Kontakt
0

Dętka Schwalbe 28 x 3/4 - 1.00 - NR 15

Wybierz wariant
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Dętka Schwalbe 28 x 3/4 - 1.00 - NR 15

Dętka rowerowa Schwalbe, dzięki wykonaniu z najlepszej jakości materiałów, jest w stanie utrzymać ciśnienie przez dłuższy czas niż dętki innych producentów. Każda wyprodukowana dętka przechodzi indywidualne testy dzięki czemu na rynek nie trafiają wadliwe produkty – każda sztuka jest napompowywana na 24 godziny w celu sprawdzenia stałości ciśnienia i oraz jej parametrów wytrzymałościowych. Jakość i niezawodność dętek przyczyniła się do tego, że znalazły uznanie u profesjonalistów. Teraz, dzięki wieloletnim testom i ulepszaniu procesu produkcji, dostępna jest także dla każdego użytkownika roweru. 

Wysyłamy dętki w opakowaniu foliowym.

Odpowiednie dla rozmiarów:
 
28 × 3/4 (18-622) 700×18C
28 × 0.75 (18-622) 700×18C
  (19-622) 700×19C
28 × 3/4 (20-622) 700×20C
28 × 0.75 (20-622) 700×20C
27 × 3/4 (20-630)  
28 × 7/8 (22-622) 700×22C
  (22-622) 700×22
28 × 0.90 (22-622) 700×22C
27 × 7/8 (22-630)  
28 × 7/8 (23-622) 700×23C
28 × 0.90 (23-622) 700×23C
  (24-622) 700×24C
28 × 1.00 (25-622) 700×25C
28 × 1 1/16 (25-622)  
27 × 1 1/16 (25-630)  
27 × 1.00 (25-630)  
  (26-622) 700×26C
28 × 1.10 (28-622) 700×28C
28 × 1 5/8 x 1 1/8 (28-622) 700×28C
 
 

Dętka rowerowa Schwalbe nr 15 o rozmiarze 27"/28", waga: 105 gram, wykonana z butylu.. Do wyboru różne rodzaje wentyla:

  • DV 15 = Dunlop-wentyl (standardowy wentyl rowerowy),
  • AV 15 = Auto-wentyl,
  • SV 15 = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych).

Dętka dętce nie równa !

Sałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacja każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas.

Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia.

Dętka Schwalbe. Jest jedyną dętką rowerową, która posiada ceniony znak jakości VSF-All ride. VSF jest niemieckim zrzeszeniem szczególnie zaangażowanych i zorientowanych na jakość właścicieli sklepów rowerowych.

System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka Schwalbe nr 15 pasuje zarówno do opony o szerokości 18 mm jak i 28 mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom.


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Specyfikacja Dętka Schwalbe 28 x 3/4 - 1.00 - NR 15

Rozmiar:
Waga (gram): 105

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Dętka Schwalbe 28 x 3/4 - 1.00 - NR 15 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0