Kontakt
0

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość, bez podawania przyczyny możesz go do nas zwrócić.

Szczegóły znajdziesz TUTAJ

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość, bez podawania przyczyny możesz go zwrócić i złożyć niezależne nowe zamówienie, które należy opłacić. Za zwracany produkt otrzymasz pełny zwrot środków. 

Szczegóły zwrotów TUTAJ

W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Kontakt znajdziesz TUTAJ

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak ten krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub mejlowy.

Filmy jak dobrać rozmiar ramy znajdziesz TUTAJ

Stan zamówienia sprawdzisz na swoim koncie użytkownika lub korzystając z formularza w zakładce KONTAKT. O zmianie statusu informujemy Cię również mailowo.

Jeżeli Twoje pierwotnie zamówienie nie trafiło do pakowania lub nie zostało jeszcze wysłane możesz dodać do niego produkty kontaktując się z nami telefonicznie lub mejlowo, a także składając nowe zamówienie z opcją wysyłki SCAL ZAMÓWIENIE (w uwagach do zamówienia wpisz numer zamówienia, z którym mamy scalić nowo złożone zamówienie).

Tak. Wystarczy, że wpiszesz NIP  w danych w czasie składania zamówienia.

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

Na karcie każdego produktu wystawionego w sklepie znajduje się wyraźna informacja na temat aktualnej dostępności.

W naszym salonie znajdziesz szeroki asortyment rowerów, części i akcesoriów. Aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu, który widzisz w sklepie internetowym należy kliknąć w przycisk "Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym" - przycisk ten znajduje się pod informacją na temat dostępności produktu w sklepie internetowym. 

Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.

LINK DO FORMUALRZA

Decyzję odnośnie złożonej przez Ciebie reklamacji otrzymasz do 14 dni od daty podania żądania.

Oferujemy następujące formy płatności:
  • pobranie, czyli płatność przy odbiorze: gotówką lub kartą (Paczkomaty InPost, GLS)
  • tradycyjny przelew
  • płatność on-line za pośrednictwem PayU (szybki przelew, płatność kartą Visa lub Mastercard, BLIK, portfele elektroniczne Visa Checkout lub Google Pay),
  • raty zwykłe oraz raty 0% w bankach: Santander Bank, Crédit Agricole, System PayU
  • leasing w LeaseLink grupa Mbank

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

KONTAKT

Tak, udostępniamy możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu lub magazynie w Nowej Soli. W trakcie składania zamówienia jest możliwość wyboru opcji Odbioru osobistego we Wrocławiu lub Nowej Soli.

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

KONTAKT

Status wysłanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przewoźnika. Po wysyłce, na podany adres e-mail, wysłaliśmy numer listu przewozowego oraz link do śledzenia paczki. 

Tak, obecnie przesyłki realizujemy na terenie całej EU. W trakcie składania zamówienia, w formularzu dostawy zmień kraj dostawy (domyślnie ustawiony to Polska). 

Nie rozdajemy kodów rabatowych. Kody rabatowe możesz otrzymać w promocyjnym  mailu, w przesyłce z zamówieniem lub znajdziesz je na naszej stronie na FaceBooku.

Właścicielem sklepu i marki RoweryStylowe.pl jest

Sentido - Maciej Myszko
Świdnicka 49
50-028 Wrocław
NIP: 925-192-71-53

Tak, zajmujemy się serwisem wszystkich typów rowerów. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie rowerów holenderskich, miejskich i użytkowych. Nasze serwisy rowerowe znajdują się w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu oraz w magazynie w Nowej Soli.

Cennik serwisu rowerowego znajdziesz TUTAJ