Kontakt
0

Rower do fabryki AZOR Special 24" Żółty

Kolor:
KOD: 136010AZRO
EAN: 8713567315782
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower do fabryki AZOR Special 24" FABRIEKSFIETS

Rower do fabryki / firmy AZOR Special 24" to ekstremalnie mocny, solidnie wykonany rower holenderski zaprojektowany i wykonany do transportu bardzo ciężkich ładunków i może doskonale służyć na przykład jako transport wewnątrz firmy dla serwisu technicznego. Rower Transportowy do fabryki to doskonałe rozwiązanie dla efektywnego i ekologicznego transportu na terenie zakładu produkcyjnego. Zaprojektowany z myślą o wytrzymałości i funkcjonalności, ten specjalistyczny rower rewolucjonizuje sposób przenoszenia towarów i materiałów w przestrzeniach przemysłowych.
  • Solidna Konstrukcja: Zbudowany, aby sprostać wymaganiom środowiska fabrycznego, Rower Transportowy charakteryzuje się solidną stalową ramą wykonaną z wysokiej jakości materiałów, co zapewnia trwałe osiągi nawet przy dużych ładunkach. Przedni bardzo mocny bagażnik ze zintegrowaną stabilną nóżką wyposażony w dużą, kompozytową skrzynię odporną na uderzenia. 
  • Pojemność Ładunkowa: Wyposażony w przestronną przestrzeń ładunkową na przednim i tylnym bagażniku, rower może pomieścić znaczną ilość towarów, komponentów lub narzędzi. Jego projekt umożliwia łatwy załadunek i rozładunek, zapewniając wygodny i sprawnie przeprowadzany proces transportu.
  • Manewrowość: Dzięki swojej zwinności, Rower transportowy AZOR Special 24 może poruszać się po wąskich alejkach i zatłoczonych obszarach bez trudu. Jego kompaktowy rozmiar i responsywne prowadzenie umożliwiają efektywne poruszanie się na terenie hali produkcyjnej, oszczędzając cenny czas i wysiłek.
  • Ergonomiczny Design: Elementy ergonomiczne roweru priorytetowo traktują komfort i bezpieczeństwo użytkownika. Regulowane siedzenie i kierownica zapewniają dopasowanie do różnych rowerzystów, redukując zmęczenie podczas długich zmian. Dodatkowo, zastosowanie elementów bezpieczeństwa, takich jak odblaski i solidny system hamulcowy, promuje bezpieczne doświadczenia podczas jazdy.
  • Ekologiczne Rozwiązanie: Wybierając rower transportowy AZOR Special 24, zakłady produkcyjne mogą znacząco zmniejszyć swój ślad węglowy. Rower działa wyłącznie dzięki sile ludzkiej, eliminując konieczność spalania paliwa i redukując emisję, co czyni go ekologicznie świadomym wyborem.
  • Niskie Koszty Utrzymania: Rower Transportowy wymaga minimalnej konserwacji, co przekłada się na oszczędności dla właścicieli fabryk. Jego prosty design i solidne komponenty minimalizują potrzebę napraw i wymian, gwarantując niezawodne osiągi na dłuższy okres czasu.

DLACZEGO AZOR? 
Rama, błotniki i wsporniki błotników posiadają twardy jak skała, trójwarstwowy lakier proszkowy z podkładem zawierającym cynk.  Rama ma dodatkowe rury, dzięki czemu rower jest ekstremalnie mocny, a jego waga jest niewiele większa w stosunku to standardowych słabych ram. Grube 2.35mm szprychy ze stali nierdzewnej i są idealnie dopasowane do piast dzięki czemu są mocniejsze o 80% i mniej narażone na pęknięcia. Rower został wyposażony w bardzo mocne obręcze i opony antyprzebiciowe. Linki ze stali nierdzewnej pokrytej teflonem gwarantują płynną i wieloletnią pracę. Większość części, z których składa się rower zostały wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Wszystkie części są dokładnie testowane pod kątem zużycia, pęknięć i korozji. Dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów i komponentów Azor jeździ przyjemnie i lekko, jest niezawodny i zapewnia lata przyjemności z jazdy. 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Dopiero po odbyciu jazdy próbnej zostaje wyczyszczony i spakowany do wysyłki
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery AZOR produkowane są w Holandii od 1997r. Wszystkie rowery AZOR produkowane są ręcznie w niewielkiej Fabryce w Nieuwleusen w Holandii. Rowery AZOR znane są głównie z produkowania ekstremalnie mocnych rowerów dopasowanych do klienta. Zastanowicie się, dlaczego rowery Azor są niewiele droższe od innych znanych marek, mimo że rowery produkujemy już od 1 sztuki (bez dużych serii). Dzieje się tak dlatego, że w ogóle się nie reklamują i nie mają swoich przedstawicieli, sprzedaż odbywa się bezpośrednio. Obecnie AZOR znany jest głównie z rowerów cargo firmy Bakfiets.nl, białych rowerów Park de Hoge Veluwe oraz rowerów, które dostarczyli Królewskiej Marynarce Wojennej i Królewskim Siłom Powietrznym. Rowery eksportują również do 15 krajów UE, Ameryki, Australii, a nawet Afryki.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower do fabryki AZOR Special 24" FABRIEKSFIETS Żółty

Bagażnik tylny: Tak, Steco (made in Holland)
Hamulec tylny: w pedałach Shimano (torpedo)
Napęd: Łańcuch
Opony: Schwalbe Marathon
Osłona łańcucha: Hesling Holland (made in Holland)
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Hi-Ten, stalowa
Rozmiar: 50
Rozmiar kół: 24"
Widelec: Sztywny, stalowy

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower do fabryki AZOR Special 24" FABRIEKSFIETS Żółty opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0