Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch o designerskim kształcie ramy z indywidualnym numerem przypisanym do każdego wyprodukowanego w Holandii modelu. Komfortową, wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy gwarantują prawidłowo wyprofilowana rama oraz kierownica typu jaskółka. Batavus Quip jest nie tylko stylowy, ale przede wszystkim bardzo funkcjonalny. Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch został zaprojektowany przy użyciu napędu i baterii BOSCH, silnik elektryczny znajduje się w środkowej części roweru pod korbą. Firma BOSCH opracowała nowatorski system napędu, który wspomaga pracę układu korbowego. Zlokalizowanie silnika w środku ciężkości roweru pozwala na efektywne i bezpośrednie przełożenie siły na napęd. Solidna obudowa silnika, która chroni cały zespół przed uszkodzeniami mechanicznymi jest wkomponowana w ramę roweru stanowiąc z nią mechaniczną całość. Wygodna wyprostowana pozycja za kierownicą, najwyższej jakości osprzęt i wspomaganie sprawi, że nie będziecie chcieli schodzić z roweru. Rozwiązania i doświadczenia Firmy BOSCH, jej niezliczone patenty w zakresie elektroniki i sensoryki w branży samochodowej mają tutaj zastosowanie poprzez 3-punktowy pomiar parametrów systemu (prędkość jazdy, moment obrotowy, prędkość obrotowa). Zastosowane rozwiązanie BOSCH pozwala na wspomaganie w bezpośredni sposób energii pedałowania, a odpowiednio rozłożony środek ciężkości ułatwia manewrowanie rowerem. Zaawansowana technologia zarządzania energią baterii (akumulatora) została wykorzystana tutaj w optymalny sposób. W konsekwencji otrzymujemy bardzo dużą trwałość systemu. W zestawie z rowerem znajduje się ładowarka Bosch Active 2A. Opcjonalnie jest możliwość dokupienia szybkiej ładowarki BOSCH Active / Performance 4A TUTAJ.


OPCJONALNA AMORTYZACJA POD SIODEŁKIEM
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Satori z płynną regulacją twardości amortyzatora to jeszcze więcej komfortu. Amortyzator w sztycy Satori składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 40mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

 
rower-elektryczny-bosch-silnik-bosch-active-line-plus
Zasięg roweru elektrycznego na jednym ładowaniu uzależniony jest od wybranej opcji pojemności bateriiZasięg roweru  elektrycznego uzależniony jest od wielu czynników m.in. wybranej opcji wspomagania, warunków atmosferycznych, nachylenia terenu, nierówności na drogach, wagi użytkownika roweru, zmiany przełożeń, a nawet pozycji za kierownicą. Poszczególne wartości mogą się różnić jednak nie powinny przekraczać wartości skrajnych podanych przez producenta (wartość minimalna dla opcji POWER, wartość maksymalna dla opcji ECO).
Silnik elektryczny Bosch Active Line 40Nm lub PLUS 50Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 40/50 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250/280% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO
silnik-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus
bateria-bosch-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus
Bateria Bosch Active Plus na ramie. Bateria litowo-jonowa o pojemności do wyboru 300/400/500Wh zamontowana na ramie roweru. W pełni zabezpieczone zamkiem Trelock otwieranym kluczem z blokady tylnego koła Trelock. Zasięg 30-150 km - 110 km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 45 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.
Wyświetlacz i sterownik Bosch Purion. Display Bosch Purion - nowoczesny i minimalistyczny komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD. Wszystkimi funkcjami i informacjami steruj za pomocą zintegrowanych na wyświetlaczu przycisków. Sterownik został umiejscowiony po lewej stronie kierownicy dzięki czemu kontrolujesz wszystkie funkcje roweru nie odrywając dłoni od kierownicy. Sterownik posiada przycisk Walk Assist po naciśnięciu, którego silnik automatycznie napędza rower do prędkości 6 km/h - funkcja zaprogramowana w przypadku wyprowadzania roweru z garażu podziemnego, podprowadzania pod górę lub szybszego startu. 
wyswietlacz-bosch-purion-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-300wh
przedni-bagaznik-batavus-quip-cargo
Designerski, przedni bagażnik Batavus w kolorze ramy, z atestowanym udźwigiem do 10 kg. Zaprojektowany specjalnie dla modelu Batavus Quip, cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / kierownicy roweru, przeskok wynosi 10 cm, dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń np. na przedni fotelik rowerowy. Pod bagażnikiem znajduje się przednia lampka Spanninga Axendo o dużej mocy 40 LUX. Dzięki wyeliminowaniu haków mocujących przedni bagażnik do kierownicy rower zyskał na lekkości. Spora platforma bagażnika pozwala na montaż dużych koszyków lub skrzyń - sprawdź kompatybilne modele koszyków TUTAJ. 
Tylny bagażnik Quip Cargo z regulacją położenia. Tylny bagażnik posiada możliwość przesunięcia całej platformy bagażnika o 10 cm do tyłu dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń na duży bagaż lub w przypadku montażu tylnego fotelika mamy możliwość montażu tylnych sakw rowerowych. Po obu stronach znajdują się obszerne stelaże pozwalające na montaż nawet największych sakw rowerowych. Bagażnik wyposażony jest w zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit - sprawdź TUTAJ. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku.
tylny-bagaznik-quip-cargo-batavu
 
stery-kierownicy-batavus-quip-cargo
Nowy model blokady sterów kierownicy. W rowerach wyposażonych w mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne rozwiązanie i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. Pozwoli uchronić to przed wypadnięciem bagażu z bagażnika oraz uchroni ramę przed obiciem przez rurki bagażnika.
Pełna osłona łańcucha Hesling Xcero. Bardzo mocna osłona wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chroni ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 3 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
oslona-lancucha-rower-elektryczny-batavus-quip-cargo
numer-ramy-batavus-quip-cargo rower elektryczny
Indywidualny numer na ramie. Każdy model roweru Batavus Quip został wyprodukowany z indywidualną i niepowtarzalną tabliczką z numerem roweru. Taki zabieg daje gwarancję posiadania osobistego i jedynego w swoim rodzaju roweru. Dodatkowo niepowtarzalny numer roweru zwiększa szanse na odnalezienie skradzionego roweru. Batavus daje pełną gwarancję niepowtarzalności nadawanych numerów. Tabliczka z numerem znajduje się na środku ramy lub na jej początku w zależności od wersji roweru (męska / damska).
Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4850. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system ABUS push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Abus Amparo posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali ABUS. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ. Blokada posiada ten sam system zamka co bateria w ramie, dzięki czemu mamy jeden kluczyk zarówno do blokady jak i baterii.
blokada-kola-trelock-rower-elektryczny-batavus-quip-cargo
hamulce-tarczowe-hydrailiczne-rower-elektryczny-batavus-quip-cargo
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro 160 z przodu i 140 z tyłu. O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce tarczowe, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców tarczowych jest gwarancja skutecznego hamowania nawet pod dużym obciążeniem. 
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
/piasta-shimano-nexus-7-rower-elektryczny-batavus-quip-cargo

gps-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-bike-trax-rowerystylowe
Zabezpiecz rower z GPS Bike Trax

GPS to aktualnie najlepsza ochrona przed kradzieżą rowerów elektrycznych. moduł GPS BIKE TRAX montowany jest plug&play pod osłoną silnika elektrycznego. Moduł łączy się z aplikacją PowUnity na smartfonie przesyłając dane GPS na bieżąco. SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Śledzenie roweru w czasie rzeczywistym na terenie Unii Europejskiej
  • Dziennik trasy: Aplikacja automatycznie rejestruje każdą trasę
  • BikePass: Stwórz indywidualne konto dla swojego e-bike'a
  • Theft Report: Jeżeli pomimo alarmu, Twój rower został skradziony, możesz stworzyć zgłoszenie w aplikacji
chip-speedbox-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-rowerystylowe
Przyśpiesz rower z SPEEDBOX
 
SpeedBox to niezawodny układ tuningowy do rowerów elektrycznych z silnikiem BOSCH. Nowa generacja chipu SpeedBox umożliwia bezinwazyjne usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości na rowerze elektrycznym.  SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Wyłączenie ograniczenia prędkości wspomagania do 25km/h. Ogranicza Cię jedynie kadencja. 
  • Rzeczywiste wartości prędkości i zasięgu na wyświetlaczu Bosch
  • Szybka i prosta aktywacja i dezaktywacja systemu

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Arnold
Co sądzi nasz ekspert?

Batavus Quip Extra Cargo to najbardziej praktyczny miejski rower elektryczny w naszej ofercie. W mieście świetnie zastępuje samochód na dużych zakupach, w transporcie do żłobka i przedszkola - bez problemu dowieziesz dwójkę dzieci (przedni i tylny fotelik). Jest mega wygodny i stabilny w prowadzeniu, a podwójna nóżka Ursus Jumbo, o największym rozstawie na rynku, zapewni pełną stabilność roweru w czasie postoju nawet z dzieckiem i zakupami. Silnik elektryczny Bosch Active Line (40/50Nm) wystarczy z dużym zapasem do codziennego szybkiego poruszania się po mieście, parkach czy duktach leśnych - podjazd pod wiadukt nie będzie dla Ciebie żadnym problemem. 

Arnold,
Ekspert RoweryStylowe.pl

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik przedni: Tak
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
E-bike: TAK
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość przerzutek: 7
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: Spanninga Trendo Xb LED
Lampka tylna: Spanninga Plateo Xb LED
Łańcuch: KMC
Nóżka podwójna: Tak
Nóżka: Dwustronna Ursus Jumbo do 55 kg (made in Italy)
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
Opony: CST Classic Zeppelin C1635
Osłona łańcucha: Pełna - Hesling Xcero (made in Holland)
Pozycja: Wyprostowana
Producent silnika: BOSCH
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Selle Royal Rio
Sterownik: Bosch Purion
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: Na ramie (na zewnątrz)
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 25 kg (+ bateria 2,6 kg)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Quip Extra Cargo Bosch opinie

k.p.kalinowski
Wtorek, 12-07-2022 14:56
Kupiłam ten rower niedawno i już po niecałym tygodniu użytkowania mogę powiedzieć, że jest naprawdę ekstra. Długo się zastanawiałam nad rowerem ze wspomaganiem, ale ten model to była świetna decyzja. Stanowczo na plus silnik wraz z całym osprzętem, siodełko, bagażniki i blokada kierownicy.
Na minus dla mnie hamulce, to moje pierwsze spotkanie z hydraulicznymi Tektro i już wiem, że to będzie pierwsza wymiana, zacznę od klocków.

~ParaRazem
Czwartek, 07-02-2019 13:53
Kupiliśmy razem z żoną dwa damski i męski z odbiorem we Wrocławiu. Mega pozytywna ekipa sprzedawców do tego znających mocno temat rowerów, które sprzedają. A rowery ? Komfort !

~WłodekPEr
Czwartek, 08-11-2018 10:04
Świetny, świetny, świetny ! Mega wygodny, jazda z wyprostowaną sylwetką to jest to czego szukałem. Rower sam w sobie jedzie lekko i płynnie, a BOSCH daje mu fajnego kopa. Dzięki !

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0