Opona SCHWALBE MARATHON PLUS TOUR Reflex 28 × 1.4 (37-622) z najwyższej jakości wkładką antyprzebiciową SmartGuard - najnowszej generacji z nowym profilem, nową ścianą boczną i nową mieszanką. Nie do przebicia - z wyraźnym trekkingowym profilem bieżnika. Czy to asfalt, czy też bita nawierzchnia - ta wszechstronna opona czuje się na wszystkich drogach jak w domu. W codziennym użytkowaniu lub podczas długiej wyprawy - mocna konstrukcja odporna jest na wszelkie niedogodności. Posiada paski odblaskowe, które sprawiają, że jesteśmy dobrze widoczni na drodze oraz wkładkę antyprzebiciową, która w wysokim stopniu zabezpiecza oponę przed przebiciem.
Defekty opony to już historia. Schwalbe Marathon Plus Tour jest oponą nie do przebicia.
Wkładka antyprzebiciowa SmartGuard:
Wkładka SmartGuard wykonana została z wysoce elastycznego kauczuku jest szczególnie mocna i trwała. Stanowi trwały opór dla ciał, takich jak szklane odłamki czy ostre kamienie. Nawet wbite pinezki nie są w stanie przekłuć warstwy ochronnej. Wkładka SmartGuard jest neutralna dla oporów toczenia.
Endurance Compound mieszanka materiałów, której zadaniem jest zapewnienie najwyższej klasy trwałość produktów.
SmartGuard® Najskuteczniejsza wkładka antyprzebiciowa dla rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Warstwa posiada aż 5 mm bardzo elastycznej, specjalnej gumy
Nieprzebijalna Tylko opony z ochroną przed przebiciem SmartGuard i Smart DualGuard mogą nosić to miano. Jest to najbezpieczniejszy wybór dla rowerów tradycyjnych i elektrycznych.
Materiały pochodzące z recyklingu Stare produkty wykonane z naturalnego kauczuku są rozdrabniane i po kilku etapach stosowane jako materiał bazowy w systemie ochrony przed przebiciem
E-25 Opony z tą rekomendacją to idealny wybór do wszystkich pedeleków i e-bików ze wspomaganiem do 25 km/h.
Performance Line Doskonała jakość produktów Schwalbe, przeznaczona do intensywnego użytkowania.
Specyfikacja Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1.4 (37-622)
Dopuszczalne obiążenie opony:105 kg
Odblaskowy pasek:Tak
Opona do e-bike'a:do 25 km/h (E-25)
Przeznaczenie:miasto
Rozmiar opony:28 x 1.4 (37-622)
Typ opony:Drutowana
Wkładka antyprzebiciowa:Tak
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1.4 (37-622) opinie
wwomoni
Niedziela, 07-07-2019 22:42
Witam,
W poprzedniej wiadomości wkradł się błąd😒br />
"szerokość tylko 1,4 cm" szerokość opony równa jest 3,7 cm. 1,4 to rozmiar.
Pozdrawiam WWo.
wwomoni
Sobota, 06-07-2019 10:12
Pierwsze koty za ploty.
Test opon Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1.4 przeprowadzony na dystansie 61,5 km, rower miejsko- rekreacyjny Batavus Escala N8 (moje osobiste odczucia)😒br />
00-10 km droga leśna (twarda zmienia, trochę szutru oraz piasku) średnia prędkość 22 km/h, bardzo dobre zachowanie w typowych warunkach leśnych, na piasku ”rower mniej pływa” szybciej łapie kontakt z podłożem. Bezpiecznie można pokonać krótkie piaskowe odcinki (to nie jest typowa opona na piach, szerokość tylko 1,4 cm, ale co najważniejsze daje radę).
10-20 km droga rowerowa kostka/asfalt (wiat w plecy) średnia prędkość 32km/h (maksymalna prędkość na prostej drodze z wiatrem w plecy 43,99 km/h), rower płynie po drodze, styczność z podłożem samym środkiem opony (5-8 mm)- REWELACJA .
20-50 km droga asfaltowa, przeważnie pod wiatr, średnia prędkość ok. 20km/h, bardzo dobra przyczepność na zakrętach.
55-60 km droga szutrowa, średnia prędkość 23 km/h, można poszaleć bez obawy wywrócenia się.
60-61,5 km droga asfaltowa.
Czas przejazdu 2😄9:15, średnia prędkość 23,19 km/h.
Stosunek jakości do ceny rewelacyjny, sprawdza się w każdych warunkach i co najważniejsze wkładka antyprzebiciowa grubości ok. 5mm.
Pozdrawiam
WWo.
marekdommk
Środa, 25-07-2018 11:00
Myślałem , że może być trochę za wąska do mojego turystyka , ale w zupełności wystarcza , cicha na drodze , no i ta warstwa wzmocnienia daje poczucie bezpieczeństwa .
wwomoni
Niedziela, 07-07-2019 22:42
Witam,
W poprzedniej wiadomości wkradł się błąd😒br />
"szerokość tylko 1,4 cm" szerokość opony równa jest 3,7 cm. 1,4 to rozmiar.
Pozdrawiam WWo.
wwomoni
Sobota, 06-07-2019 10:12
Pierwsze koty za ploty.
Test opon Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1.4 przeprowadzony na dystansie 61,5 km, rower miejsko- rekreacyjny Batavus Escala N8 (moje osobiste odczucia)😒br />
00-10 km droga leśna (twarda zmienia, trochę szutru oraz piasku) średnia prędkość 22 km/h, bardzo dobre zachowanie w typowych warunkach leśnych, na piasku ”rower mniej pływa” szybciej łapie kontakt z podłożem. Bezpiecznie można pokonać krótkie piaskowe odcinki (to nie jest typowa opona na piach, szerokość tylko 1,4 cm, ale co najważniejsze daje radę).
10-20 km droga rowerowa kostka/asfalt (wiat w plecy) średnia prędkość 32km/h (maksymalna prędkość na prostej drodze z wiatrem w plecy 43,99 km/h), rower płynie po drodze, styczność z podłożem samym środkiem opony (5-8 mm)- REWELACJA .
20-50 km droga asfaltowa, przeważnie pod wiatr, średnia prędkość ok. 20km/h, bardzo dobra przyczepność na zakrętach.
55-60 km droga szutrowa, średnia prędkość 23 km/h, można poszaleć bez obawy wywrócenia się.
60-61,5 km droga asfaltowa.
Czas przejazdu 2😄9:15, średnia prędkość 23,19 km/h.
Stosunek jakości do ceny rewelacyjny, sprawdza się w każdych warunkach i co najważniejsze wkładka antyprzebiciowa grubości ok. 5mm.
Pozdrawiam
WWo.
marekdommk
Środa, 25-07-2018 11:00
Myślałem , że może być trochę za wąska do mojego turystyka , ale w zupełności wystarcza , cicha na drodze , no i ta warstwa wzmocnienia daje poczucie bezpieczeństwa .
~Tomek
Wtorek, 10-11-2015 21:30
Gumy są ciężkie i... to tyle w temacie ich minusów. Poza tym rewelacja. Na utwardzone nawierzchnie bieżnik idealny (płyną prawie jak slicki i przyczepność bez zarzutu) a po zjechaniu na polne / leśne drogi brzegi mają czym łapać grunt, więc da się jechać. Wersja Tour lepsza w lekki teren. Do miasta i okolic zdecydowanie te opony - na asfalcie przyjemniejsze i bezpieczniejsze.
~sylwekJ
Niedziela, 21-10-2012 13:02
Opona w sam raz na gdańskie wertepy w rejonie Gdańska Południe, gdzie zapomniano o ścieżkach rowerowych. Na Świętokrzyskiej w Gdańsku, gdzie asfalt jest dziurawy jak ser szwajcarski opona spisuje się super. Tego potrzebowałem.
~Elegant
Sobota, 02-04-2011 18:06
Od połowy grudnia opony były prawie codziennie katowane na łódzkich ulicach. Miały do czynienia ze śniegiem, lodem, wodą, odłamkami szkła, a od czasu do czasu dziurawą nawierzchnią. Ani razu nie złapałem gumy, a zachowanie na jezdni w trudnych warunkach - bardzo dobre.
~Elegant
Poniedziałek, 27-12-2010 15:13
Kawał dobrej opony. Wkładka antyprzebiciowa grubości ok. 5mm, niezły ale ładny [tzn. średnio głęboki, nie górski] bieżnik, długotrwałość i w ogóle... Mam je od niedawna, ale jestem zadowolony. Kłopoty z ocieraniem o błotnik odeszły do przeszłości! Jeździ mi się lżej, czuję się pewniej na śliskich nawierzchniach.
Może być problem z montażem: jeśli opona nie chce wejść, zakładamy pierwszy brzeg tak jak zwykle [ew. z pomocą łyżek], wkładamy leciutko napompowaną dętkę i zakładamy drugi brzeg. Gdy zbliżamy się do końca, ściskamy oponę i obręcz z jednej strony opaską kablową, żeby nie mogła się zsunąć. Z drugiej zakładamy łyżką. Gdy wejdzie, sprawdzamy czy opona siedzi równo i dętka nie jest przyszczypnięta, a potem pompujemy na dobre.