Kategorie produktów

Producenci

Sklep

Zakupy

Zamówienia

Klient

‹ Poprzedni produkt Następny produkt ›

Batavus Old Dutch N3

Batavus Batavus Old Dutch N3

Wysyłka od 39,00 PLN
Zobacz jak pakujemy i wysyłamy

10 x 250,00 20 x 125,00

     Batavus Old Dutch to jeden z najbardziej popularnych modeli w kraju tulipanów. Produkowany w fabrykach w Holandii w praktycznie niezmienionej formie od 50 lat. Prosty w budowie, z bardzo wygodną i mocną ramą. Rower ten uchodzi za niezniszczalny, dlatego też ciężko jest dostać go na rynku wtórnym, jeżeli ktoś raz go kupi to jeździ nim przez całe życie :-). Rower ten wykonany jest z wielką dokładnością i starannością co widać już na pierwszy rzut oka. najwyższej jakości lakier, błotniki i bagażniki w kolorze ramy, elegancki i mocny chrom na kierownicy i sztycy siodełka i prestiżowe dodatki. Old Dutch dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej, coraz częściej możemy spotkać na ulicy piękne Old Dutch'e w różnych kolorach. Batavus Old Dutch porusza się lekko i szybko dzięki większej średnicy kół w porównaniu do zwykłych 28", Old Dutch posiada koła o średnicy 635 mm natomiast standardowe koła 28" posiadają 622 mm średnicy. Batavus Old Dutch produkowany jest również w prestiżowej wersji Old Dutch Deluxe Nexus 7 - zobacz TUTAJ.

oslona-lancucha-i-oslony-kola-batavus-old-dutch


Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z nowoczesnego, odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 4 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia. 

nosek-blotnik-batavus-old-dutch




Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckimi dodatkami w postaci chromowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne. 

lampka-tylna-batavus-old-dutch




Rower wyposażony jest w kompletne oświetlenie bateryjne LED. Tylna lampka Spanninga Pixeo widoczna jest, aż z 500 metrów co gwarantuje nam bezpieczeństwo w czasie nocnych przejażdżek. Dodatkowo tylna lampka zabezpieczona jest przed uszkodzeniem specjalnie wydłużonym wspornikiem błotnika, który chroni klosz lampki przez zbiciem.

hamulce-rolkowe-batavus-old-dutch




O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce rolkowe Shimano Nexus, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym.

skorzane-chwyty-kierownicy-batavus-old-dutch



Komfortowe, skórzane chwyty kierownicy wykończone grubą, stylową nicią w tym samym kolorze. Piankowe wypełnienie gripów daje nam gwarancję wygody podczas pokonywania długich kilometrów, a skóra gwarancję oddychalności dzięki, której nasze dłonie nie będą się pocić nawet w gorące dni. Długie, odpowiednio wyprofilowane klamki hamulca posiadają możliwość regulacji położenia klamki dzięki czemu osoby o mniejszych dłoniach mogą w prosty sposób przybliżyć chwyt klamki do kierownicy. 

blokada-tylnego-kola-batavus-old-dutch
 


Fabrycznie każdy rower Batavus Old Dutch został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. 




  • 100% Made in Holland
  • bardzo mocne i trwałe obręcze Van Schothorst (made in Holland), wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej, dzięki czemu wyglądem przypominają chrom jednak ich powierzchnia jest nieporównywalnie mocniejsza
  • najmocniejsze szprychy o średnicy 2.33 mm ze stali szlachetnej SAPIM (made in Belgium)
  • rama wykonana techniką mufowania z 10 letnią gwarancją producenta
  • 5-cio warstwowy lakier zapewnia najwyższą trwałość i odporność na uszkodzenia
  • opony renomowanej marki CST z paskiem odblaskowym
  • siodełko włoskiej firmy Selle Royal (made in Italy) wypełnione żelem oraz posiadające sprężyny
  • mocny tylny bagażnik Steco wyposażony w ekspandery (made in Holland)
  • 3 biegowa piasta Shimano Nexus 3 z możliwością zmiany biegów podczas postoju
Batavus Old Dutch występuje dodatkowo w wersji PLUS z bagażnikiem przednim. Charakteryzuje się dodatkowymi akcesoriami:
  • przedni bagażnik Steco w kolorze ramy 
  • blokadę sterów kierownicy Batavus

przedni-bagaznik-batavus-old-dutch

W wersji Old Dutch PLUS zainstalowany jest praktyczny, przedni bagażnik z atestowanym udźwigiem do 15 kg. Bagażnik został zaprojektowany tak aby montaż odbył się bez pomocy tradycyjnych haków mocowanych na kierownicy. Tutaj bagażnik zamocowany jest elegancko do przedniego widelca co zmniejsza go optycznie oraz obniża jego wagę. Po lewej stronie bagażnika została zamontowana klasyczna chromowana lampka LED. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż sporych rozmiarów koszyka lub skrzyni - sprawdź koszyki kompatybilne TUTAJ. 

blokada-sterow-kierownicy-batavus-old-dutch





Blokada sterów kierownicy to w rowerach wyposażonych w ciężki przedni bagażnik bardzo sprytne rozwiązanie. Blokada pozwala nam w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji. Dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika nie będzie samoczynnie przekręcała nam kierownicy w jedną ze stron. 
 




     Na tym rowerze z popularną ramą babci zwaną po holendersku OmaFietsen jeździ się w komfortowej i bezpiecznej wyprostowanej pozycji. Zarówno na rower z bagażnikiem jak i bez bagażnika przedniego istnieje opcja montażu koszyka przedniego (wszystkie pasujące przednie koszyki na kierownicę kupisz TUTAJ). W przypadku chęci montażu przedniego koszyka na kierownicę wystarczy zdemontować przednią lampkę oraz jej uchwyt na stery (jeżeli życzycie sobie aby taki serwis był przeprowadzony przed wysyłką roweru prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia lub w trakcie rozmowy telefonicznej - serwis jest gratis).

Koszyki na przedni bagażnik do roweru Batavus Old Dutch PLUS kupisz TUTAJ.
Opcjonalne gumy (ekspandery) specjalnie zaprojektowane do montażu na przednim bagażniku kupisz TUTAJ.
 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procery lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 wartsw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żytowność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości. 


Specyfikacja Batavus Old Dutch N3

Opony:CST Classic Tradition - pasek odblaskowy
Ilość biegów:Shimano Nexus 3
Łańcuch:KMC
Dętki:Schwalbe - wentyl rowerowy
Kierownica:Klasyczna holenderska kwadratowa HUMPERT 530mm - chromowana
Szprychy:SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Suport:THUN Germany JIVE (made in Germany)
Osłona łańcucha:Klasyczna, HESLING Nostalgie Tour (made in Holland)
Osłona tylnego koła:Klasyczna, HESLING Nostalgie Tour (made in Holland)
Dzwonek:Tak
Chwyty:Skórzane San Marco (made in Italy)
Siodełko:Batavus by Selle Royal - żel i sprężyny (made in Italy)
Rama:Stalowa - lutowana - 10 lat gwarancji
Nóżka:Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Bagażnik tylny:Tak, Steco (made in Holland)
Waga:ok. 19 kg
Blokada koła:AXA Holland Solid Plus (made in Holland) - z możliwością zintegrowania dodatkowej linki lub łańcucha AXA
Wspornik kierownicy:Chromowany - na stałe zintegrowany z kierownicą
Obręcze:Rigida - Van Schothorst stal nierdzewna (Made in Holland)
Lampka tylna:Spanninga Pixeo Xb LED
Lampka przednia:Spanninga Swingo LED
Hamulec tylny:Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Hamulec przedni:Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Rozmiar kół:28" x 1 1/2

Opinie o produkcie Batavus Old Dutch N3 (5)

Ocena:
  5

Przesyłkę otrzymałem kurierem, była dobrze zabezpieczona. Rower bardzo ładny, jedyna obsługa jaka była potrzebna przed wyjazdem, to dokręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i wysokości siodełka. Miłym akcentem było to, że wraz z rowerem otrzymałem klucze potrzebne do regulacji.
Gorąco polecam i rower i Sprzedawcę.

Dodano Poniedziałek, 07-05-2018 09:26 przez ~Mariusz

Ocena:
  5

Na początku mnie przeraził, bo jest mega duży ale z czasem się przyzwyczaiłem i po 3 latach polecam. Każdemu. Typowa Omafeisten czyli babcina damka trzyma się świetnie drogi, duże koła z metalową taśmą wewnętrzną żadko kiedy się dziurawią. Szprychy popękały dopiero po 3 latach bez serwisowania, wożąc ładunek 130kg. Jedyny mankament to że trudno utrzymać kierownicę z ciężkim ładunkiem z przodu, także skrzynki tulipanów z ziemią polecam mocować jedynie z tyłu. Do hamulców rolkowych też się trzeba przyzwyczaić, no ale chyba również po to kupuje się Holendra. Polecam!

Dodano Czwartek, 27-04-2017 09:42 przez ~Właściciel

Ocena:
  5

Bardzo wygodny, rewelacyjnie wygląda, idealny do miasta! Rower kupiony w roku 2012 działa rewelacyjne do dzisiaj.

Dodano Środa, 19-04-2017 12:37 przez ~bienia
Pokaż wszystkie opinie

Podziel się opinią i wygraj nagrody!

Dodaj opinię


Filmy

Ostatni zakup 12 minut temu.