Kontakt
0

Gazelle Toer Populair Męski

Rodzaj:
Kolor:
 
 
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5129.1
KOD: A0043GZRO
EAN: 8717231223802
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower miejski Gazelle Toer Populair

Gazelle Toer Populair to piękny i klasyczny rower, którego pierwsze modele powstawały w pierwszych fabrykach Gazelle jeszcze w latach 20' i 30'. Jest to kontynuacja legendarnego już i niezwykle udanego modelu Toer Populair. Oryginalny czarny kolor lakier ze złotymi wstawkami nawiązuje do tradycji. Unikalny system hamulców bębnowych na cięgnach. Całkowicie zabudowany łańcuch, długie błotniki i ogromny przedni chlapacz sprawiają, że żadna kałuża nie jest dla niego przeszkodą. Świetnie wyprofilowana rama o kącie 65° typu OLD FASHION (znana już od 1920 r.) sprawia, że na rowerze jeździmy w komfortowej wyprostowanej pozycji. Oprócz profilu ramy na komfort jazdy wpływa waga i nisko położony środek ciężkości, która jest dość spora jednak dzięki temu rower jest bardzo stabilny i niezwykle łatwy w prowadzeniu. Gazelle Toer Populair prezentowany jest z ręcznie wykonanym, skórzanym siedzeniem legendarnej firmy Brooks model B67 Aged oraz oryginalnymi kremowymi oponami z wkładką antyprzebciową i paskami odblaskowymi. Osłona łańcucha i koła nadal produkowane są z ekstremalnie mocnego i w pełni wodoodpornego materiału imitującego skórę. Mocne, koła z obręczami ze stali nierdzewnej polerowanej i grubymi nierdzewnymi szprychami stawią opór każdej dziurze i największym krawężnikom. Na uwagę zasługuje również tylny bagażnik wyposażony w rozkładaną stopkę, która na postoju unosi tylne koło roweru.

Gazelle Toer Populair produkowany jest również z nowoczesną piastą planetarną Shimano Nexus 8 - wersja na rynek amerykański Gazelle Toer Populair USA T8 kupisz TUTAJ.


UBEZPIECZENIE ROWERU W CENIE: GAZELLE COVER 
 
Co obejmuje ubezpieczenie dla użytkowników rowerów marki Gazelle?
  • Ubezpieczenie roweru: W przypadku rabunku lub kradzieży zabezpieczonego roweru otrzymasz taki sam rower.
  • Ubezpieczenie NNW: Wsparcie finansowe, gdy w wyniku wypadku na rowerze doznasz uszczerbku na zdrowiu.
  • Ubezpieczenie OC: to ubezpieczenie od szkód, jakie powstały z Twojej winy wobec osób trzecich.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

siodelko brooks B67 rower holenderski gazelle toer populair
Skórzane, ręcznie wykonane siodełko Brooks B67 w wersji Aged to jeszcze więcej komfortu już od pierwszego użycia. Siodełko zostało wykonane z naturalnej skóry bydlęcej najwyższej jakości. Wieloskładnikowe oleje i woski wmasowane w skórę sprawiają, że staje się ona bardzo miękka i zapewnia komfort już od pierwszej jazdy. Idealne rozwiązanie dla osób ceniących skórzaną jakość i komfort siodełek Brooks jednak nie koniecznie robiących setki kilometrów w celu dopasowania skóry do kształtów ciała. (made in England).
Klasyczny system hamulców bębnowych Sturmey Archer sterowany stalowymi, chromowanymi cięgnami zamiast zwykłych linek w pancerzach. Pancerne i piękne rozwiązanie rodem z lat 50'. Na szczególną uwagę zasługuje uruchamianie dwóch hamulców jednocześnie (przedni i tylny) używając lewej lub prawej dźwigni hamulca. System ten idealnie sprawdza się podczas poruszania się po mieście w czasie sygnalizacji skrętu jedną z rąk, drugą zaś mamy możliwość hamowania dwoma hamulcami jednocześnie co zwiększa naszego bezpieczeństwo.
toer-populair/ciegna-hamulce-gazelle-toer-populair-klasyczny-rower-holenderski
gazelle/toer-populair/lampka-swiatla-dlugie-gazelle-toer-populair-klasyczny-rower-holenderski
Ogromna, utrzymana w stylu retro lama przednia napędzana jest klasycznym dynamem na koło. Lampa posiada tryb światła drogowego oraz światła długie, które zwiększą pole widzenia podczas nocnych wojaży - całość sterowana klasycznym przełącznikiem na lampie. Charakter z dawnych lat podtrzymuje duża chromowana ramka oraz klasyczne żarówki.
Tylna lampka została utrzymana w starodawnej stylistyce i jest w pełni zintegrowana z tylnym błotnikiem posiadającym pomalowaną na biało końcówkę. System czerwonego światła na białym tle końcówki błotnika był wymagany prawnie w Holandii jeszcze do 2000 roku, jest to również najbardziej charakterystyczna cecha klasycznego roweru holenderskiego. Żarówka w lampce została zastąpiona mocniej i wydajniejszą diodą LED, a sam klosz lampki jest chroniony przed uszkodzeniem przez specjalnie wydłużony wspornik błotnika.
gazelle/toer-populair/tylny-blotnik-biala-koncowka-gazelle-toer-populair-klasyczny-rower-holenderski
 
Gazelle Toer Populair to klasyka w czystym wydaniu, na jej produkcji i częściach Gazelle nie oszczędza, a wręcz przykłada bardzo dużo uwagi i czasu aby ich flagowy model zadowolił największych koneserów klasycznych rowerów holenderskich. Starannie nałożone na ramę 5 warstw najwyższej jakości lakieru widać już na pierwszy rzut oka, dla podkreślenia wyjątkowości roweru wszystkie złote malowania błotników oraz mufy ramy zostały wykonane ręcznie. Stabilność roweru na parkingu zapewni rozkładana nóżka zamontowana na tylnej osi, składana niewidocznie wzdłuż tylnego bagażnika. Na przednim błotniku został zamontowany ogromny chlapacz z logo Gazelle, który zatrzyma każdą kroplę wody nawet w najbardziej deszczowe dni. 
                                  

 
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań. Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.

 




PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
5 lat na widelec amortyzowany
5 lat na lekier i dostępność części
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower miejski Gazelle Toer Populair Męski

Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Bezpieczne obciążenie roweru: 130 kg
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Gazelle Toer Pupulair - stalowe, ręcznie malowane
Chwyty: Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Tradycyjne Union UN-4190
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Sturmey Archer BF
Hamulec tylny: Sturmey Archer BF
Ilość przerzutek: 7
Kaseta / Zębatka: 19T Sturmey Archer
Kierownica: Gazelle Toer Classic jaskółka
Korba: 44T
Lampka przednia: Busch & Muller Lumotec Retro / na dynamo w piaście
Lampka tylna: Spanninga Nr 9 LED
Łańcuch: KMC
Nóżka: Gazelle zintegrowana z bagażnikiem
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Rigida Classic aluminiowe
Opony: Continental Contact
Osłona łańcucha: Materiałowa HESLING Classic (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Klasyczna, HESLING Nostalgie Tour (made in Holland)
Pedały: Union Retro
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Stalowa Gazelle Classic
Rodzaj przerzutek: Sturmey Archer AB3
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1 1/2 (40-635)
Siodełko: Brooks B67 Aged
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Bębnowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 22,6 kg
Widelec: Sztywny, stalowy
Wspornik kierownicy: Chromowany - na stałe zintegrowany z kierownicą

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Gazelle Toer Populair Męski opinie

szymonwal
Sobota, 06-01-2024 15:48
Piękny klasyczny miejski rower w jakości premium. Nic, tylko jeździć.

~KlasykMen
Piątek, 17-02-2017 14:54
Na prawdę aktualnie jedyny model w Europie z oryginalnymi częściami z lat 70 ! Ciężki, ale po drodze sunie jakby z wiatrem w żagle. Użytkuje od 3 lat polecam polecam

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0