Kontakt
0

Rower na pasku Gazelle Marco Polo Urban S8

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Rower na pasku Gazelle Marco Polo Urban S8

Gazelle Marco Polo Urban S8 to prestiżowy rower na pasku zębatym Gates Carbon Drive. Projektanci Gazelle tworząc Marco Polo Urban główny nacisk położyli na wysokiej klasy wykończenie, łatwość użytkowania, lekkość i swobodę konserwacji czyli na wszystko czego potrzeba do komfortowej i bezawaryjnej jazdy. Zastosowanie najwyższej klasy aluminium 7005-T6 oraz lekkiego i czystego napędu paskowego pozwoliło na uzyskanie bardzo niskiej wagi roweru 16,2 kg. Co w przypadku kompletnie wyposażonego roweru z piastą planetarną Shimano Alfine 8 to nie lada wyczyn. Gazelle Marco Polo Urban przeznaczony jest do jazdy rekreacyjnej i miejskiej w pozycji trekkingowej czyli lekko pochylonej ok 60-70°. W takiej pozycji duży nacisk skierowany jest na dłonie i nadgarstki dlatego w rowerze znajdują się jedne z najwygodniejszych gripów na rynku Ergon GP1 w wersji L czyli o powiększonej powierzchni. Dzięki chwytom Ergon GP1 nawet dłuższa, szybka jazda po nierównym terenie staje się przyjemnością, nasze nadgarstki odpoczywają, a dłonie wygodnie leżą na kierownicy. 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
 
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Carbon Drive CDX™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BL-MT200. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych Shimano o zwiększonej mocy hamowania. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. W przedniej piaście umieszczone zostało dynamo Shimano Sport, które napędza przednią lampkę LED Trelock VEO o mocy 50 LUX. 
hamulce-tarczowe-hydrauliczne-shimano-gazelle-marco-polo
shimano-alfine-8-gazelle-marco-polo
Piasta planetarna Shimano Alfine 8. W tylnej piaście znajduje się najwyższy model piasty 8 biegowej  Shimano Alfine 8, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 308% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Lampka Trelock VEO STEADY Auto-L 50 o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze.  Trelock VEO posiada technologię światła postojowego STEADY dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru oraz system AUTO-L, który odpowiada za automatyczne uruchamianie oświetlenie po zapadnięciu zmroku. Lampka zasilana jest przez lekkie dynamo Shimano umieszczone w przedniej piaście. 
przednia-lampka-trelock-gazelle-marco-polo
axa-defender-gazelle-marco-polo
Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).
Opony Schwalbe Spicer K-Guard. Szybka opona szosowa z wkładką antyprzebiciową K-Guard z kevlaru. Specjalnie zaprojektowane nacięcia na bieżniku zapewniają optymalne odprowadzenie nadmiaru wody. Mieszanka gumy to Schwalbe Basic Compound, która zapewnia wysoki poziom przyczepności przy minimalnych oporach toczenia. Do tego opony charakteryzuje się długą wytrzymałością na ścieranie, a do tego jest lekka. Po bokach opony znajdują się paski odblaskowe dla zwiększenia bezpieczeństwa przez widoczność po zmroku. Opony w rozmiarze 28" 40-622.
opony-schwalbe-spicer-gazelle

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań.Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
5 lat na widelec amortyzowany
5 lat na lakier i dostępność części
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower na pasku Gazelle Marco Polo Urban S8

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik tylny: Racktime ALU 20kg (Tubus)
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: CURANA C-Lite ALU (made in Belgium)
Chwyty: ERGON GP1 L
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT200 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano BR-MT 200 Ø160mm
Ilość przerzutek: 8
Kaseta / Zębatka: Gates CDC 24T
Kierownica: Aluminiowa 625mm
Korba: Gates CDN 50T
Lampka przednia: Trelock VEO Steady Auto 50 LUX
Lampka tylna: Spanninga Solo
Nóżka: Gazelle Kinetic
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Rodi AirLine EVO (made in Portugal)
Opony: Schwalbe Spicer
Osłona łańcucha: Hesling (made in Holland)
Pedały: Gazelle FP-872
Pozycja: Lekko pochylona
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 8
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Siodełko: FIZIK Rondine
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 16,2 kg (15,4 kg bez blokady koła)
Widelec: sztywny - aluminiowy
Wspornik kierownicy: TranzX ISO Trekking 110mm (regulowany)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower na pasku Gazelle Marco Polo Urban S8 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0