Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Altura E-go Power BES3 Smart Ciemny Szary

Rodzaj:
Kolor:
 
 
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11699.1
KOD: BE102430RO
EAN: 8713568520638
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower elektryczny z baterią w ramie Batavus Altura E-go Power BES3 Smart 500Wh

Rower elektryczny z baterią w ramie BatavusAltura E-go Power BES3 Smart to nowoczesny i komfortowy rower elektryczny z niezawodnym silnikiem BOSCH Performance Line  o bardzo dużym momencie obrotowym 40 Nm i baerią 500Wh. Został wyposażony w baterię wbudowaną w ramę wykonaną w najnowszej technologii, która umożliwia pokonanie, aż do 150 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Batavus Altura E-go Power PRO w światowej czołówce. Waga roweru to jedyne 28 kg co jest świetnym osiągnięciem biorąc pod uwagę baterie o dużej pojemności, silnik centralny i kompletne wyposażenie. Dzięki silnikowi i baterii umieszczonych blisko środka ciężkości, jazda na rowerze jest mega wygodna i bardzo stabilna. Miejsce montażu baterii i styczność silnika z ramą zostały zaprojektowane tak aby jak najmniej rzucać się w oczy - na prawdę można przeoczyć, że obok nas jedzie rower wspomagany elektrycznie. 
Budowa roweru elektrycznego Batavus E-go została zaprojektowana przy ścisłej współpracy z Działem Naukowym Delft University of Technology w Holandii. Tutaj wybrano optymalną pozycję siedzenia aby zagwarantować jak najbardziej komfortową jazdę. Połączenie najwyższego komfortu i mocnej, aluminiowej ramy zapewnia niezrównane właściwości jezdne.
OPCJONALNA AMORTYZACJA POD SIODEŁKIEM
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Satori z płynną regulacją twardości amortyzatora to jeszcze więcej komfortu. Amortyzator w sztycy Satori składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 40mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka.


 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 
Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

 
rower-elektryczny-bosch-silnik-bosch-active-line-plus
Zasięg roweru elektrycznego na jednym ładowaniu uzależniony jest od wybranej opcji pojemności bateriiZasięg roweru  elektrycznego uzależniony jest od wielu czynników m.in. wybranej opcji wspomagania, warunków atmosferycznych, nachylenia terenu, nierówności na drogach, wagi użytkownika roweru, zmiany przełożeń, a nawet pozycji za kierownicą. Poszczególne wartości mogą się różnić jednak nie powinny przekraczać wartości skrajnych podanych przez producenta (wartość minimalna dla opcji POWER, wartość maksymalna dla opcji ECO).
Silnik elektryczny Bosch Active Line 40Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 40 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO
rower-elektryczny-bosch-silnik-bosch-active-line-plus
wyswietlacz-bosch-intuvia-100-rower-elektryczny
Pilot i wyświetlacz Bosch Purion 200. Całkowicie połączony z siecią i w pełni elastyczny. Moduł obsługi z kompaktowym kolorowym wyświetlaczem i w pełni połączony z inteligentnym systemem: poznaj Purion 200. To rozwiązanie typu "wszystko w jednym" nie obciąża kierownicy, znajduje się bezpośrednio przy kciuku i oferuje ostry jak brzytwa wyświetlacz danych jazdy oraz proste, ergonomiczne sterowanie wszystkimi funkcjami roweru elektrycznego. Połącz Purion 200 z dodatkowym wyświetlaczem - dla jeszcze większej wygody. Kolorowy wyświetlacz 1,6 cala - Idealna czytelność dzięki optymalnej rozdzielczości wyświetlacza. Purion 200 montowany jest po lewej stronie kierownicy, w bezpośrednim sąsiedztwie kciuka. Dzięki zakrzywionemu kształtowi, połączenie modułu obsługi i wyświetlacza idealnie pasuje do kierownicy.
Bateria w ramie Bosch PowerTube. Pojemność baterii do wyboru 500Wh. W pełni zabezpieczona zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Zasięg do 155 km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 30 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C,  - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.
rower-elektryczny-bateria-w-ramie-batavus
/lampka-rowerowa-v-batavus
Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4850. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system ABUS push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Abus Amparo posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali ABUS. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych Tektro o zwiększonej mocy hamowania. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. 
hamulce-4-tloczkowe-rower-elektryczny-na-pasku-sparta-m11ti
piasta-shimano-nexus-8-batavus-dinsdag-comfort
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. Legendarny model piasty planetarnej Shimano Nexus o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia. Do dyspozycji mamy 7 przełożeń o zakresie 244%, co porównać można z 21 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.

gps-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-bike-trax-rowerystylowe
Zabezpiecz rower z GPS Bike Trax

GPS to aktualnie najlepsza ochrona przed kradzieżą rowerów elektrycznych. moduł GPS BIKE TRAX montowany jest plug&play pod osłoną silnika elektrycznego. Moduł łączy się z aplikacją PowUnity na smartfonie przesyłając dane GPS na bieżąco. SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Śledzenie roweru w czasie rzeczywistym na terenie Unii Europejskiej
  • Dziennik trasy: Aplikacja automatycznie rejestruje każdą trasę
  • BikePass: Stwórz indywidualne konto dla swojego e-bike'a
  • Theft Report: Jeżeli pomimo alarmu, Twój rower został skradziony, możesz stworzyć zgłoszenie w aplikacji
chip-speedbox-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-rowerystylowe
Przyśpiesz rower z SPEEDBOX
 
SpeedBox to niezawodny układ tuningowy do rowerów elektrycznych z silnikiem BOSCH. Nowa generacja chipu SpeedBox umożliwia bezinwazyjne usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości na rowerze elektrycznym.  SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Wyłączenie ograniczenia prędkości wspomagania do 25km/h. Ogranicza Cię jedynie kadencja. 
  • Rzeczywiste wartości prędkości i zasięgu na wyświetlaczu Bosch
  • Szybka i prosta aktywacja i dezaktywacja systemu

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower elektryczny z baterią w ramie Batavus Altura E-go Power BES3 Smart 500Wh Ciemny Szary

Amortyzator: Batavus AERFLOW 2.0 by Suntour
Amortyzator przedni: Tak
Bagażnik tylny: Aluminiowy z systemem MIK (15kg)
Bateria: Bosch PowerTube 500Wh
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Chwyty: Herrmans Click Ergo
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek: Tak
E-bike: TAK
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość przerzutek: 7
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: AXA CompactLine 35 LUX
Lampka tylna: AXA BlueLine LED
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Łańcuch
Obręcze: RYDE ECO 21
Opony: Schwalbe Delta Cruiser
Osłona łańcucha: Hesling (made in Holland)
Pedały: MARWI
Pozycja: Wyprostowana
Producent silnika: BOSCH
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Active Line 40Nm
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Selle Royal Wave
Sterownik: Bosch Purion 200 SMART
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: W ramie (wewnątrz)
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 28,2 kg
Wspornik kierownicy: SATORI UP3 65MM A-HEAD

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny z baterią w ramie Batavus Altura E-go Power BES3 Smart 500Wh Ciemny Szary opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0