Kontakt
0

Rower miejski Batavus Diva

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Pokrowiec na siodełko New Looxs Vera / niebieski

26,90 zł
Pokrowiec na siodełko New Looxs Vera / niebieski

Pokrowiec na siodełko New Looxs Vera / niebieski

26,90 zł
Pokrowiec na siodełko New Looxs Vera / niebieski

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Rower miejski Batavus Diva

Batavus Diva to jeden z najbardziej popularnych modeli rowerów holenderskich wśród młodych, energicznych dziewcząt i kobiet. Nowoczesna kolorystyka i dobór modnych dodatków przyciągają wzrok jak magnes. Diva to komfortowy rower miejski zarówno do jazdy na co dzień do pracy, szkoły czy na zakupy jak i na weekendowe wyjazdy poza miasto do lasu czy parku. Dzięki odpowiednim kątom nachylenia na rowerze poruszamy się w wygodnej wyprostowanej pozycji, gdzie dłonie lekko i komfortowo opierają się o skórzane chwyty kierownicy. Balonowe opony w rozmiarze 28" i o szerokości aż 47 mm mają za zadanie wyłapywać nierówności na drodze i stawiać jak najmniejsze opory toczenia, a paski odblaskowe zwiększoną Twoje bezpieczeństwo w trakcie jazdy po zmroku. Shimano Nexus 7 pozwoli na wygodne poruszanie się po mieście, a dodatkowo istnieje możliwość zmiany biegów podczas postoju - prostym obrotowym ruchem manetki przy kierownicy :) Tylny bagażnik z ekspanderami i pompką w komplecie

oslona-lancucha-batavus-diva-kremowy




Pełna osłona łańcucha AXA MultiOpen. W pełni zabudowane części mechaniczne roweru pozwolą cieszyć się radością z jazdy w ubraniu codziennym tj. płaszczach, spódniczkach, szerokich spodniach itp bez obawy o zabrudzenia czy wciągnięcia w łańcuch. Obudowa AXA została wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Osłona chroni napęd roweru przed wodą, piaskiem i solą dzięki czemu maksymalnie wydłuża jego żywotności i obniża do minimum koszty serwisowania. 

przedni-bagaznik-batavus-diva-kremowy




Przedni bagażnik Batavus Diva Plus. Praktyczny bagażnik w kolorze ramy z atestowanym udźwigiem do 15kg. Bagażnik został tak zaprojektowany aby montaż odbywał się bez pomocy tradycyjnych haków mocowanych na kierownicę, tutaj bagażnik zamocowany jest elegancko do przedniego widelca co zmniejsza go optycznie oraz obniża jego wagę. Do mocowania przedmiotów na bagażniku polecamy specjalnie zaprojektowane ekspandery Bibia - sprawdź TUTAJ. Po lewej stronie bagażnika zamontowana została lampka B&M LED o mocy 25 LUX. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż sporych rozmiarów koszyka lub skrzyni - sprawdź kompatybilne kosze TUTAJ.

blokada-sterow-kierownicy-batavus-diva-kremowy

Blokada sterów kierownicy w rowerach wyposażonych w mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się również w przypadku zamontowanego fotelika przedniego, ułatwia wtedy wsadzanie i wyjmowanie dziecka z fotelika bez potrzeby trzymania jedną ręką kierownicy. 

 

nozka-podwojna-ursus-batavus-diva-kremowy
 

Podwójna nóżka URSUS Jumbo. Dwustronna nóżka rowerowa z ekstremalnie wysokim, atestowanym udźwigiem 80 kg, to aktualnie najmocniejsza nóżka na światowym rynku rowerowym. Na szczególną uwagę zasługuje jej szeroki rozstaw stóp po rozłożeniu to. aż 35 cm. Całość daje nam najbardziej stabilną nóżkę rowerową, która idealnie spełnia swoje zadanie w przypadku sadzania i wyciągania dziecka z tylnego lub przedniego fotelika - w tym wypadku zrobi to spokojnie i bezpiecznie nawet najbardziej filigranowa kobieta. 
 

podkowa-axa-defender-batavus-diva-kremowy

Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy)

klamka-hamulca-batavus-diva-kremowy




Długie, odpowiednio wyprofilowane klamki hamulca wygodnie leżą w dłoni, a dzięki miejscu na 4 palce, gwarantują odpowiednią moc hamowania przy użyciu niewielkiej siły. Dodatkowo posiadają możliwość regulacji położenia klamki, dzięki czemu kobiety o mniejszych dłoniach mogą w prosty sposób przybliżyć chwyt klsmki do kierownicy. 
 

chwyt-skorzany-batavus-diva-kremowy


Skórzane chwyty kierownicy Velo. Bardzo komfortowe, wykonane ze skóry, gripy wykończone grubą, stylową nicią w kolorze skóry. Piankowe wypełnienie daje nam pełną gwarancję wygody podczas pokonywania długich kilometrów, a skóra gwarancję oddychalności dzięki, której nasze dłonie nie będą się pocić nawet w gorące dni. 


 

gazelle-van-steal-piasta-shimano-nexus-7-napinacz



Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego. 

hamulec-rolkowy-shimano-cortina-blau-na-pasku

Dynamo w piaście i hamulce rolkowe Shimano Nexus. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji Shimano Nexus. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a największe tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczona najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila przednią Busch & Muller.

 


Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów od ręcznego malowania ram lub części przez składanie kompletnych kół po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Poddostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus dba o ekologię. Podczas produkcji rowerów zachowane są wszystkie normy produkcji ekologicznej a np.: stosowane lakiery są produkowane na bazie wody.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na dostępność oryginalnych części
5 lat na ramę, lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt

 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości. 

Specyfikacja Rower miejski Batavus Diva

Bagażnik tylny: Tak, Steco (made in Holland)
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Kierownica:
Lampka przednia:
Lampka tylna: Move Holland Vision LED (na baterie)
Łańcuch: KMC
Nóżka: Dwustronna Ursus Jumbo do 55 kg (made in Italy)
Obręcze:
Opony: CST Classic Zeppelin C1635
Osłona łańcucha: Pełna AXA Multi Open (made in France)
Pompka: SKS Rookie (made in Germany)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rozmiar kół:
Siodełko: San Marco (made in Italy)
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Batavus Diva opinie

~Edyta
Sobota, 01-09-2018 18:44
Polecam bardzo!!! Będąc w sklepie Stylowerowery we Wrocławiu zobaczyłam ten piekny rower😄 Dzięki fachowej obsłudze Pana z brodą😉 i super rabatowi który mi dał kupiłam ten piekny rower Batavus Diva. Jestem bardzo z niego zadowolona! Pozdrawiam całą ekipe że Sklepu z Wrocławia A w szczególności Pana z brodą !!!Kochani Polecam ten sklep i jego super sprzedawców !!! 😉

~Magda
Czwartek, 13-07-2017 14:00
Rower świetny , jazda kapitalna, znowu poczułam się jak bym miała 15 lat. Dodam że dokupiłam do roweru kosz, w którym podróżuje mój pies - super sprawa polecam. Sklep jak najbardziej polecam co najważniejsze doradzili mi w doborze modelu oraz rozmiaru ramy i trafili w 100 %

~Ania
Sobota, 13-08-2016 22:20
Rower godny polecenia, ładny i zarazem solidny. Świetnie się sprawdza jako miejski. Jazda nim to sama przyjemność. Bardzo lubię nim jeździć. Polecam wszystkim wygodnym księżniczkom.


Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0