Kontakt
0

Rower na pasku Gazelle Chamonix S8

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Linka AXA RLD 180

89,90 zł
Linka AXA RLD 180

Linka AXA RLD 180

89,90 zł
Linka AXA RLD 180
-19%

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,00 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,00 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA -19%

Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA
100cm

164,90 zł
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA

Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA

(100cm)
164,90 zł
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA (100cm)

Gazelle Chamonix S8 na pasku zębatym

Gazelle Chamonix S8 rower na pasku zębatym Gates. Komfortowy rower o sportowym zacięciu i zaskakująco niskiej wadze jedyne 16,2 kg ! Stabilna, lekka aluminiowa rama o dużym kącie nachylenia z kątem 70,5° i geometrią siedzenia 71,5° zapewnia prawidłowe właściwości jezdne i sportowe. Dodatkowo damska rama o niskim przejściu posiada wyjątkowo stabilną konstrukcję oraz sportowy wygląd. Dzięki zastosowaniu napędu z paskiem zębatym Gates Carbon Drive napęd jest mocniejszy i nie wymaga konserwacji (serwisu). Mocne, dwukomorowe obręcze Gazelle Rims z designerskim układem szprych 18x2 nadają sportowego charakteru, niezawodna piasta planetarna Shimano Nexus 8 sprawdzi się w każdych warunkach drogowych z uwagi na swój szeroki zakres przełożeń 307% co porównać można do zakresu przy 24 standardowych przerzutkach. Tylny bagażnik niemieckiego producenta RackTime z udźwigiem 25kg i systemem mocowania bezpośrednio do błotnika. Dla uzyskania lepszego wyglądu roweru zrezygnowano ze standardowych i brzydkich pałąków łączących bagażnik z ramą roweru.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Gates Drive CDN. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Gates z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Gates to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Pasek Gates wykonany jest z poliuretanu ze zintegrowanymi włóknami węglowymi. 
Wspornik kierownicy Gazelle Switch z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań.
wspornik-gazelle-regulowany-kierownicy-gazelle-switch
shimano-alfine-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Piasta planetarna Shimano Nexus 8. Najwyższej klasy piasta biegowa, do dyspozycji mamy, aż 8 przełożeń abyś mógł jeszcze sprawniej poruszać się w każdym terenie, zarówno w mieście jak i w terenie pagórkowatym. Bezszelestna pracę i cicha praca oraz błyskawiczna zmiana kolejnych przełożeń. Zakres przełożeń to, aż 307% co daje nam gwarancję komfortowej jazdy w każdym terenie. Serce piasty działa w zamkniętym środowisku i jest zalane olejem, a dzięki zastosowaniu labiryntowych uszczelek mamy zapewnioną szczelność piasty na najwyższym poziomie
Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki.
wspornik-kierownicy-regulowany-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
lampka-axa-50-lux-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Lampka AXA BlueLine o mocy 30 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 30 LUX. Co pozwoli na w pełni bezpieczną jazdę w najciemniejszym lesie lub nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 4.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 75 metrów przed kołem roweru. AXA BlueLine posiada technologię Clear Lens Technology dzięki, której jesteśmy widoczni również z boku roweru. Zamocowana jest na widelcu za pomocą stabilnego uchwytu w całości wykonanego ze stali nierdzewnej. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Shimano DHC3000N umieszczone w przedniej piaście.

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań.Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
5 lat na widelec amortyzowany
5 lat na lakier i dostępność części
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Gazelle Chamonix S8 na pasku zębatym

Amortyzator przedni: Nie
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: SKS Bluemels (made in Germany)
Chwyty: Gazelle Aerowing II Vario Comfort
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Ilość przerzutek: 8
Kaseta / Zębatka: Gates CDC 24T
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Korba: Gates CDN 50T
Lampka przednia: AXA CompactLine 35 LUX
Lampka tylna: Spanninga Solo
Nóżka: Gazelle Kinetic
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: RYDE ECO 19
Opony: Schwalbe Spicer
Osłona łańcucha: Hesling (made in Holland)
Pedały: Gazelle FP-872
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.4 (37-622)
Siodełko: Selle Royal Nuvola Skingel
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: V-brake / U-brake
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 16,4 kg (15,6 kg bez blokady koła)
Widelec: sztywny - aluminiowy
Wspornik kierownicy: Gazelle Switch - regulacja bez narzędzi

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Gazelle Chamonix S8 na pasku zębatym opinie

~GazelleFun
Środa, 20-02-2019 16:11
Nie ma co się bać paska. Działa na prawdę świetnie, jest cichy i czysty ! Moja Gazelka sunie po Trójmieście !

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0