Kontakt
0

FAQ - najczęściej zadawane pytania


Zamówienia:

Stan zamówienia sprawdzisz na swoim koncie użytkownika lub korzystając z formularza w zakładce KONTAKT. O zmianie statusu informujemy Cię również mailowo.

W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.


Płatności:

Oferujemy następujące formy płatności:
  • pobranie, czyli płatność przy odbiorze: gotówką lub kartą (Paczkomaty InPost, GLS)
  • tradycyjny przelew
  • płatność on-line za pośrednictwem PayU (szybki przelew, płatność kartą Visa lub Mastercard, BLIK, portfele elektroniczne Visa Checkout lub Google Pay),
  • raty zwykłe oraz raty 0% w bankach: Santander Bank, Crédit Agricole, System PayU
  • leasing w LeaseLink grupa Mbank

Tak. Wystarczy, że wpiszesz NIP  w danych w czasie składania zamówienia.

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.


Wysyłka:

Tak, udostępniamy możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu lub magazynie w Nowej Soli. W trakcie składania zamówienia jest możliwość wyboru opcji Odbioru osobistego we Wrocławiu lub Nowej Soli.

Tak, obecnie przesyłki realizujemy na terenie całej EU. W trakcie składania zamówienia, w formularzu dostawy zmień kraj dostawy (domyślnie ustawiony to Polska). 

Status wysłanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przewoźnika. Po wysyłce, na podany adres e-mail, wysłaliśmy numer listu przewozowego oraz link do śledzenia paczki. 

Produkty:

Na karcie każdego produktu wystawionego w sklepie znajduje się wyraźna informacja na temat aktualnej dostępności.

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak ten krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub mejlowy.

W naszym salonie znajdziesz szeroki asortyment rowerów, części i akcesoriów. Aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu, który widzisz w sklepie internetowym należy kliknąć w przycisk "Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym" - przycisk ten znajduje się pod informacją na temat dostępności produktu w sklepie internetowym. 

Zwroty i reklamacje:

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość, bez podawania przyczyny możesz go do nas zwrócić.

Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość, bez podawania przyczyny możesz go zwrócić i złożyć niezależne nowe zamówienie, które należy opłacić. Za zwracany produkt otrzymasz pełny zwrot środków. 

Decyzję odnośnie złożonej przez Ciebie reklamacji otrzymasz do 14 dni od daty podania żądania.

Inne:

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

Nie rozdajemy kodów rabatowych. Kody rabatowe możesz otrzymać w promocyjnym  mailu, w przesyłce z zamówieniem lub znajdziesz je na naszej stronie na

Właścicielem sklepu i marki RoweryStylowe.pl jest

Sentido - Maciej Myszko
Świdnicka 49
50-028 Wrocław
NIP: 925-192-71-53

Tak, zajmujemy się serwisem wszystkich typów rowerów. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie rowerów holenderskich, miejskich i użytkowych. Nasze serwisy rowerowe znajdują się w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu oraz w magazynie w Nowej Soli.

Jeżeli Twoje pierwotnie zamówienie nie trafiło do pakowania lub nie zostało jeszcze wysłane możesz dodać do niego produkty kontaktując się z nami telefonicznie lub mejlowo, a także składając nowe zamówienie z opcją wysyłki SCAL ZAMÓWIENIE (w uwagach do zamówienia wpisz numer zamówienia, z którym mamy scalić nowo złożone zamówienie).
Porównaj produkty 0