Kontakt
0

Dętka Continental Tour All 28" x 1 3/8"

Wybierz wariant
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Dętka Continental Tour All 28" x 1 3/8"

Dętka Continental Tour All 28" × 1 3/8". Do wyboru 3 rodzaje wentyla:

  • DV 40 - Dunlop-wentyl (standardowy wentyl rowerowy) 40 mm
  • AV 40 - Auto-wentyl 40 mm
  • SV 42 - Sclaverand - wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 40 mm
  • Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości rozmiarów opon niż tradycyjne dętki rowerowe
  • Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i zwiększonej niezawodności trzonu wentyla
  • Każdy egzemplarz przechodzi bardzo rygorystyczną kontrolę 100% jakości
Wysyłamy dętki w opakowaniu foliowym.

Odpowiednia dla rozmiarów opon:

28 x 1 5/8 x 1 1/8 (28-622)
28 x 1.20 (30-622)
28 x 1 5/8 x 1 1/4 (32-622)
28 x 1 5/8 x 1 3/8 (37-622)
28 x 1.50 (40-622)
28 x 1.60 (42-622)
28 x 1.75 (47-622)
27 x 1 1/4 (32-630)
28 x 1 1/2 (40-635)


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Continental Tour All 28" x 1 3/8" opinie

w-nowakowski
Wtorek, 14-07-2015 23:18
Towar zgodny z opisem, nowy. Oceniam sklep.

tomasz.stempinski
Wtorek, 21-10-2014 09:43
Zakupiłem początkowo trzy sztuki do opon CST Zeppelin Reflex 28 x 1.75. Całe szczęście, że przezornie zamówiłem trzy, bo jedna wybuchła przy pompowaniu (przy wskazaniu około 2 barów, więc dużo poniżej maksimum). Pozostałe dwie sztuki działają jak na razie, przez cały sezon, bez zarzutu.

Porównaj produkty 0