Kategorie produktów

Nowości

Promocje

Producenci

Sklep

Zakupy

Zamówienia

Klient

‹ Poprzedni produkt Następny produkt ›

Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11)

KOGA Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11)

49,90 PLN

10 x 960,00 20 x 480,00
Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym Gates Carbon Drive CDX i piastą planetarną Shimano Alfine 11. Bezobsługowy rower o sportowym charakterze, idealnie nadaje się zarówno do codziennej jazdy jak i na dłuższe dystanse. Prestiżowa, lekka i sportowa rama aluminiowa. Koga F3 6.0 posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem. Bardzo niska waga roweru jedyne 15.2 kg (w wersji męskiej). Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Również kabel tylnej lampki jest poprowadzony całkowicie wewnątrz przez przedni widelec, ram oraz tylny bagażnik. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie lepszy wygląd. KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Z uwagi na zastosowanie paska zębatego rower został wyposażony w nowoczesny mimośrodowy suport ułatwiający napinanie paska. 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana
Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane co maksymalnie zmniejsza wagę ramy, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli. 
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek napedowy gates cdx
Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive CDX z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Gates Carbon Drive CDX™ to pas poliuretanowo-węglowy, który jest wyjątkowo trwały, wydajny, odporny na warunki atmosferyczne oraz odporny na duże obciążenia.
Piasta planetarna Shimano Alfine 11 to najwyższy model piasty japońskiego producenta. 409 % zakresu przełożeń daje nam ogromne możliwości, to aż 101% więcej niż Shimano Nexus 8 ! Ustawione pod kątem żeby kół zębatych i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów jest bardziej płynna, cichsza, a dodatkowo wrosła trwałość całego mechanizmu. Najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu powyżej 20°, a najwyższe biegi zarezerwowane są dla prędkości rzędu 45 km/h. Dużą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony jest przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
piasta alfine shimano 11
koga-worldtraveller-shimano-slx
Amortyzator KOGA Feather Shock typu head-shock umieszczony pod główką ramy oraz całkowicie zintegrowany z widelcem. Elegancki i sportowy wygląd. Ogromną zaletą amortyzatora Head-Shock jest niska waga i nowoczesny design. Skok amortyzatora to około 30mm co w warunkach miejskich i trekkingowych jest w pełni wystarczalną wartością dla komfortowej jazdy. Amortyzator reaguje tylko w razie potrzeby, zapewniając najwyższy komfort dla nadgarstków i ramion. Taki zabieg ogranicza przejmowanie energii włożonej w pedałowanie co zwiększa efektywność jazdy. 
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT201Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
hamulec-tarczowy-koga
opony-schwalbe-marathon-racer-koga
Opony Schwalbe Marathon Racer PerformanceSchwalbe Marathon Racer to doskonały i sprawdzony model w swojej klasie. Opona jest lekka, odporna na przebicia, posiada niskie opory toczenia. Model wyposażono w technologię HD Speed Guard, która sprawia, że możemy cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem jazdy. Odpowiednio dobrane mieszanki gumy zapewniają optymalną przyczepność na utwardzanych nawierzchniach. Wkładka antyprzebiciowa Race Guard zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przed przebiciem. Specjalnie odchudzone boczne ścianki boczne wykonane zostały w technologii LiteSkin. Opona jest wyposażona w boczny pasek odblaskowy zwiększający bezpieczeństwo na drodze podczas jazdy po zmroku. Po bokach opony znajdują się paski odblaskowe dla zwiększenia bezpieczeństwa przez widoczność po zmroku. Opony w rozmiarze 28" 40-622.
Oświetlenie premium Busch&Muller (made in Germany). Przednia lampka Lumotec Eyc T Senso Plus 50 LUX na dynamo w piaście to najnowsza i zarazem najmniejsza przednia lampka niemieckiego producenta. LIGHT 24 - diody do jazdy dziennej. SENSO - w pełni automatyczny czujnik zmierzchu. Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem. Światło pozycyjne - lampka poprzez wbudowany kondensator świeci do 4 min po zatrzymaniu się ogromna moc światła 50 LUX - pozwoli na bezpieczną jazdę w ciemnym lesie. Bardzo niska waga tylko 70 gramów. 
koga-worldtraveller-lampki-busch-muller-50-lux

Rowery Batavus produkowane w holandii
 
Rowery KOGA produkowane są w Holandii od 1974r.
Już od 45 lat rowery KOGA w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery KOGA to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. KOGA stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

5 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11)

Chwyty:KOGA Sport
Geometria :F3 6.0
Pasek zębaty:Gates Carbondrive CDX Premium Belt
Napęd:Pasek zębaty
Kaseta:Gates CDX 24T
Pedały:KOGA Sole-Mate
Korba:Gates Carbondrive FC-S550 CDX
Ilość biegów:Shimano Alfine 11
Amortyzator:KOGA Feather Shock
Dętki:Schwalbe DV19
Kierownica:KOGA Riser - aluminiowa
Szprychy:Sapim Strong
Pompka:Koga Telescopic
Dzwonek:Widek (made in Holland)
Kolor:Black metallic high gloss
Rodzaj paska:Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Siodełko:KOGA Sport
Opony:Schwalbe Spicer Plus
Nóżka:URSUS Mooi (made in Italy)
Bagażnik tylny:Racktime ALU 25kg (Tubus)
Obręcze:Rodi Airline Corsa Disc
Dynamo:Shimano Dynamo Nexus 3D37
Lampka tylna:Spanninga Plateo Xb LED
Lampka przednia:Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Hamulec tylny:Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Hamulec przedni:Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Rozmiar kół:28" x 1.5 (40-622)
Rama:KOGA Smooth (ALU 7005) Handmade in Holland

UWAGA! Z uwagi na olbrzymie opóźnienia w dostawach oraz braki w produkcji komponentów spowodowane pandemią COVID 19, producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.


Opinie o produkcie Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11) (2)

Ocena:
  4

Jestem odrobinę rozczarowany. Wydając ponad 9 tys zł za rower i słuchając o tym jak to jest on doskonale wyposażony, spodziewałem się wysokiej półki. Niestety mam wrażenie, że Koga wprowadza oszczędności. Albo skąpstwo, albo brak dostępu do deklarowanych komponentów.
W broszurach znajdują się informacje o tym, że siodełko i chwyty obszyte są skórą naturalną. Niestety u mnie jest to skóra syntetyczna - czyli jej imitacja. Zaskoczony jestem też błotnikami, które wykonane zostały z tworzywa sztucznego. Nie jakiegoś tam karbonu. Po prostu plastiku jak w rowerach dziecięcych, w dodatku polakierowanego na piano black (będzie się rysować).
Na fotografiach widoczny jest mechanizm korbowy S550. W specyfikacji producenta jest informacja o mechanizmie S300, a w moim egzemplarzu zamontowano S250 (na szczęście wciąż C😱). Hamulce - na fotografiach i w specyfikacji Shimano M365, w moim egzemplarzu Tektro M285. Nawet stopka jest inna (na usprawiedliwienie dodam, że tej ze specyfikacji producent już nie oferuje).
Reszta zgadza się z opisem i tym co można przeczytać w Internecie.

Kolejny zwód to serwis sprzedawcy. Dopłaciłem 100 zł extra, żeby mieć rower wyregulowany i gotowy do jazdy. Z miejsca zamówiłem sztycę amortyzowaną, która została mi zainstalowana, ale... tył na przód. Po dłuższej irytacji wynikającej z braku możliwości wypoziomowania siodełka (przód szedł do góry) przejrzałem prospekty producenta i zauważyłem, że sztyca powinna być zamontowana odwrotnie. Klocki hamulcowe ocierały o tarcze, a piasta tylna nie była wyregulowana. Użytkowanie roweru musiałem więc rozpocząć od odwiedzenia lokalnego serwisu i pozostawienia tam roweru.

Dodano Środa, 13-10-2021 09:06 przez ~Pawel D

Ocena:
  5

Rower drogi, ale wart każdej wydanej na niego złotówki. Rewelacyjna jakość wykonania, jeśli coś wygląda na metalowe, to jest metalowe, a nie plastikowe. Bardzo dobra i przemyślana geometra pozwalająca ustawić pod siebie rower. Stylistyka na najwyższym poziomie, nie na darmo dostał Red Dot Award. Lepsza wersja paska (C😱 zamiast CDN) i ALfine 11 sprawiają, że powinien być bezobsługowy (wystarczy wymienić raz na dwa lata olej w przekładni). Opony Schwalbe Marathon Racer sprawdzą się głównie w mieście i na szosie. Jeśli chodzi o amortyzację to przód daje radę mimo niewielkiego skoku jest w zupełności wystarczający. Siodło nieamortyzowane i tu zalecałbym montaż sztycy amortyzowanej (np NCX) jeśli cenicie absolutny. Reasumując ten rower to nowa jakość zarówno pod względem wykonania jak i zamontowanej techniki. Bardzo polecam 😄 PS. Mój ręcznie złożył niejaki Andre K. za co mu serdecznie dziękuję. Następny mój rower to też będzie Koga.

Dodano Niedziela, 10-05-2020 12:30 przez ~Lech


Podziel się opinią i wygraj nagrody!

Dodaj opinię


Filmy

Ostatni zakup 5 minut temu.