Kontakt
0

Dętka Schwalbe 27-28" od 1,5 do 2,35 - NR 19 Samochodowy AV 40 mm

Wybierz wariant
 
Cena katalogowa: 23,00
KOD: BIS19AKC
EAN: 4026495099646
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Dętka Schwalbe 27-28" od 1,5 do 2,35 - NR 19

Dętka Schwalbe AV/DV/SV 19 o rozmiarze 27"/28" o wadze 220 gram. Do wyboru 3 rodzaje wentyla:

  • DV 19 = Dunlop-wentyl (standardowy wentyl rowerowy) 40 mm
  • AV 19 = Auto-wentyl 40 mm
  • SV 19 = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 40 mm
Wysyłamy dętki w opakowaniu foliowym. 

Odpowiednia dla rozmiarów opon:

28 × 1.50 (40-622) 700×38C
28 × 1 1/2 (40-635) 700×38B
28 × 1.60 (42-622) 700×40C
28 × 1.625 (44-622) 700×42C
28 × 1.75 (47-622) 700×45C
29 × 1.75 (47-622) 700×45C
27.5 × 2.00 (50-584) 650B
29 × 2.00 (50-622)  
28 × 2.00 (50-622)  
27.5 × 2.10 (54-584) 650B
29 × 2.10 (54-622)  
27.5 × 2.15 (55-584) 650B
28 × 2.15 (55-622)  
27.5 × 2.25 (57-584) 650B
28 × 2.25 (57-622)  
29 × 2.25 (57-622)  
27.5 × 2.35 (60-584) 650B
28 × 2.35 (60-622)  
28 × 2.40 (62-622)  
29 × 2.40 (62-622)  

Dętka dętce nie równa !

Sałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacja każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas.

Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia.

Dętka Schwalbe. Jest jedyną dętką rowerową, która posiada ceniony znak jakości VSF-All ride. VSF jest niemieckim zrzeszeniem szczególnie zaangażowanych i zorientowanych na jakość właścicieli sklepów rowerowych.

System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka Schwalbe nr 19 pasuje zarówno do opony o szerokości 40 mm jak i 62 mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom.


 

Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Schwalbe 27-28" od 1,5 do 2,35 - NR 19 Samochodowy AV 40 mm opinie

~Dawid
Niedziela, 13-11-2011 23:16
Błyskawiczna realizacja zamówienia. Powiadomienie na maila i SMS. Ważne, że towar w bardzo dobrej cenie!

~Bikeowy
Niedziela, 16-10-2011 15:23
Schwalbe Dętka 28x1.60 (42-622) Rozm. 19 - jak na Schwalbe przystało dętka jest wytrzymała, obsługuje duży zakres opon i jak widać ma przyzwoitą cenę. Co do wentylków to z trzymaniem powietrza i kompatybilnością z moją - jakby nie było - uniwersalną pompką najlepiej się sprawdza zawór AV (samochodowy). Dętka nie jest najlżejsza (waga wg katalogu Schwalbe to 220g, na opakowaniu brak info), ale większy ciężar nadrabia lepszą żywotnością. Polecam zwłaszcza na długodystansowe wyprawy z sakwami, gdzie waga dętki raczej jest bez znaczenia za to wytrzymałość jest na pierwszym planie. W zestawie jest kartonik i instrukcja, przezroczysty kapturek.

Porównaj produkty 0