Części do rowerów elektrycznych
Liczba produktów: 455
Części do rowerów elektrycznych, baterie, ładowarki i sterowniki
Wraz ze wzrostem popularności elektryków, coraz więcej osób szuka części do rowerów elektrycznych, mocno eksploatowane podzespoły mimo wysokiej jakości mogą wymagać naprawy i konserwacji. W naszym sklepie rowerowym znajdziesz baterie litowo-jonowe do rowerów, sterowniki, ładowarki do baterii oraz zamki do baterii.
Części rowerów elektrycznych w sklepie rowerystylowe.pl
Części rowerów elektrycznych w sklepie rowerystylowe.pl to kategoria w której znajdziesz mnóstwo elementów niezbędnych do obsługi systemów wspomagania napędu. Z jednej strony zawiera ona elementy, które mogą stanowić bazę komponentów zamiennych. Z drugiej zaś – takie, które mogą zwiększyć funkcjonalność rowerów. Na naszych stronach to aż sto kilkadziesiąt produktów. Jest tutaj czujnik obrotów do silników Gazelle, adapter Enviolo pod tarczę hamulcową do piasty oraz bezpiecznik baterii roweru elektrycznego. A także klucz do demotażu Bosch, czujnik ION sensor Torque i czujnik prędkości Bafang. Nie brak ponadto takich drobiazgów jak dolna zaślepka baterii w rowerach elektrycznych Batavus, elementy montażowe sterownika Bosch albo kabel lampki rowerowej Bafang. Jest także kabel wyświetlacza Bafang 43V, klucz do korb Bosch oraz kontroler Ananda 36V. Są tutaj nawet: manetka gazu roweru elektrycznego, naklejka na display Sparta i nakrętka do silnika piasty przedniej. Podobnie jak nakrętka kontrująca Miranda, obudowa baterii Cortina i okrągła zaślepka silnika Bosch. Oferujemy głównie podzespoły do rowerów holenderskich, ale praktycznie każdy fan elektrycznych dwóch kółek znajdzie u nas coś dla siebie.
Niezbędne części do roweru elektrycznego, kable zasilające, kable do baterii i sterownika
Rower elektryczny to zaawansowany pojazd, który wymaga odpowiednich komponentów, aby działać sprawnie i bezpiecznie. Jego budowa należy do relatywnie nieskomplikowanych. Istnieje jednak kilka niezbędnych części, kluczowych dla jego funkcjonowania. Z pewnością należy do nich silnik. Jest to niejako serce roweru elektrycznego. Może być umieszczony w przednim kole, tylnym lub centralnie w ramie. Jego zadaniem jest dostarczenie wspomagania podczas jazdy poprzez obrót kół lub wspomaganie nóg pedałującego w trakcie naciskania ramion korby. Istnieją różne typy silników, takie jak wersja prądu stałego (DC) lub prądu zmiennego (AC), o różnych mocach i charakterystykach. Następny jest akumulator. To źródło energii, które zasila silnik i umożliwia jazdę na rowerze elektrycznym miejskim. Akumulatory umieszcza się zazwyczaj w ramie lub na bagażniku, na przykład w rowerach miejskich. Mają one też różne pojemności, wpływające na zasięg i czas jazdy na jednym ładowaniu. Sterownik z kolei to elektroniczny układ, który kontroluje działanie silnika, akumulatora i innych komponentów roweru elektrycznego. Jest on odpowiedzialny za zarządzanie wspomaganiem, regulację prędkości oraz ochronę przed przegrzaniem i przeciążeniem. Dla płynnego działania roweru elektrycznego ważne są również czujniki – prędkości, momentu obrotowego, kadencji czy momentu hamowania. Pozwalają one sterownikowi na odpowiednie dostosowanie wspomagania i zapewnienie naturalnej jazdy.
Jakie części do roweru elektrycznego psują się najczęściej?
W rowerze elektrycznym, podobnie jak w każdym innym pojeździe, niektóre części mogą ulegać zużyciu lub uszkodzeniom w wyniku intensywnego użytkowania. W tym typie środka transportu osobistego najczęściej wymienia się akumulator. Ma on bowiem ograniczoną żywotność, co oznacza, że z czasem jego pojemność i wydajność mogą się zmniejszać. W zależności od jakości i użytkowania akumulatory zazwyczaj wymagają wymiany po kilku latach. Częste używanie roweru elektrycznego na różnych nawierzchniach, w tym na nierównym terenie, może powodować większe zużycie napędu. Łańcuch w rowerze elektrycznym zużywa się szybciej, ponieważ rowerzysta wspomagany silnikiem dysponuje znacznie większym momentem obrotowym. Stąd łańcuch i kaseta są jednymi z części, które wymagają regularnej kontroli i wymiany w rowerze elektrycznym.Regularne smarowanie, czyszczenie i wymiana tych części może pomóc w zachowaniu płynności napędu. Z kolei wyższa masa jednostek na prąd może powodować większe obciążenie dla hamulców. Co przekłada się na szybsze zużycie klocków hamulcowych i tarcz w hamulcach hydraulicznych. Regularne sprawdzanie i konserwacja hamulców jest niezwykle ważne dla bezpieczeństwa jazdy. Wiadomo też, że w skomplikowanych systemach elektrycznych mogą się zdarzyć też awarie elektroniki i sterowników. Dlatego regularna konserwacja oraz stosowanie się do zaleceń producenta są kluczowe.