Kontakt
0

Rower miejski Cortina Soul

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

Duży wiklinowy koszyk rowerowy Basil Davos

174,90 zł
Duży wiklinowy koszyk rowerowy Basil Davos

Duży wiklinowy koszyk rowerowy Basil Davos

174,90 zł
Duży wiklinowy koszyk rowerowy Basil Davos

Zapięcie U-Lock Abus Facilo

139,90 zł
Zapięcie U-Lock Abus Facilo

Zapięcie U-Lock Abus Facilo

139,90 zł
Zapięcie U-Lock Abus Facilo

Rower miejski Cortina Soul

Cortina Soul to modny i solidnie wykonany miejski rower holenderski. Rama w kolorze turkusowym, białym oraz czarnym w połączeniu z miedzianym kolorem dodatków tworzy niepowtarzalny klimat w włoskim stylu retro. Komfortową wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy gwarantuje nam tradycyjny kształt ramy typu Oma Fiets oraz wygodna, holenderska kierownica. Szczególną uwagę należy zwrócić na dość szerokie opony, które w naszych polskich realiach spełnią swoje zadanie amortyzacji nierówności na drodze w 100%. Sprawdzona tylną piasta 3 biegowa Shimano Nexus 3 z możliwością zmiany biegów także podczas postoju to świetne rozwiązanie do poruszania się w mieście. 

Elementem podkreślającym retro charakter roweru jest bardzo rzadko spotykana osłona tylnego koła w postaci materiałowej siatki montowanej do specjalnych otworów na tylnym błotniku. Dodatkowo materiałowa, pełna osłona łańcucha ochroni nasze ubranie przed zabrudzeniem i wkręceniem się w łańcuch podczas jazdy oraz maksymalnie wydłuży żywotność całego napędu chroniąc go przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. 

cortina-soul-hamulec-oslona-kola


Klasyczna siatka jako osłona koła. Elementem podkreślającym retro charakter roweru jest bardzo rzadko spotykana osłona tylnego koła w postaci materiałowej siatki montowanej do specjalnych otworów na tylnym błotniku. Osłona zabezpiecza naszą odzież przed wkręceniem się w tylne koło, a przy tym elegancko wygląda. W przyszłości nie musimy się martwić o dostępność tego typu osłon koła, są one cały czas produkowany w różnych wariantach kolorystycznych. 
 

cortina-soul-hamulec-oslona-lancucha

 

Pełna osłona łańcucha Cortina, wykonana z ekstremalnie mocnego i w pełni wodoodpornego materiału tekstylnego. Chroni ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. W górnej części osłony łańcucha znajduje się stylowa nakładka z polerowanego aluminium. Dzięki rozpinanej osłonie w jej tylnej części mamy szybki dostęp do tylnej piasty w celach konserwacji czy czyszczenia łańcucha. 

cortina-soul-blokada-kola-axa-solid


Zabezpieczenie AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower Gazelle Classic został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. Podkowa AXA Solid Plus jest jednym z najbezpieczniejszych tego typu blokad holenderskiego producenta i znajduje się na 11 poziomie bezpieczeństwa na 15 możliwych.

cortina-soul-siodelko-selle-royal-szerokie

 

Szerokie siodełko Selle Royal Drifter. Bardzo komfortowe siodełko włoskiej firmy Selle Royal wypełnione żelem RoyalGel, który o 40% efektywniej redukuje nacisk w stosunku do innych wersji siodełek żelowych. W tylnej części znajduje się system 4 sprężyn, które wybierają nawet minimalnie nierówności. Całość pokryta wodoodpornym materiałem, który sprawdzi się w nawet najbardziej deszczowe dni. 




 

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

2 lata na ramę
2 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower miejski Cortina Soul

Bagażnik tylny: Tak, Steco (made in Holland)
Blokada koła: ABUS 485 (made in Germany)
Dynamo:
Dzwonek: Tak, Ding Dong 60mm
Hamulec przedni: Bębnowy Sturmey Archer XFDD lub brak
Hamulec tylny: Shimano Torpedo - w pedałach
Kierownica: Klasyczna holenderska kwadratowa HUMPERT 530mm - chromowana
Lampka przednia: Union Retro LED na baterie
Lampka tylna: Spanninga Pixeo LED (baterie)
Opony: CST Palm Bay
Osłona łańcucha: Materiałowa HESLING Classic (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Tak, Cortina w postaci siatki
Rama: Stalowa Cro-Mo - lutowana
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 3
Siodełko: San Marco żelowe (made in Italy)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Widelec: Sztywny, stalowy
Wspornik kierownicy: Humpert Cat 1 chromowany- regulacja wysokości i kąta za pomocą klucza

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Cortina Soul opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0