Kategorie produktów

Producenci

Sklep

Zakupy

Zamówienia

Klient

‹ Poprzedni produkt Następny produkt ›

Gazelle Orange C8

Gazelle rowery Gazelle Orange C8

Wysyłka od 39,00 PLN
Zobacz jak pakujemy i wysyłamy

Gazelle Orange C8 to komfortowy rower rekreacyjny o uniwersalnym zastosowaniu, zarówno do codziennej jazdy w mieście jak i na dłuższe wypady poza miasto z sakwami, fotelikiem dla dziecka czy przyczepką rowerową. Dzięki regulowanej w każdej płaszczyźnie kierownicy możemy ustawić pozycję od pochylonej w czasie jazdy w terenie pagórkowatym do pozycji mocno wyprostowanej w pełni komfortowej. Dodatkowo wyposażony w przedni amortyzator powietrzny w główce ramy, dzięki czemu rower stał się zdecydowanie lżejszy także wizualnie. Rower posiada swoje standardowe wyposażenie tj.: hamulce rolkowe z dyskami chłodzącymi, najwyższej klasy system regulacji kierownicy - Gazelle Swith. System który pozwala w szybki sposób dostosować naszą pozycję na rowerze do charakteru naszej aktualnej jazdy.

Rower Gazelle Orange C8 jak na prawdziwego mieszczucha przygotowany jest do jazdy w deszczu, chlapie i śniegu. Posiada pełne i długie błotniki zakonczone chlapaczami, pełną osłonę łańcucha, osłonę tylnego koła, przednie i tylne oświetlenie LED z kompletem odblasków oraz opony z paskami odblaskowymi i wkładką antyprzebiciową. Przednia lampka AXA BlueLine o mocy 30 LUX, napędzana jest dynamem w przedniej piaście Shimano DH. Tylna lampka LED została wyposażona w światłowód na całej długości dzięki czemu jest lepiej widoczna z większych odległości.

Rowery Gazelle są w całości zaprojektowane i produkowane w Holandii.

GWARANCJA:

5 lat na ramę aluminiową
5 lat na lakier i dostępność oryginalnych części
3 lata na przedni widelec
2 lata na pozostałe części i akcesoria

 


Specyfikacja Gazelle Orange C8

Ilość biegów:Shimano Nexus 8
Łańcuch:KMC
Sztyca podsiodełkowa:Post Modern - amortyzowana
Amortyzator:Gazelle HeadShok
Dętki:Schwalbe - wentyl rowerowy
Błotniki:Gazelle Allround by SKS (made in Germany)
Kierownica:Humpert Germany jaskółka
Szprychy:SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Osłona łańcucha:Gazelle Flowline 2 Modest (made in Holland)
Osłona tylnego koła:Hesling (made in Holland)
Pompka:Gazelle - na tylnym bagażniku
Dzwonek:Tak
Chwyty:Gazelle Aerowing II Vario Comfort
Siodełko:Selle Royal Herz (made in Italy)
Opony:Schwalbe City Lite
Gumy na bagażniku:Tak, Widek (made in Holland)
Bagażnik tylny:Tak, aluminiowy Steco (made in Holland)
Waga:ok. 19 kg
Blokada koła:AXA Defender (made in Holland)
Wspornik kierownicy:Gazelle Switch
Obręcze:Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
Dynamo:Shimano DH-3N w przedniej piaście
Lampka tylna:Spanninga Brasa XB (na baterie)
Lampka przednia:AXA BlueLine Switch 30 LUX (made in France)
Hamulec tylny:Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Hamulec przedni:Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Rozmiar kół:28" - 37-622
Rama:Aluminiowa ( ALU 7005 )
Nóżka:Tak

Opinie o produkcie Gazelle Orange C8 (1)

Ocena:
  5

Kupiłem jako następcę Gazelle Orange Lite (z 2013), bo zależało mi na hamulcach rolkowych innym bagażniku i dynamie w przedniej piaście. Dlatego też opinia będzie opierać się trochę na poprzednim rowerze, gdyż ten mam zaledwie od miesiąca i ciężko jeszcze wypowiedzieć się na temat trwałości.

C8, w odróżnieniu od innych wersji, ma nową ramę. Odnoszę wrażenie, że bardziej sztywną i przy okazji mocniejszy bagażnik. Nośność jego wynosi 25kg, ale widzę, że to wartość z sporym marginesem bezpieczeństwa.

Nie spodziewałem się takiej mocy po hamulcach rolkowych, co prawda są jeszcze lepsze, ale po mieście sprawdzają się bardzo dobrze. Rower użytkuję także w zimę, a ostatnio miałem okazję potestować jak działają modulatory siły hamowania na lodzie i śniegu i jestem z nich zadowolony (do tej pory byłem bardzo sceptyczny do takich wynalazków).

Rower jest dostarczany z przednią lampką Axa BlueLine 30. Ogólnie świeci dobrze i z zapasem jak na warunki miejskie, ale to najsłabszy element roweru: przeciętne odcięcie światła, światło postojowe ledwie widać. Ponieważ miałem taką lampkę wcześniej, to była pierwsza rzecz, którą wymieniłem (na Busch und Muller).

Tylna lampka (Spanninga Barsa) świeci bardzo dobrze. Minus: na akumulatorkach Eneloop Pro zdecydowanie zbyt wcześnie sygnalizuje niski poziom naładowania baterii.

Dobrze zaprojektowane błotniki oraz chlapacze: doskonale chronią rower i rowerzystę przed brudem.

C8 ma amortyzator powietrzny. Z jednej strony oznacza to kłopoty z serwisowaniem (mała popularność), ale w Lite także go miał i nie sprawiał problemów. W obecnym rowerze widzę zawory umożliwiające napompowanie, choć nadal całość wygląda na nierozbieralną.

Wcześniej miałem piastę 7 biegową, teraz 8. Jest wyraźnie cichsza, może ciut lżej chodzi, ale jeśli ktoś ma dylemat wyboru roweru tylko z względu na liczbę biegów -- nie warto. Przełożenie główne raczej zestrojone miękko -- lżej się jedzie.

Do ideału brakuje kilku rzeczy: lepsza lampka przednia, niższa cena oraz waga (porównując z Orange Lite).

Za pół roku-rok postaram się odświeżyć ocenę roweru.

Dodano Sobota, 21-01-2017 13:52 przez mrutecki


Podziel się opinią i wygraj nagrody!

Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również
Ostatni zakup wczoraj o 23:26.