Gazelle Orange C8 to komfortowy rower rekreacyjny o uniwersalnym zastosowaniu i kompletnym wyposażeniu, zarówno do codziennej jazdy w mieście jak i na dłuższe wypady poza miasto z sakwami, fotelikiem dla dziecka czy przyczepką rowerową. Dzięki regulowanej w każdej płaszczyźnie kierownicy możemy ustawić pozycję od pochylonej w czasie jazdy w terenie pagórkowatym do pozycji mocno wyprostowanej w pełni komfortowej. Dodatkowo wyposażony w przedni amortyzator powietrzny w główce ramy, dzięki czemu rower stał się zdecydowanie lżejszy także wizualnie. Rower posiada standardowe wyposażenie dla rowerów premium tj.: hamulce rolkowe z dyskami chłodzącymi, najwyższej klasy system regulacji kierownicy - Gazelle Swith. System który pozwala w szybki sposób dostosować naszą pozycję na rowerze do charakteru naszej aktualnej jazdy. Przednia lampka została designersko zintegrowana z przednim błotnikiem i charakteryzuje się dużą mocą światła, aż 40 LUX (standardowe lampki posiadają moc od 5 do 20 LUX). Pełna osłona chroni i zabezpiecza cały napęd przed zabrudzeniem oraz przedwczesnym zużyciem, co maksymalnie wydłuża żywotność zębatek, korby oraz łańcucha. Dodatkowo chroni przed zabrudzeniem czy wkręceniem się w łańcuch naszych spodni. Rower Gazelle Orange C8 jak na prawdziwego mieszczucha przygotowany jest do jazdy w deszczu, chlapie i śniegu. Posiada pełne i długie błotniki zakończone chlapaczami, pełną osłonę łańcucha, osłonę tylnego koła, przednie i tylne oświetlenie LED z kompletem odblasków oraz opony z paskami odblaskowymi i wkładką antyprzebiciową. Sprawdź również model Gazelle Orange C7 TUTAJ.
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.
Przednia lampka Gazelle FenderVision 2.0 zintegrowana z przednim błotnikiem. Innowacyjna lampka o dużej mocy światła 40 LUX umieszczona na przednim błotniku. Posiada duży zakres regulacji kąta oraz boczne pasy świetlne o długości 5 cm dla zwiększenia bocznej widoczności w czasie nocnej jazdy. Dzięki lampce znajdującej się na samym początku błotnika mamy gwarancję idealnie oświetlonej drogi co maksymalnie zwiększa nasze bezpieczeństwo. Lampka Gazelle FenderVision 2.0 została wyprodukowana przez renomowaną niemiecką firmę Busch&Muller produkującej najwyższej klasy oświetlenie rowerowe premium.
Przedni amortyzator Gazelle HeadShock. Elegancki amortyzator w pełni zintegrowany z widelcem i ściśle przylegający do główki ramy. Skok amortyzatora to ok 25mm co w warunkach miejskich i leśnych jest w zupełności wystarczającą wartością dla zapewnienia komfortu jazdy po dziurawych drogach. Ogromną zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest zdecydowanie niższa waga oraz bardziej prestiżowy design w porównaniu ze standardowymi teleskopowymi amortyzatorami.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern. Sztyca posiada płynną regulację twardości amortyzatora dzięki, której idealnie dostosujemy czułość amortyzatora do naszej wagi oraz upodobań. Amortyzator Post Modern składa się z systemu sprężyn i elastomera dla maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się granicach 10-15mm w zależności ud ustawionego stopnia twardości.
Wspornik kierownicy Gazelle Switch z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań.
Piasta planetarna Shimano Nexus 8 Black to jedna z najbardziej zaawansowanych piast biegowych na światowym rynku. Starannie zaprojektowana, działa we własnym środowisku, a dostępu do środka broni solidna konstrukcja i pełen zestaw uszczelek. Zapewnia to maksymalną żywotność wewnętrznego mechanizmy zębatek planetarnych. Precyzyjne działanie w każdych warunkach pogodowych.
8 przełożeń - procentowo odpowiadają przerzutką zewnętrznym o 21-23 przełożeniach. Istotną funkcją jest możliwość zmiany biegów w każdym czasie jazdy i podczas postoju.
Hamulce rolkowe Shimano Nexus i dynamo w piaście. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC3000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a duże tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczono najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila mocną przednią lampkę AXA BlueLine LED 30 LUX.
Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).
Innowacyjny tylny bagażnik Gazelle zintegrowany z ramą. Całość konstrukcji jest w pełni połączona z ramą roweru, bagażnik posiada atestowany udźwig, aż do 27 kg co pozwala na przewożenie dzieci w każdym wieku. Bagażnik wyposażony jest w zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit - sprawdź TUTAJ. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku. Dodatkowo w zestawie znajdują się wytrzymałe ekspandery do zabezpieczenia rzeczy przewożonych na bagażniku. Tylna lampka LED Spanninga posiada system światłowodów rozprowadzających światło na całej długości lampki dzięki czemu jesteśmy widoczni również z boku. Świetnym zabiegiem stylistycznym jest całkowity brak górnych prętów mocujących, bagażnik w tej części został sprytnie przymocowany do tylnego błotnika.
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań.Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
5 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
![]() ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
![]() BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
![]() 30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Specyfikacja Gazelle Orange C8
|
|
Opinie o produkcie Gazelle Orange C8 (2)
Pełen profesjonalizm!
Kupiłem jako następcę Gazelle Orange Lite (z 2013), bo zależało mi na hamulcach rolkowych innym bagażniku i dynamie w przedniej piaście. Dlatego też opinia będzie opierać się trochę na poprzednim rowerze, gdyż ten mam zaledwie od miesiąca i ciężko jeszcze wypowiedzieć się na temat trwałości.
C8, w odróżnieniu od innych wersji, ma nową ramę. Odnoszę wrażenie, że bardziej sztywną i przy okazji mocniejszy bagażnik. Nośność jego wynosi 25kg, ale widzę, że to wartość z sporym marginesem bezpieczeństwa.
Nie spodziewałem się takiej mocy po hamulcach rolkowych, co prawda są jeszcze lepsze, ale po mieście sprawdzają się bardzo dobrze. Rower użytkuję także w zimę, a ostatnio miałem okazję potestować jak działają modulatory siły hamowania na lodzie i śniegu i jestem z nich zadowolony (do tej pory byłem bardzo sceptyczny do takich wynalazków).
Rower jest dostarczany z przednią lampką Axa BlueLine 30. Ogólnie świeci dobrze i z zapasem jak na warunki miejskie, ale to najsłabszy element roweru: przeciętne odcięcie światła, światło postojowe ledwie widać. Ponieważ miałem taką lampkę wcześniej, to była pierwsza rzecz, którą wymieniłem (na Busch und Muller).
Tylna lampka (Spanninga Barsa) świeci bardzo dobrze. Minus: na akumulatorkach Eneloop Pro zdecydowanie zbyt wcześnie sygnalizuje niski poziom naładowania baterii.
Dobrze zaprojektowane błotniki oraz chlapacze: doskonale chronią rower i rowerzystę przed brudem.
C8 ma amortyzator powietrzny. Z jednej strony oznacza to kłopoty z serwisowaniem (mała popularność), ale w Lite także go miał i nie sprawiał problemów. W obecnym rowerze widzę zawory umożliwiające napompowanie, choć nadal całość wygląda na nierozbieralną.
Wcześniej miałem piastę 7 biegową, teraz 8. Jest wyraźnie cichsza, może ciut lżej chodzi, ale jeśli ktoś ma dylemat wyboru roweru tylko z względu na liczbę biegów -- nie warto. Przełożenie główne raczej zestrojone miękko -- lżej się jedzie.
Do ideału brakuje kilku rzeczy: lepsza lampka przednia, niższa cena oraz waga (porównując z Orange Lite).
Za pół roku-rok postaram się odświeżyć ocenę roweru.
Dodaj opinię
-
Tylny fotelik rowerowy Yepp Maxi EasyFit na bagaż...
479,90 PLN
-
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA
119,90 PLN
-
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA
119,90 PLN
-
Torba rowerowa Basil Shopper City
159,90 PLN
-
Torba rowerowa Basil Shopper City
159,90 PLN
-
Uchwyt dystansowy do licznika / lampki
54,89 PLN
-
Gazelle Chamonix C8
4 469,00 PLN
-
Gazelle Chamonix C8
4 469,00 PLN
-
Gazelle Chamonix C8
4 469,00 PLN
-
Gazelle Chamonix C8
4 469,00 PLN