Kontakt
0

Rower Gazelle Toer Populair 125 Męski

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: A3677GZRO

Podobne produkty

Wiklinowy koszyk rowerowy Basil Detroit na kierownicę

99,90 zł
Wiklinowy koszyk rowerowy Basil Detroit na kierownicę

Wiklinowy koszyk rowerowy Basil Detroit na kierownicę

99,90 zł
Wiklinowy koszyk rowerowy Basil Detroit na kierownicę

Rower Gazelle Toer Populair 125

Nowy Gazelle Tour Populair na 125 lat produkcji modelu - 100% made in Holland !

Rower holenderski Gazelle Toer Populair 125 to limitowana odsłona legendarnego modelu Toer Populair na rok 2017 - zaprojektowany i wyprodukowany na 125 lecie istnienia na rynku modelu Toer Populair. Wersja limitowana zyskała nowy retro kolor ramy i dodatków (pustynna szarość) oraz opony z klasycznym brązowym bokiem. Biała końcówka błotnika podkreśla styl i charakter. Całkowicie zabudowany łańcuch, długie błotniki i ogromny przedni chlapacz sprawiają, że żadna kałuża nie jest dla niego przeszkodą. Świetnie wyprofilowana rama typu OLD FASHION (znana już od 1920r.) sprawia, że na rowerze jeździ się niezwykle wygodnie. Oprócz profilu ramy na komfort jazdy wpływa waga i nisko położony środek ciężkości, która jest dość spora jednak dzięki temu rower jest niezwykle stabilny i niezwykle łatwy w prowadzeniu. Toer Populair 125 posiada ręcznie wykonane, skórzane siedzenie legendarnej firmy Brooks model B67 Aged. Całość holenderskiego stylu idealnie podkreślają hamulce bębnowe prowadzone na klasycznych chromowanych cięgnach. Hamując jedną ręką uruchamiane są dwa hamulce tj. przedni i tylny co doskonale wpływa na bezpieczeństwo jazdy w mieście podczas sygnalizacji ręką zmiany pasa ruchu. Dzięki cięgnom Gazelle Toer Populair nie posiada linek i pancerzy hamulców dzięki czemu całkowicie wypada z potrzeby serwisowania i wymiany tych części.

Osłona łańcucha i koła nadal produkowane są z ekstremalnie mocnego i w pełni wodoodpornego materiału imitującego skórę. Mocne, koła z obręczami ze stali nierdzewnej polerowanej i grubymi nierdzewnymi szprychami stawią opór każdej dziurze i największym krawężnikom. Na uwagę zasługuje również tylny bagażnik wyposażony w rozkładaną stopkę, która na postoju unosi tylne koło roweru. 

Gazelle Toer Populair produkowany jest również z nowoczesną piastą planetarną Shimano Nexus 8 - wersja na rynek amerykański Gazelle Toer Populair USA T8 kupisz TUTAJ.

siodelko brooks B67 rower holenderski gazelle toer populair

Skórzane, ręcznie wykonane siodełko Brooks B67 w wersji Aged to jeszcze więcej komfortu już od pierwszego użycia. Siodełko zostało wykonane z naturalnej skóry bydlęcej najwyższej jakości. Wieloskładnikowe oleje i woski wmasowane w skórę sprawiają, że staje się ona bardzo miękka i zapewnia komfort już od pierwszej jazdy. Idealne rozwiązanie dla osób ceniących skórzaną jakość i komfort siodełek Brooks jednak nie koniecznie robiących setki kilometrów w celu dopasowania skóry do kształtów ciała. (made in England).

toer-populair/ciegna-hamulce-gazelle-toer-populair-klasyczny-rower-holenderski

 

 

Klasyczny system hamulców bębnowych Sturmey Archer sterowany stalowymi, chromowanymi cięgnami zamiast zwykłych linek w pancerzach. Pancerne i piękne rozwiązanie rodem z lat 50'. Na szczególną uwagę zasługuje uruchamianie dwóch hamulców jednocześnie (przedni i tylny) używając lewej lub prawej dźwigni hamulca. System ten idealnie sprawdza się podczas poruszania się po mieście w czasie sygnalizacji skrętu jedną z rąk, drugą zaś mamy możliwość hamowania dwoma hamulcami jednocześnie co zwiększa naszego bezpieczeństwo.

gazelle/toer-populair/lampka-swiatla-dlugie-gazelle-toer-populair-klasyczny-rower-holenderski



Ogromna, utrzymana w stylu retro lama przednia napędzana jest klasycznym dynamem na koło. Lampa posiada tryb światła drogowego oraz światła długie, które zwiększą pole widzenia podczas nocnych wojaży - całość sterowana klasycznym przełącznikiem na lampie. Charakter z dawnych lat podtrzymuje duża chromowana ramka oraz klasyczne żarówki.
 

gazelle/toer-populair/tylny-blotnik-biala-koncowka-gazelle-toer-populair-klasyczny-rower-holenderski


Tylna lampka została utrzymana w starodawnej stylistyce i jest w pełni zintegrowana z tylnym błotnikiem posiadającym pomalowaną na biało końcówkę. System czerwonego światła na białym tle końcówki błotnika był wymagany prawnie w Holandii jeszcze do 2000 roku, jest to również najbardziej charakterystyczna cecha klasycznego roweru holenderskiego. Żarówka w lampce została zastąpiona mocniej i wydajniejszą diodą LED, a sam klosz lampki jest chroniony przed uszkodzeniem przez specjalnie wydłużony wspornik błotnika.


 


     Gazelle Toer Populair to klasyka w czystym wydaniu, na jej produkcji i częściach Gazelle nie oszczędza, a wręcz przykłada bardzo dużo uwagi i czasu aby ich falgowy model zadowolił największych koneserów klasycznych rowerów holenderskich. Starannie nałożone na ramę 5 warstw nawyższej jakości lakieru widać już na pierwszy rzut oka, dla podkreślenia wyjątkowości roweru wszystkie złote malowania błotników oraz mufy ramy zostały wykonane ręcznie. Stabilność roweru na parkingu zapewni rozkładana nóżka zamontowana na tylnej osi, składana niewidocznie wzdłuż tylnego bagażnika. Na przednim błotniku został zamontowany ogromny chlapacz z logo Gazelle, który zatrzyma każdą kroplę wody nawet w najbardziej deszczowe dni. 

                                    

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań.Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower Gazelle Toer Populair 125 Męski

Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek: Tak
Hamulec przedni: Sturmey Archer BF
Hamulec tylny: Sturmey Archer BF
Lampka przednia: Gazelle Retro Line
Lampka tylna: Gazelle Spanninga LED XB
Obręcze:
Opony: CST Sensamo Allround
Osłona łańcucha: Materiałowa HESLING Classic (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Klasyczna, HESLING Nostalgie Tour (made in Holland)
Rama: Stalowa - lutowana - 10 lat gwarancji
Rodzaj przerzutek: Sturmey Archer AB3
Rozmiar kół:
Siodełko: Brooks B67 Aged
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Waga: 22,6 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower Gazelle Toer Populair 125 Męski opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0