Kontakt
0

KOGA Signature WorldTraveller-S Rohloff

KOD: SIGNATURERAZRO
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower turystyczny na pasku KOGA Signature WorldTraveller-S Rohloff

Rower KOGA Signature WorldTraveller-S Rohloff to prawdziwy rower wyprawowy wyposażony w legendarną piastę Rohloff oraz napęd paskowy Gates Carbon Drive. Rower zaprojektowany z myślą o najdalszych zakątkach globu, wyprodukowany dla wymagających i wytrwałych podróżników rowerowych. Razem ambasadorem marki KOGA, rowerzystą ekspedycyjnym Alee Denhamem producent stworzył całkowicie nowy projekt KOGA WorldTraveller. Zaowocowało to ramą, która wytrzyma obciążenie do 180 kg, miejscem na wyjątkowo szerokie opony oraz zintegrowanym bagażnikiem, który zapewnia większą sztywność i większą stabilność. KOGA WorldTraveller przygotowany jest na każdą okoliczność podróży rowerowej. Wyposażony w wysokiej jakości części i akcesoria oraz niezawodne i praktyczne komponenty do zabrania Twojego całego bagażu.

ZAPROJEKTUJ WŁASNY ROWER KOGA SIGNATURE

E-WORLDTRAVELLER-S
WORLDTRAVELLER-S
WORLDTRAVELLER-S CLASSIC
SAM ZAPROJEKTUJ SWÓJ IDEALNY ROWER KOGA SIGNATURE
Z KOGA SIGNATURE możesz złożyć swój własny rower zgodnie ze swoimi życzeniami i potrzebami. Sam wybierasz ramę , kolor i części, a nawet możesz spersonalizować je swoim imieniem lub tekstem. Po zamówieniu roweru KOGA Signature rower będzie gotowy do odbioru w ciągu 12 tygodni u Twojego sprzedawcy w żądanej specyfikacji. Twój rower jest budowany ręcznie przez jednego certyfikowanego mechanika w naszej fabryce w Heerenveen. Jedna osoba buduje jeden rower, aby w pełni zadbać o Twój rower i zagwarantować jakość oraz trwałość. 

CZAS OCZEKIWANIA TO JEDYNIE 8-12 TYGODNI !


🟠Całkowicie nowa i ulepszona rama, o nośności do 180 kg
🟠Zintegrowany tylny bagażnik o ładowności do 45 kg 
Rower ma solidną i lekką aluminiową ramę z polerowanymi spoinami. Całe okablowanie schowane są w ramie dzięki czemu jest prawidłowo chronione przed uszkodzeniami i działaniem warunków atmosferycznych, do tego świetnie wygląda. Nowoczesny, lekki i odpowiednio wyprofilowany aluminiowy widelec KOGA z przednim bagażnikiem turystycznym lowrider. Bagażnik został wyposażony w praktyczną nóżkę, która zapobiega przewróceniu się roweru podczas parkowania z dużym obciążeniem. Bezpieczną drogę hamowania zapewnią niezawodne i mocne. Szerokie opony ekspedycyjne Schwalbe Marathon o szerokości 55mm posiadają świetną przyczepność, niskie opory toczenia i zapewniają odpowiedni komfort na drogach szutrowych. Najwyższej klasy oświetlenie niemieckiej marki Busch&Muller zapewni świetną widoczność po zmroku i pełne bezpieczeństwo widoczności tylnej o bocznej. KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały  zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Koga WorldTraveller została mocno doposażono turystycznie, na ramie znajdziemy zamontowane dwa koszyki z bidonami KOGA 550ml każdy. Na dolnej ramie przymocowana została pompka Topeak Roadmorph Small.
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek napedowy gates cdx
Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive CDX z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Gates Carbon Drive CDX™ to pas poliuretanowo-węglowy, który jest wyjątkowo trwały, wydajny, odporny na warunki atmosferyczne oraz odporny na duże obciążenia.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

 
rama-aluminiowa-bez-spawow-koga
Rama bez spoin. Gładka, aluminiowa rama z wypolerowanymi spawami, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Jest to nie tylko bardzo atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Potrójnie cieniowane aluminiowe rury. W dolnej rurze ramy zostały poprowadzone linki i pancerze zmiany biegów oraz przedniego i tylnego hamulca. Zwężana główka ramy z zintegrowanymi sterami 1 1/8” / 1¼”. Najwyższej jakości 5-cio warstwowy lakier o matowym wykończeniu. Waga roweru w wersji damskiej to jedyne 17 kg, w wersji męskiej 17,2kg. 
Rohloff Speedhub 500/14. Legendarna piasta planetarna Rohloff Speedhub 500 została opracowana dla profesjonalistów i sportowców rekreacyjnych. Wysoka niezawodność, optymalne stopnie przełożenia, szeroka przekładnia, prawie bezobsługowa i łatwa w sterowaniu to jej podstawowe cechy. Niska waga i wysoka wydajność nie pozostawiają nic do życzenia. Szczelnie zamknięta przekładnia gwarantuje długą żywotność nawet w ekstremalnych warunkach. Równomierne stopniowanie przełożeń 13,6% oraz całkowity zakres przełożeń na poziomie 526% sprawia, że właściwy bieg jest gotowy na każdą sytuację na drodze. Gwarantowana czysta przyjemność z jazdy. Rohloff Speedhub 500/14 obsługiwana jest za pomocą manetki obrotowej.
piasta-planetarna-rohloff-speedhub-500-koga-traveller-signature
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT M8120 Ø203mm. To 4-tłoczkowy zacisk zapewniający równomierne działanie układu hamulcowego oraz niezawodną siłę hamowania w każdych warunkach. Zacisk 4-tłoczkowy daje większą pewność i kontrolę podczas zjazdów. Doskonała modulacja siły hamowania zapewnia większą kontrole poprzez szybsze cofanie się tłoczków. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano XT o średnicy 203mm. Dodatkowo w piaście dynamo Shutter Precision - niezawodne, ciche z najmniejszymi oporami toczenia na rynku.
Blokada tylnego koła AXA Imenso XL to wysokiej jakości blokada ramy o innowacyjnej konstrukcji z możliwością podłączenia dodatkowego łańcucha lub linku. Zapewnia wysokie bezpieczeństwo dzięki bębenkowi zamka zabezpieczonemu przed przewierceniem i wspornikowi z hartowanej stali. Ergonomiczna konstrukcja przycisku zapewnia maksymalny komfort. Jeśli zdarzy się, że zgubisz kluczyk od roweru, to żaden problem. Dodatkowy klucz można zamówić za pośrednictwem internetowego serwisu kluczy AXA, który zostanie dostarczony w ciągu kilku dni. Poziom bezpieczeństwa 12. Zgodny z holenderską aprobatą gwiazdy ART 2
blokada kola abus amparo
koga-worldtraveller-bagazniki-tubus
Ekspedycyjne bagażniki KOGA. Przedni bagażnik typu lowrider KOGA LowRider mocny bagażnik o niskiej wadze jedynie 0.62 kg, wykonany ze stopu stali 25CrMo4 - bezpieczna ładowność 15 kg. Tylny bagażnik KOGA zintegrowany z tylną ramą z przetestowanym obciążeniem, aż 40 kg, wykonany również z bardzo mocnej i lekkiej stali 25CrMo4. Tylny bagażnik posiada możliwość zamontowana sakw na wybranej wysokości (dostępne 2 opcje). Obydwa bagażniki zostały zaprojektowane tak aby transportowanie sakw było jak najbardziej stabilne i bezpieczne. Przedni bagażnik dodatkowo wyposażony w praktyczną, składną nóżkę. 
Gripy ERGON GC3 i dzwonek z kompasem. Chwyty Ergon GC3 oferują najwyższy komfort i najlepszy rozkład nacisku dłoni na kierownicę. Bardzo solidne mocowanie za pomocą skręcanej obejmy z kutego aluminium zapobiega przemieszczaniu sie chwytów. Grip zakończony jest 3-palcowym rogiem z rdzeniem wykonanym z kutego aluminium powleczonego antypoślizgowym kompozytem GFK (regulowany kąt rogu i chwytów osobno). Dzwonek holenderskiej firmy Widek Compass to nie tylko gadżet, zintegrowany z dzwonkiem kompas działa i wskazuje realny kierunek, w którym podążamy. Mała rzecz, a cieszy ! 
koga-worldtraveller-chwyty-ergon-i-dzwonek-kompas
lapmki-son-edelux-ii-100-lux-koga-signature-worldtravelelr
Oświetlenie premium SON Edelux II o mocy 100 LUXPrzednia lampka SON Edelux II na dynamo w piaście to najnowsza i zarazem najmniejsza lampka na runku o takiej mocy. W Edelux zastosowano efektywną technologię firmy Busch&Müller: przesunięte lustro IQ-Tec zapewnia szerokie i równomierne oświetlenie drogi przed pojazdem. Wbudowana dioda LED działa bardzo wydajnie, a miedziane żeberka chłodzące zapewniają optymalne chłodzenie. Pozwala to na zwiększenie strumienia świetlnego do 100 luksów. Jasno świecąca dioda zapewnia szerokie pole świetlne skupione głównie w oddali, kierując większość światła w dół drogi, zapewniając najlepsze oświetlenie drogi, nieoślepiające pozostałych kierowców. Tylna lampka o najwyższym stopniu bezpieczeństwa SON X Cycle2.


DODAJ PRZYDATNE AKCESORIA:
etui-na-telefon-sp-connect-do-koga
Etui na telefon SP Connect
 
Szybkie i bezpiecznie mocowanie Twojego telefonu na wsporniku KOGA wyposażonym w system SP Connect. Zobacz TUTAJ. 
gumy-na-bagaznik-do-rowerow-koga-batavus-gazelle-sparta-cortinaGumy na tylny bagażnik KOGA
 
Uniwersalny system mocowania przedmiotów na bagażniku za pomocą potrójnych ekspanderów KOGA dopasowanych do bagażników KOGA. Zobacz TUTAJ.
zestaw-smarow-rowerowych-koga-roweryKosmetyki rowerowe KOGA
 
Zadbaj o swój rower z najwyższej jakości preparatami do czyszczenia i konserwacji KOGA by Finish Line. Zobacz TUTAJ.
Łańcuch KOGA do blokady koła
 
Wysokiej jakości zabezpieczenie roweru w postaci łańcucha KOGA by AXA do pełnego zintegrowania z blokadą koła. Zobacz TUTAJ.

Rowery Batavus produkowane w holandii
KOGA składane ręcznie w Holandii od 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

 

Specyfikacja Rower turystyczny na pasku KOGA Signature WorldTraveller-S Rohloff

Bagażnik tylny: KOGA Heavy Duty - zintegrowany
Blokada koła: AXA Imenso
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Chwyty: Ergon GP3
Dętki: Schwalbe - wentyl samochodowy
Dynamo: Shutter Precision PD-8X
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano XT M8120 Ø203mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano XT M8120 Ø203mm
Ilość przerzutek: 14
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 20T
Kierownica: KOGA rigid Oversized - aluminiowa
Korba: Gates CDX 46T
Lampka przednia: SON Edelux II 100 LUX
Lampka tylna: SON LED
Obręcze: Ryde ZAC421 Disc
Opony: Schwalbe G-One Allround
Pedały: Shimano XT SPD
Pompka: Topeak Morph
Pozycja: Lekko pochylona
Rama: KOGA Smooth (ALU 7005) Handmade in Holland
Rodzaj przerzutek: Rohloff Speedhub 500/14
Rozmiar kół: 27,5"
Rozmiar opony: 27.5x2.80 (70-584)
Siodełko: Selle Italia FLX
Szprychy: Sapim Leader
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: ok. 19 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower turystyczny na pasku KOGA Signature WorldTraveller-S Rohloff opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0