Kontakt
0

Rower na pasku KOGA F3 6.0 2022

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Gumy na tylny bagażnik KOGA Binder

42,90 zł
Gumy na tylny bagażnik KOGA Binder

Gumy na tylny bagażnik KOGA Binder

42,90 zł
Gumy na tylny bagażnik KOGA Binder

Łańcuch Koga do blokady AXA Victory

139,90 zł
Łańcuch Koga do blokady AXA Victory

Łańcuch Koga do blokady AXA Victory

139,90 zł
Łańcuch Koga do blokady AXA Victory

Zestaw kosmetyków rowerów KOGA Bike Care

149,90 zł
Zestaw kosmetyków rowerów KOGA Bike Care

Zestaw kosmetyków rowerów KOGA Bike Care

149,90 zł
Zestaw kosmetyków rowerów KOGA Bike Care

Uniwersalne etui na telefon SP Connect SPC
M

144,90 zł
Uniwersalne etui na telefon SP Connect SPC

Uniwersalne etui na telefon SP Connect SPC

(M)
144,90 zł
Uniwersalne etui na telefon SP Connect SPC (M)

Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11)

Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym Gates Carbon Drive CDX i piastą planetarną Shimano Alfine 11. Bezobsługowy rower o sportowym charakterze, idealnie nadaje się zarówno do codziennej jazdy jak i na dłuższe dystanse. Prestiżowa, lekka i sportowa rama aluminiowa. Koga F3 6.0 posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem. Bardzo niska waga roweru jedyne 15.2 kg (w wersji męskiej). Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Również kabel tylnej lampki jest poprowadzony całkowicie wewnątrz przez przedni widelec, ram oraz tylny bagażnik. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie lepszy wygląd. KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Z uwagi na zastosowanie paska zębatego rower został wyposażony w nowoczesny mimośrodowy suport ułatwiający napinanie paska. 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana
Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane co maksymalnie zmniejsza wagę ramy, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli. 
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek napedowy gates cdx
Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive CDX z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Gates Carbon Drive CDX™ to pas poliuretanowo-węglowy, który jest wyjątkowo trwały, wydajny, odporny na warunki atmosferyczne oraz odporny na duże obciążenia.
Piasta planetarna Shimano Alfine 11 to najwyższy model piasty japońskiego producenta. 409 % zakresu przełożeń daje nam ogromne możliwości, to aż 101% więcej niż Shimano Nexus 8 ! Ustawione pod kątem żeby kół zębatych i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów jest bardziej płynna, cichsza, a dodatkowo wrosła trwałość całego mechanizmu. Najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu powyżej 20°, a najwyższe biegi zarezerwowane są dla prędkości rzędu 45 km/h. Dużą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony jest przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
piasta alfine shimano 11
koga-worldtraveller-shimano-slx
Amortyzator KOGA Feather Shock typu head-shock umieszczony pod główką ramy oraz całkowicie zintegrowany z widelcem. Elegancki i sportowy wygląd. Ogromną zaletą amortyzatora Head-Shock jest niska waga i nowoczesny design. Skok amortyzatora to około 30mm co w warunkach miejskich i trekkingowych jest w pełni wystarczalną wartością dla komfortowej jazdy. Amortyzator reaguje tylko w razie potrzeby, zapewniając najwyższy komfort dla nadgarstków i ramion. Taki zabieg ogranicza przejmowanie energii włożonej w pedałowanie co zwiększa efektywność jazdy. 
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT201Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
hamulec-tarczowy-koga
opony-schwalbe-marathon-racer-koga
Opony Schwalbe Marathon Racer PerformanceSchwalbe Marathon Racer to doskonały i sprawdzony model w swojej klasie. Opona jest lekka, odporna na przebicia, posiada niskie opory toczenia. Model wyposażono w technologię HD Speed Guard, która sprawia, że możemy cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem jazdy. Odpowiednio dobrane mieszanki gumy zapewniają optymalną przyczepność na utwardzanych nawierzchniach. Wkładka antyprzebiciowa Race Guard zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przed przebiciem. Specjalnie odchudzone boczne ścianki boczne wykonane zostały w technologii LiteSkin. Opona jest wyposażona w boczny pasek odblaskowy zwiększający bezpieczeństwo na drodze podczas jazdy po zmroku. Po bokach opony znajdują się paski odblaskowe dla zwiększenia bezpieczeństwa przez widoczność po zmroku. Opony w rozmiarze 28" 40-622.
Oświetlenie premium Busch&Muller (made in Germany). Przednia lampka Lumotec Eyc T Senso Plus 50 LUX na dynamo w piaście to najnowsza i zarazem najmniejsza przednia lampka niemieckiego producenta. LIGHT 24 - diody do jazdy dziennej. SENSO - w pełni automatyczny czujnik zmierzchu. Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem. Światło pozycyjne - lampka poprzez wbudowany kondensator świeci do 4 min po zatrzymaniu się ogromna moc światła 50 LUX - pozwoli na bezpieczną jazdę w ciemnym lesie. Bardzo niska waga tylko 70 gramów. 
koga-worldtraveller-lampki-busch-muller-50-lux

Rowery Batavus produkowane w holandii
KOGA składane ręcznie w Holandii od 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11)

Amortyzator przedni: Tak
Amortyzator: KOGA Feather Shock
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Chwyty: KOGA Sport
Dętki: Schwalbe SV 17
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Geometria : F3 6.0
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Ilość przerzutek: 11
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 24T
Kierownica: KOGA Riser ALU 640mm
Korba: Gates Carbondrive FC-S550 CDX
Lampka przednia: Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Lampka tylna: Spanninga Plateo Xb LED
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Rodi Airline Corsa Disc
Odcień koloru: Black metallic high gloss
Opony: Schwalbe Spicer Plus
Pedały: KOGA Sole-Mate
Pozycja: Lekko pochylona
Rama: KOGA Smooth (ALU 7005) Handmade in Holland
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 11
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Siodełko: KOGA Sport
Szprychy: Sapim Strong
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower KOGA F3 6.0 na pasku zębatym (Alfine 11) opinie

jarek.zachwieja
Poniedziałek, 17-04-2023 10:18
Fantastyczny rower, o kilka klas przebijający używanego przeze mnie wcześniej przez wiele lat Batavusa Crescendo. Lekki, szybki, piekielnie zwrotny (jak na swój rozmiar) i praktycznie niesłyszalny. Z łatwością pokonuje nawet znaczne wzniesienia (sprawdzony na podjeździe 20😖 i trudniejszy teren. Używanie go tylko w mieście to moim zdaniem marnowanie jego potencjału. 😉 Zaraz po zakupie drobne problemy z przekładnią - dwa biegi sprawiały problemy - które jednak zniknęły bez śladu po przejechaniu pierwszych 300 kilometrów i zrobieniu serwisu zerowego. Polecam wszystkim!

~Pawel D
Środa, 13-10-2021 09:06
Jestem odrobinę rozczarowany. Wydając ponad 9 tys zł za rower i słuchając o tym jak to jest on doskonale wyposażony, spodziewałem się wysokiej półki. Niestety mam wrażenie, że Koga wprowadza oszczędności. Albo skąpstwo, albo brak dostępu do deklarowanych komponentów.
W broszurach znajdują się informacje o tym, że siodełko i chwyty obszyte są skórą naturalną. Niestety u mnie jest to skóra syntetyczna - czyli jej imitacja. Zaskoczony jestem też błotnikami, które wykonane zostały z tworzywa sztucznego. Nie jakiegoś tam karbonu. Po prostu plastiku jak w rowerach dziecięcych, w dodatku polakierowanego na piano black (będzie się rysować).
Na fotografiach widoczny jest mechanizm korbowy S550. W specyfikacji producenta jest informacja o mechanizmie S300, a w moim egzemplarzu zamontowano S250 (na szczęście wciąż C😱). Hamulce - na fotografiach i w specyfikacji Shimano M365, w moim egzemplarzu Tektro M285. Nawet stopka jest inna (na usprawiedliwienie dodam, że tej ze specyfikacji producent już nie oferuje).
Reszta zgadza się z opisem i tym co można przeczytać w Internecie.

Kolejny zwód to serwis sprzedawcy. Dopłaciłem 100 zł extra, żeby mieć rower wyregulowany i gotowy do jazdy. Z miejsca zamówiłem sztycę amortyzowaną, która została mi zainstalowana, ale... tył na przód. Po dłuższej irytacji wynikającej z braku możliwości wypoziomowania siodełka (przód szedł do góry) przejrzałem prospekty producenta i zauważyłem, że sztyca powinna być zamontowana odwrotnie. Klocki hamulcowe ocierały o tarcze, a piasta tylna nie była wyregulowana. Użytkowanie roweru musiałem więc rozpocząć od odwiedzenia lokalnego serwisu i pozostawienia tam roweru.

~Lech
Niedziela, 10-05-2020 12:30
Rower drogi, ale wart każdej wydanej na niego złotówki. Rewelacyjna jakość wykonania, jeśli coś wygląda na metalowe, to jest metalowe, a nie plastikowe. Bardzo dobra i przemyślana geometra pozwalająca ustawić pod siebie rower. Stylistyka na najwyższym poziomie, nie na darmo dostał Red Dot Award. Lepsza wersja paska (C😱 zamiast CDN) i ALfine 11 sprawiają, że powinien być bezobsługowy (wystarczy wymienić raz na dwa lata olej w przekładni). Opony Schwalbe Marathon Racer sprawdzą się głównie w mieście i na szosie. Jeśli chodzi o amortyzację to przód daje radę mimo niewielkiego skoku jest w zupełności wystarczający. Siodło nieamortyzowane i tu zalecałbym montaż sztycy amortyzowanej (np NCX) jeśli cenicie absolutny. Reasumując ten rower to nowa jakość zarówno pod względem wykonania jak i zamontowanej techniki. Bardzo polecam 😄 PS. Mój ręcznie złożył niejaki Andre K. za co mu serdecznie dziękuję. Następny mój rower to też będzie Koga.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0