Kontakt
0

Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD + bateria 300Wh Męski

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: 03500364RO
EAN: 8713568401708
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Koszyk rowerowy New Looxs Toscane Smartlock - ściagany
srebrny

139,90 zł
Koszyk rowerowy New Looxs Toscane Smartlock - ściagany

Koszyk rowerowy New Looxs Toscane Smartlock - ściagany

(srebrny)
139,90 zł
Koszyk rowerowy New Looxs Toscane Smartlock - ściagany (srebrny)

Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD + bateria 300Wh

Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD to najbardziej przystępny cenowo rower elektryczny dostępny w ofercie najbardziej rozpoznawalnego holenderskiego producenta rowerów elektrycznych. Wyposażony w niezawodny i banalnie prosty w obsłudze system wspomagania elektrycznego Sparta E-motion. System E-motion to przyjemna elektryczna jazda w bardzo niskiej cenie. Bateria znajduje się na tylnym bagażniku i można ją szybko i łatwo wyciągnąć aby naładować ją w domu, w pracy czy siedząc w barze i pijąc kawę. Bezszczotkowy i lekki silnik elektryczny o wadzę ok. 2 kg zamontowany został w przedniej piaście, dzięki czemu rower mógł zostać wyposażony w pełną osłonę łańcucha, która maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu oraz zabezpiecza odzież przed zabrudzeniem i wkręceniem się w łańcuch. Odpowiedni profil ramy i kierownicy gwarantuje komfortową jazdę z wyprostowaną sylwetką.
Rower został wyposażony w baterię litowo-jonową o pojemności 300Wh, która pozwala na jazdę ze wspomaganiem do 108 km. Na baterii znajduje się wskaźnik poziomu naładowania baterii dzięki, któremu nigdy nie zaskoczy Cię brak energii w rowerze. Bateria została zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na klucz, dzięki czemu możesz zostawić rower z baterią bez obawy o jej zniknięcie. Na kierownicy został umieszczony prosty w obsłudze sterownik LED pozwalający na zmianę opcji wspomagania oraz wyświetlający poziom naładowania baterii. 
Rower elektryczny Sparta Marathon LTD dostępny jest również w wersji 3 biegowej w cenie 4399 zł.

Zasięg baterii Li-ION 300Wh (8,8Ah/37Wh/36V) na poszczególnych trybach wspomagania:

Eco 54-108 km
Cruise 47-63 km
Tour 44-53 km
Sport 37-44 km
 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste

PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 


Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD możesz używać również jako zwykłego roweru, po wyczerpaniu się baterii rower zachowuje swoje standardowe właściwości, silnik nie stawia kompletnie żadnych oporów toczenia, a waga roweru to jedynie 23,3 kg ! Bardzo wygodna, wyprostowana sylwetka sprzyja długim godziną komfortowej jazdy. Piasta planetarna Shimano Nexus 7 idealnie sprawdzi się podczas jazdy po mieście, lasach, a nawet w terenie pagórkowatym. Pełne oświetlenie LED oraz długie błotniki z poliwęglanu zakończone chlapaczami ułatwiają jazdę w deszczowe i pochmurne dni. 

silnik-w-przednim-kole-rower-elektryczny



Elektryczny silnik bezszczotkowy o mocy 30Nm. Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 30Nm, zamontowanym w przedniej piaście. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście. Silnik bezszczotkowy gwarantuje brak oporów toczenia oraz cichą pracę. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Sparta E-motion. Silnik elektryczny posiada wysoką klasę wodoszczelności IPX 5, które oznacza całkowitą ochronę przed strumieniem wody płynącej z różnych kierunków z wydajnością do 12,5 litra na minutę ! Co gwarantuje pełne bezpieczeństwo. 36V/250W

sterownik roweru elektrycznego batavus sparta

Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.

bateria na bagazniku rower elektryczny batavus



Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada pojemność 300Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem do 108 km. Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach. Bateria na rowerze zabezpieczona jest przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA (w zestawie 3 kluczyki do baterii i 2 kluczyki do blokady koła)



Pełna osłona łańcucha Hesling Xcero. Bardzo mocna osłona wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chroni ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 3 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.

blokada-tylnego-kola-batavus-old-dutch
 

Frame-lock AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower elektryczny Sparta Marathon został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się 2 kluczyki z indywidualnym kodem umożliwiającym dorobienie zapasowego kluczyka. 
 

czujnik-cisnienie-w-oponach-rowerowych-w-rowerze



Czujnik ciśnienia Schwalbe AirMax 3.5 bar. Na tylnym i przednim kole zamontowane są czujniki ciśnienia w oponach kontrolujące poziom prawidłowego ciśnienia. Bardzo prosta budowa czujnika i wysoka jakość wykonania gwarantuję prawidłowe działanie w każdych warunkach atmosferycznych. Czujnik kolorami informuje nas o panującym w oponie ciśnieniu: kolor zielony - ciśnienie prawidłowe / kolor żółty - ciśnienie dostateczne / kolor czerwony - zbyt niskie ciśnienie. Utrzymanie prawidłowego ciśnienia w oponach zwiększa zasięg roweru oraz gwarantuje dłuższą żywotność opony. 
 

gazelle-van-steal-piasta-shimano-nexus-7-napinacz



Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego. 
 



Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Sparta produkowane są w Holandii od 1917r. Już od 102 lat rowery Sparta w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Sparta to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Sparta dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Sparta stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na baterię, silnik oraz wszystkie elementy elektryczne
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

PEŁNA OFERTA ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH TUTAJ

Specyfikacja Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD + bateria 300Wh Męski

Blokada koła:
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Hamulec przedni: Shimano - V-Brake
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Kierownica:
Lampka przednia: Spanninga Galeo LED
Lampka tylna: Union Holland LED na baterie
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Opony: CST AllRound E-bike
Osłona łańcucha: Pełna - Hesling Xcero (made in Holland)
Producent silnika: E-motion Sparta
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Siodełko: Selle Royal Rumba żelowe + elastomery (made in Italy)
Sterownik: Sparta E-go LED
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 23,3 kg
Zasięg: do 100 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Sparta Marathon F7e LTD + bateria 300Wh Męski opinie

~Romek
Czwartek, 21-03-2019 13:27
W tej cenie nic lepszego nie znajdziemy. Chyba, że szukacie też chińczyków z padającymi bateriami bez żadnych atestów.

~rymus69
Czwartek, 07-02-2019 13:51
Ekstra ! Zamówiłem w przedsprzedaży w grudniu dość się martwiłem, bo wpłaciłem zaliczkę. Jednak na koniec stycznia bum rower u mnie. Mega wygodny czuje się jak w limuzynie. Mogę polecić z całego serca

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0