Kontakt
0

Batavus Dinsdag Exclusive Belt N8 na pasku zębatym

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Batavus Dinsdag Exclusive Belt N8 na pasku zębatym

Rower z paskiem zębatym Batavus Dinsdag Exclusive Belt Nexus 8. Prestiżowy rower holenderskiego producenta, podążający za najnowszymi trendami i nowinkami technicznymi. Dzięki odpowiedniemu profilowi aluminiowej ramy oraz wspornikowi kierownicy, z możliwością zmiany położenie kierownicy każdej płaszczyźnie, na rowerze możemy poruszać się w komfortowej, wyprostowanej pozycji lub pochylić do sportowej jazdy dla uzyskania jak najmniejszych oporów powietrza. Waga roweru to jedynie 16,9 kg - to na prawdę niewiele jak na rower z pełnym wyposażeniem oraz piastą planetarną Shimano Nexus 8 ! Lekki przedni widelec wykonany z najwyższej jakości stopu aluminium bardzo dobrze niweluje drgania. Opony to Schwalbe Road Cruisercechujące się mocną wkładką antyprzebiciową, wydłużającą żywotność mieszanką gumy oraz szybkim bieżnikiem. Tylny bagażnik niemieckiego producenta RackTime z udźwigiem 25kg i systemem mocowania bezpośrednio do błotnika. Dla uzyskania lepszego wyglądu roweru zrezygnowano ze standardowych i brzydkich pałąków łączących bagażnik z ramą roweru. Pozostałe modele rowerów  na pasku zębatym znajdziesz na naszej stronie klikając TUTAJ.



Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste

PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus


ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:

  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca

pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym

Pasek zębaty Carbon Drive CDN™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.

 

hamulce-magura-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym


 

Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych Tektro o zwiększonej mocy hamowania. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. W przedniej piaście umieszczone zostało dynamo Shimano Sport, które napędza przednią lampkę AXA BlueLine. 

 

shimano-alfine-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym


Piasta planetarna Shimano Nexus 8. W tylnej piaście znajduje się 8 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus 8, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 308% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.

lampka-przednia-batavus-na-blotniku



Lampka Batavus Vizi o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście. 

blokada-kola-batavus-dinsdag-exclusive-belt-n8-na-pasku-zebatym


Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4850. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system ABUS push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Abus Amparo posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali ABUS. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ.
 

bagaznik-batavus-mik



Bagażnik Batavus z systemem MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prostu kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy. 
 


Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości. 

Specyfikacja Batavus Dinsdag Exclusive Belt N8 na pasku zębatym

Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Obręcze:
Opony:
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska:
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8 Premium
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Waga: 16.9 kg
Widelec: sztywny - aluminiowy

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Batavus Dinsdag Exclusive Belt N8 na pasku zębatym opinie

pwaldyk
Sobota, 02-11-2019 18:05
Wybierając ten model nieco ryzykowałem, bo zakup odbył się przez Internet. Chciałem kupić rower z przekładnią w piaście, hamulcami tarczowymi i napędem z paska zębatego oraz z oświetleniem całkowicie na prądnicę w piaście. Nie był to mój pierwszy rower miejski, dlatego zwracałem uwagę na elementy ograniczające obsługę serwisową na co dzień.
Na szczęście trafiłem z rozmiarem. Rower jest duży, ale przy odpowiednich ustawieniach idealnie zgrywa się z użytkownikiem. Pasek zębaty jest bezszelestny i jedyne co słychać to wiatr i szum opon w czasie jazdy. Rower idealnie połyka nierówności typu kostka bauma, chodniki, choć nieco wyraźniej odczuwa sie większe nierówności poprzeczne. Geometria zdecydowanie nastawiona jest na komfort, a zakres skrętów umożliwia pokonywanie wąskich podjazdów pod kątem 180 stopni. Jak to "holender" - nie jest sprzętem do ścigania, ale do codziennego przemieszczania . Bez problemu mogę jechać z prędkością 22-30 km/h, a nexus 8 premium pięknie to ułatwia. Oświetlenie jest wydajne po zmroku i ma bardzo nowoczesną linię stylistyczną w postaci zaznaczających się diod led. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Nawet jakość lakierowania ramy przypomina najlepsze powłoki lakiernicze luksusowych samochodów, co podkreśla opisywaną przez autorów strony "ekskluzywność" roweru. Sklep rowerystylowe.pl w pełni profesjonalny sposób zadbał o bezproblemowe dostarczenie roweru, który istotnie po wstępnych regulacjach od razu mógł wyruszyć w jazdę testową. Brawo 😉

~Rafał
Poniedziałek, 28-10-2019 16:38
Z poszukiwaniem roweru było jak z wybieraniem telefonu - w sklepach są setki, a nawet tysiące modeli, ale tylko kilka ma w sobie "to coś".
Opisywany model był dla mnie numerem dwa po Cortinie Blau, która okazała się za wysoka ze względu na nietypowo wysoką ramę. Sprawdziło się powiedzenie, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo Batavus ma lepsze hamulce, lampkę, jest lżejszy i posiada dodatkowy - ósmy bieg w piaście. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z roweru i jedyne co bym zmienił to regulacja kierownicy, która w tym modelu ustawiana jest kluczami, zamiast ręczną blokadą. No, ale jak już się w końcu znajdzie "swoje" położenie kierownicy to można o tym braku zapomnieć.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0