii LiteSkin. Opona jest wyposażona w boczny pasek odblaskowy zwiększający bezpieczeństwo na drodze podczas jazdy po zmroku. Po bokach opony znajdują się paski odblaskowe dla zwiększenia bezpieczeństwa przez widoczność po zmroku. Opony w rozmiarze 28" 40-622.
Oświetlenie KOGA LIGHT DESIGN W KOGA Light Design producent postawił na najwyższej klasy integrację, rozpoznawalność i bezpieczeństwo. Oświetlenie dosłownie stało się częścią roweru, a ponieważ Twoje bezpieczeństwo jest niezwykle ważne, oświetlenie było widoczne również z boku. Przednia lampka Busch&Muller zintegrowana ze wspornikiem kierownicy ma tryb regularny i dzienny. Tryb regularny świeci z mocą 35 LUX, a Premium ma 50 LUX. Ponadto dzięki Light Design możesz z daleka zobaczyć, że nadjeżdża KOGA. Rower, który musisz zobaczyć!
Pedały KOGA SoleMate pełna stabilizacja i komfort użytkowania. Każdy rower KOGA został wyposażony w prestiżowe pedały KOGA SoleMate, które zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Pedały posiadają zintegrowane, trwałe i niezawodne łożyska maszynowe dające gwarancję prawidłowej pracy przez długie lata. Na całej powierzchni pedałów znajduje się guma z nacięciami zwiększająca przyczepność w czasie deszczowej pogody oraz dające lepszą stabilizację w czasie agresywnej jazdy.
Wspornik kierownicy KOGA SP Connect to nowoczesny i lekki mostek ze zintegrowanym uchwytem na telefon prestiżowej firmy SP CONNECT oraz oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z super lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby. Jest to system opracowany przez inżynierów KOGA aby jak najbardziej ułatwić użytkowanie roweru. Dołączona do wspornika aluminiowa podkładka zastępuje tradycyjne pierścienie a-head, dzięki czemu trzon wspornika tworzy wizualnie jedną całość z ramą roweru.
Blokada koła AXA Victory to najnowsza podkowa holenderskiej firmy. AXA Victory to całkowicie nowy standard zabezpieczeń tylnego koła. To pierwsze na świecie  zabezpieczenia typu Frame-Lock posiadające w pełni spawane stalowe elementy wewnętrzne, co maksymalnie zwiększa poziom bezpieczeństwa i wytrzymałość na ingerencję w blokadę. Dodatkowo blokada zyskała całkowicie nowy deisgn i kształt kluczyka. 4 x mocniejszy w stosunku do AXA Defender - nowa specjalna stal hartowana, wzmocniony cylinder zamka. 10 lat gwarancji. 


DODAJ PRZYDATNE AKCESORIA:
etui-na-telefon-sp-connect-do-koga
Etui na telefon SP Connect
 
Szybkie i bezpiecznie mocowanie Twojego telefonu na wsporniku KOGA wyposażonym w system SP Connect. Zobacz TUTAJ. 
gumy-na-bagaznik-do-rowerow-koga-batavus-gazelle-sparta-cortinaGumy na tylny bagażnik KOGA
 
Uniwersalny system mocowania przedmiotów na bagażniku za pomocą potrójnych ekspanderów KOGA dopasowanych do bagażników KOGA. Zobacz TUTAJ.
zestaw-smarow-rowerowych-koga-roweryKosmetyki rowerowe KOGA
 
Zadbaj o swój rower z najwyższej jakości preparatami do czyszczenia i konserwacji KOGA by Finish Line. Zobacz TUTAJ.
Łańcuch KOGA do blokady koła
 
Wysokiej jakości zabezpieczenie roweru w postaci łańcucha KOGA by AXA do pełnego zintegrowania z blokadą koła. Zobacz TUTAJ.

Rowery Batavus produkowane w holandii
KOGA składane ręcznie w Holandii od 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Arnold
Co sądzi nasz ekspert?

KOGA F3 8.0 jest perfekcyjnie wykonany, zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach rowerów użytkowych do miasta i na dłuższe wypady po szutrach. Jest wiele cech, które wyróżniają modele KOGA F3 wśród innych producentów, jednak wg. mnie najważniejsza to czysty i estetyczny do bólu design. Brak widocznych jakichkolwiek linek, pancerzy czy przewodów. Elegancko i praktycznie zintegrowane oświetlenie przednie i tylne, wyprodukowane dla KOGA przez najlepszego niemieckiego producenta oświetlenia Busch&Muller, gwarantuje świetną widoczność po zmroku i pełne bezpieczeństwo. Najwyższy model piasty planetarnej Shimano Alfine 11 to wisienka na torcie, śmiało można napisać, że to biały kruk wyposażenia fabrycznego na rynku rowerowym. KOGA F3 8.0 jest piękna, szybka, komfortowa i wzorowo wyposażona!

Arnold,
Ekspert RoweryStylowe.pl

Specyfikacja Rower KOGA F3 8.0 (Alfine 11) Unisex Silver (mat)

Amortyzator: KOGA ALU Feathershock 2.0 - skok 30mm + zintegrowany ogranicznik skrętu
Amortyzator przedni: Tak
Bagażnik tylny: KOGA F3 MIK 25kg
Blokada koła: AXA Victory (made in Holland) 10 lat gwarancji
Chwyty: KOGA Sport
Dętki: Schwalbe SV 17
Dynamo: Shutter Precision PL-7
Dzwonek: Tak
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Ilość przerzutek: 11
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 24T
Kierownica: KOGA Riser ALU 640mm
Korba: Gates CDX 46T
Lampka przednia: KOGA Premium Integrated 50 LUX
Lampka tylna: KOGA Premium LED
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Ryde Rival 21 Disc
Opony: Schwalbe Marathon Racer
Pedały: KOGA Sole-Mate
Pozycja: Lekko pochylona
Rama: KOGA Smooth (ALU 7005) Handmade in Holland
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 11
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Siodełko: Selle Royal Vivo Ergo
Suport: Shimano Sealed Eccentric JIS
Szprychy: Sapim Strong
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 17 kg (16,2 kg bez blokady koła)
Wspornik kierownicy: KOGA SP Connect 90mm

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower KOGA F3 8.0 (Alfine 11) Unisex Silver (mat) opinie

ludwik.galli
Czwartek, 29-08-2024 10:16
Rower Premium. Firma Premium. Obsługa Premium.Polecam

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0