Kontakt
0

Dętka Schwalbe 27-28" od 1 1/8 do 1,75 - NR 17

Wybierz wariant
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Dętka Schwalbe 27-28" od 1 1/8 do 1,75 - NR 17

Dętka rowerowa Schwalbe, dzięki wykonaniu z najlepszej jakości materiałów, jest w stanie utrzymać ciśnienie przez dłuższy czas niż dętki innych producentów. Każda wyprodukowana dętka przechodzi indywidualne testy dzięki czemu na rynek nie trafiają wadliwe produkty – każda sztuka jest napompowywana na 24 godziny w celu sprawdzenia stałości ciśnienia i oraz jej parametrów wytrzymałościowych. Jakość i niezawodność dętek przyczyniła się do tego, że znalazły uznanie u profesjonalistów. Teraz, dzięki wieloletnim testom i ulepszaniu procesu produkcji, dostępna jest także dla każdego użytkownika roweru.

Wysyłamy dętki w opakowaniu foliowym.

Odpowiednia dla rozmiarów opon:

28 x 1 5/8 x 1 1/8 28-622 700 x 28C
28 x 1.10 28-622 700 x 28C
27 x 1 1/4 28/32-630  
28 x 1.20 30-622 700 x 30C
28 x 1 5/8 x 1 1/8 32-622 700 x 32C
28 x 1.25 32-622 700 x 32C
27 x 1 1/4 32-630  
28 x 1 1/2 x 1 1/8 32-635 770 x 28B
  32-635 700B
28 x 1.30 33-622 700 x 33C
28 x 1.35 35-622 700 x 35C
27 x 1 3/8 35-630  
28 x 1.40 37-622 700 x 35C
28 x 1 5/8 x 1 3/8 37-622 700 x 35C
28 x 1 3/8 37-622 700 x 35C
27 x 1 1/2 40-609  
28 x 1.50 40-622 700 x 38C
28 x 1 5/8 x 1 1/2 40-622  
28 x 1 1/2 40-635 700 x 38B
28 x 1 1/2 x 1 5/8 40-635 700B STD
28 x 1.60 42-622 700 x 40C
28 x 1.65 44-622 700 x 42C
28 x 1.625 44-622 700 x 42C
28 x 1 5/8 x 1 1/2 44-635 700 x 42B
28 x 1.75 47-622 700 x 45C
 

Dętka Schwalbe 17 o rozmiarze 27"/28" o wadze 150 gram wykonana z butylu. Do wyboru różne rodzaje wentyla:

  • AV 17 = Auto-wentyl 40 mm
  • DV 17 = Dunlop-wentyl (standardowy wentyl rowerowy) 40 mm
  • SV 17 = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 40 mm
  • SV 17 = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 50 mm 
  • SV 17 Extra Long = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 60 mm

Dętka dętce nie równa !

Sałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacja każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas.

Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia.

Dętka Schwalbe. Jest jedyną dętką rowerową, która posiada ceniony znak jakości VSF-All ride. VSF jest niemieckim zrzeszeniem szczególnie zaangażowanych i zorientowanych na jakość właścicieli sklepów rowerowych.

System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka Schwalbe nr 17 pasuje zarówno do opony o szerokości 28 mm jak i 47 mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom.


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Schwalbe 27-28" od 1 1/8 do 1,75 - NR 17 opinie

kielo013
Wtorek, 26-06-2018 11:49
Super jakość, atrakcyjna cena.

tomek.wypchlak
Piątek, 04-05-2018 08:13
Doskonałej jakości i do tego niedroga dętka do roweru. We wszystkich swoich rowerach używam wyłącznie dętki Schwalbe i jeszcze nigdy się nie zawiodłem. Z zaworem Presta doskonale trzymają ciśnienie nawet w szosówce, napompowanej do 7,5-8 bar.

mladafronta
Sobota, 26-08-2017 07:59
Bardzo dobre dętki w przystępnej cenie. Wysoka jakość wykonania. Polecam


Porównaj produkty 0