Gazelle Orange C8 to komfortowy rower rekreacyjny o uniwersalnym zastosowaniu i kompletnym wyposażeniu, zarówno do codziennej jazdy w mieście jak i na dłuższe wypady poza miasto z sakwami, fotelikiem dla dziecka czy przyczepką rowerową. Dzięki regulowanej w każdej płaszczyźnie kierownicy możemy ustawić pozycję od pochylonej w czasie jazdy w terenie pagórkowatym do pozycji mocno wyprostowanej w pełni komfortowej. Dodatkowo wyposażony w przedni amortyzator powietrzny w główce ramy, dzięki czemu rower stał się zdecydowanie lżejszy także wizualnie. Rower posiada standardowe wyposażenie dla rowerów premium tj.: hamulce rolkowe z dyskami chłodzącymi, najwyższej klasy system regulacji kierownicy - Gazelle Swith. System który pozwala w szybki sposób dostosować naszą pozycję na rowerze do charakteru naszej aktualnej jazdy. Przednia lampka została designersko zintegrowana z przednim błotnikiem i charakteryzuje się dużą mocą światła, aż 40 LUX (standardowe lampki posiadają moc od 5 do 20 LUX). Pełna osłona chroni i zabezpiecza cały napęd przed zabrudzeniem oraz przedwczesnym zużyciem, co maksymalnie wydłuża żywotność zębatek, korby oraz łańcucha. Dodatkowo chroni przed zabrudzeniem czy wkręceniem się w łańcuch naszych spodni. Rower Gazelle Orange C8 jak na prawdziwego mieszczucha przygotowany jest do jazdy w deszczu, chlapie i śniegu. Posiada pełne i długie błotniki zakończone chlapaczami, pełną osłonę łańcucha, osłonę tylnego koła, przednie i tylne oświetlenie LED z kompletem odblasków oraz opony z paskami odblaskowymi i wkładką antyprzebiciową.

PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ









PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
5 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt

BEZPIECZNA PACZKA
Specyfikacja Gazelle Orange C8
|
|
UWAGA! Z uwagi na olbrzymie opóźnienia w dostawach oraz braki w produkcji komponentów spowodowane pandemią COVID 19, producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Opinie o produkcie Gazelle Orange C8 (3)
Taki rower nawet na jesieną pogodę jest super!
Pełen profesjonalizm!
Kupiłem jako następcę Gazelle Orange Lite (z 2013), bo zależało mi na hamulcach rolkowych innym bagażniku i dynamie w przedniej piaście. Dlatego też opinia będzie opierać się trochę na poprzednim rowerze, gdyż ten mam zaledwie od miesiąca i ciężko jeszcze wypowiedzieć się na temat trwałości.
C8, w odróżnieniu od innych wersji, ma nową ramę. Odnoszę wrażenie, że bardziej sztywną i przy okazji mocniejszy bagażnik. Nośność jego wynosi 25kg, ale widzę, że to wartość z sporym marginesem bezpieczeństwa.
Nie spodziewałem się takiej mocy po hamulcach rolkowych, co prawda są jeszcze lepsze, ale po mieście sprawdzają się bardzo dobrze. Rower użytkuję także w zimę, a ostatnio miałem okazję potestować jak działają modulatory siły hamowania na lodzie i śniegu i jestem z nich zadowolony (do tej pory byłem bardzo sceptyczny do takich wynalazków).
Rower jest dostarczany z przednią lampką Axa BlueLine 30. Ogólnie świeci dobrze i z zapasem jak na warunki miejskie, ale to najsłabszy element roweru: przeciętne odcięcie światła, światło postojowe ledwie widać. Ponieważ miałem taką lampkę wcześniej, to była pierwsza rzecz, którą wymieniłem (na Busch und Muller).
Tylna lampka (Spanninga Barsa) świeci bardzo dobrze. Minus: na akumulatorkach Eneloop Pro zdecydowanie zbyt wcześnie sygnalizuje niski poziom naładowania baterii.
Dobrze zaprojektowane błotniki oraz chlapacze: doskonale chronią rower i rowerzystę przed brudem.
C8 ma amortyzator powietrzny. Z jednej strony oznacza to kłopoty z serwisowaniem (mała popularność), ale w Lite także go miał i nie sprawiał problemów. W obecnym rowerze widzę zawory umożliwiające napompowanie, choć nadal całość wygląda na nierozbieralną.
Wcześniej miałem piastę 7 biegową, teraz 8. Jest wyraźnie cichsza, może ciut lżej chodzi, ale jeśli ktoś ma dylemat wyboru roweru tylko z względu na liczbę biegów -- nie warto. Przełożenie główne raczej zestrojone miękko -- lżej się jedzie.
Do ideału brakuje kilku rzeczy: lepsza lampka przednia, niższa cena oraz waga (porównując z Orange Lite).
Za pół roku-rok postaram się odświeżyć ocenę roweru.
Dodaj opinię
-
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA
129,90 PLN
-
Tylny fotelik rowerowy Yepp Maxi EasyFit na bagaż...
699,00 PLN
-
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA
169,90 PLN
-
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA
119,90 PLN
-
Kask rowerowy Abus Macator - pomarańczowy
249,90 PLN
-
Torba rowerowa Basil Shopper City
159,90 PLN
-
Torba rowerowa Basil Shopper City
159,90 PLN
-
Uchwyt dystansowy do licznika / lampki
54,89 PLN
-
Para sakw rowerowych Ortlieb Sport-Packer Classic ...
499,90 PLN
-
Para sakw rowerowych Ortlieb Sport-Packer Classic ...
529,90 PLN