Kontakt
0

Rower na pasku Batavus Comodo Unisex / Damski 53

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: BC101867RO
EAN: 8713568423748
Ocena klientów:  

Batavus Comodo Nexus 8 na pasku zębatym

Rower z paskiem zębatym Comodo Nexus 8. Prestiżowy rower produkowany przez holendrów na wymagający niemiecki rynek rowerowy, podążający za najnowszymi trendami i nowinkami technicznymi. Dzięki odpowiedniemu profilowi aluminiowej ramy oraz wspornikowi kierownicy, z możliwością zmiany położenie kierownicy każdej płaszczyźnie, na rowerze możemy poruszać się w komfortowej, wyprostowanej pozycji lub pochylić do sportowej jazdy dla uzyskania jak najmniejszych oporów powietrza. Opony to Schwalbe Road Cruiser cechujące się mocną wkładką antyprzebiciową, wydłużającą żywotność mieszanką gumy oraz szybkim bieżnikiem. Tylny bagażnik niemieckiego producenta RackTime z udźwigiem 25kg i systemem mocowania bezpośrednio do błotnika. Dla uzyskania lepszego wyglądu roweru zrezygnowano ze standardowych i brzydkich pałąków łączących bagażnik z ramą roweru. Ekskluzywny design podkreślają takie smaczki jak niebieskie wstawki na ramie oraz pomalowane na w tym samym kolorze wspornik przedniego błotnika oraz jedna z tylnych poprzeczek bagażnika. Pozostałe modele rowerów  na pasku zębatym znajdziesz na naszej stronie klikając TUTAJ.


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Dopiero po odbyciu jazdy próbnej zostaje wyczyszczony i spakowany do wysyłki
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 
 

ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Carbon Drive CDN™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych Tektro o zwiększonej mocy hamowania. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. W przedniej piaście umieszczone zostało dynamo Panasonic, które napędza przednią lampkę Batavus VIZI.
hamulce-magura-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
shimano-alfine-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Piasta planetarna Shimano Nexus 8. W tylnej piaście znajduje się 8 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus 8 o wydajniejszej zmianie przełożeń nawet przy dużym napięciu łańcucha. 308% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Lampka Batavus Vizi o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście. 
lampka-przednia-batavus-na-blotniku
przedni-amortyzator-batavus
Przedni amortyzator Batavus AERFLOW 2.O by Suntour z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Śruby do regulacji twardości zostały ładnie ukryte pod obłymi zaślepkami. Amortyzator AERFLOW oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to 40 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. Śruby do regulacji twardości zostały ładnie ukryte pod obłymi zaślepkami. 
Bagażnik Batavus z systemem MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prostu kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy.
bagaznik-batavus-mik
amortyzowana sztyca podsiodelkowa batavaus
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern (XLC) z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomeru dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35 mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15 mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Regulacja twardości odbywa się w sposób płynny. Zintegrowane jarzemko z opatentowanym systemem regulacji kąta nachylenia siodełka za pomocą dwóch śrub inbusowych pozwala na precyzyjne dobranie położenia siodełka do indywidualnych wymagań. 

Blokada tylnego koła Axa Defender. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system AXA push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. AXA Defender posiada 15 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali AXA. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ.
blokada kola axa
 

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność części
10 lat na przedni sztywny widelec
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Batavus Comodo Nexus 8 na pasku zębatym Unisex / Damski 53

Amortyzator przedni: Tak
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość przerzutek: 8
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze:
Opony:
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska:
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.6 (42-622)
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 19,4 kg (18,5 kg bez blokady koła)
Widelec: Amortyzowany + regulacja Humpert Germany

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Batavus Comodo Nexus 8 na pasku zębatym Unisex / Damski 53 opinie

~Behemot
Czwartek, 19-12-2019 13:32
Przedmiot mojego pożądania i prezent gwiazdkowy od żony dotarł dziś o 11.00! Przed chwilą wróciłem z godzinnej jazdy testowej. Rewelacja! Jestem uspokojony, bo dokonałem właściwego wyboru. Miałem bowiem dylemat, co wybrać - Comodo czy Suerte? Przerzutka Alfine 8 zaspokaja moje potrzeby i sprawdzi się także na Mazurach Garbatych. Comodo, w przeciwieństwie do Suerte ma także, doskonały amortyzowany widelec, na czym mi bardzo zależało. Rzeczy doskonałych się nie tuninguje, dokonam zatem tylko niezbędnej personifikacji roweru. A mam z czego wybierać, bo po moim poprzednim rowerze, w który sam złożyłem, pękła rama, pozostało jednak mnóstwo akcesoriów z najwyższej półki zakupionych głównie w Rowerach Stylowych. Zaczynamy. Zainstaluję siodełko Brooks B135 wraz z torebką Challenge tej samej firmy. Zmieści się w niej łańcuch AXA RLC100 do podkowy AXA Victory. Podkowa została już zainstalowana przez profesjonalisów z firmy RS. Dobre fińskie chwyty zastąpię najlepszymi, z mojego punku wiedzenia, korkowymi Ergon Grip GP1. Założę także lusterka składane Zefal Dooback - jedyne lusterka, które nigdy się nie uszkodziły. Pedały w Comodo są bardzo dobre - ja mam jednak lepsze Shimano Deore XT PD-T800. Często korzystam z butów rowerowych, dlatego potrzebuję pedałów o zróżnicowanych platformach. Zainstaluję, dla oceny swoich wyczynów, licznik Sigma 16.16 STS, który oprócz bardzo wielu innych walorów, komunikuje się także ze smartfonem. Dla bezpieczeństwa założę także profesjonalny alarm na pilota z klaksonem 120dB! A na wiosnę zakupię sakwę rowerową Basil Mik. Korci mnie także, by założyć podwójna nóżkę rowerową, składaną na lewą stronę, firmy Massload i wymienić opony na Schwalbe Marathon Plus, które mają nie 3 (jak Road Cruiser) lecz 7 stopień zabezpieczenia przed przebiciem. Bardzo dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego pracownikom firmy Rowery Stylowe. Nigdy się nie zawiodłem - tam pracują profesjonaliści i pasjonaci rowerów. Comodo jest wspaniałe, a moje po spersonifikowaniu będzie najwspanialsze! Polecam wszystkim ten wysublimowany i nieskazitelny pod względem technicznym rower. Brawo Batavus.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0