Batavus Old Dutch to jeden z najbardziej popularnych modeli w kraju tulipanów. Produkowany w fabrykach w Holandii w praktycznie niezmienionej formie od 50 lat. Prosty w budowie, z bardzo wygodną i mocną ramą. Rower ten uchodzi za niezniszczalny, dlatego też ciężko jest dostać go na rynku wtórnym, jeżeli ktoś raz go kupi to jeździ nim przez całe życie :-). Rower ten wykonany jest z wielką dokładnością i starannością co widać już na pierwszy rzut oka. najwyższej jakości lakier, błotniki i bagażniki w kolorze ramy, elegancki i mocny chrom na kierownicy i sztycy siodełka i prestiżowe dodatki. Old Dutch dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej, coraz częściej możemy spotkać na ulicy piękne Old Dutch'e w różnych kolorach. Batavus Old Dutch porusza się lekko i szybko dzięki większej średnicy kół w porównaniu do zwykłych 28", Old Dutch posiada koła o średnicy 635 mm natomiast standardowe koła 28" posiadają 622 mm średnicy. Batavus Old Dutch produkowany jest również w prestiżowej wersji Old Dutch Deluxe Nexus 7 - zobacz TUTAJ.
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.
Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z nowoczesnego, odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 4 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckimi dodatkami w postaci chromowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne.
Rower wyposażony jest w kompletne oświetlenie bateryjne LED. Tylna lampka Spanninga Pixeo widoczna jest, aż z 500 metrów co gwarantuje nam bezpieczeństwo w czasie nocnych przejażdżek. Dodatkowo tylna lampka zabezpieczona jest przed uszkodzeniem specjalnie wydłużonym wspornikiem błotnika, który chroni klosz lampki przez zbiciem.
O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce rolkowe Shimano Nexus, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym.
Komfortowe, skórzane chwyty kierownicy wykończone grubą, stylową nicią w tym samym kolorze. Piankowe wypełnienie gripów daje nam gwarancję wygody podczas pokonywania długich kilometrów, a skóra gwarancję oddychalności dzięki, której nasze dłonie nie będą się pocić nawet w gorące dni. Długie, odpowiednio wyprofilowane klamki hamulca posiadają możliwość regulacji położenia klamki dzięki czemu osoby o mniejszych dłoniach mogą w prosty sposób przybliżyć chwyt klamki do kierownicy.
Fabrycznie każdy rower Batavus Old Dutch został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
Nóżka Batavus by Spanninga Libra 40kg. To jedna z najmocniejszych pojedynczych nóżek rowerowych na rynku, z maksymalnym udźwigiem, aż 40 kg ! Posiada innowacyjny system zwolnienia blokady nóżki przy obrocie korby wstecz. Nóżka nie blokuje obrotu korby tylko składa się do przodu i wraca na swoje pierwotne miejsce). Płynna regulacja wysokości stopki bez potrzeby używania jakichkolwiek narzędzi. Szeroka stopka zapewnia stabilny postój nawet na nierównym terenie.
- bardzo mocne i trwałe obręcze Van Schothorst (made in Holland), wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej, dzięki czemu wyglądem przypominają chrom jednak ich powierzchnia jest nieporównywalnie mocniejsza
- najmocniejsze szprychy o średnicy 2.33 mm ze stali szlachetnej SAPIM (made in Belgium)
- rama wykonana techniką mufowania z 10 letnią gwarancją producenta
- 5-cio warstwowy lakier zapewnia najwyższą trwałość i odporność na uszkodzenia
- opony renomowanej marki CST z paskiem odblaskowym
- siodełko włoskiej firmy Selle Royal (made in Italy) wypełnione żelem oraz posiadające sprężyny
- mocny tylny bagażnik Steco wyposażony w ekspandery (made in Holland)
- 3 biegowa piasta Shimano Nexus 3 z możliwością zmiany biegów podczas postoju
Na tym rowerze z popularną ramą babci zwaną po holendersku OmaFietsen jeździ się w komfortowej i bezpiecznej wyprostowanej pozycji. Zarówno na rower z bagażnikiem jak i bez bagażnika przedniego istnieje opcja montażu koszyka przedniego (wszystkie pasujące przednie koszyki na kierownicę kupisz TUTAJ). W przypadku chęci montażu przedniego koszyka na kierownicę wystarczy zdemontować przednią lampkę oraz jej uchwyt na stery (jeżeli życzycie sobie aby taki serwis był przeprowadzony przed wysyłką roweru prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia lub w trakcie rozmowy telefonicznej - serwis jest gratis).
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
![]() ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
![]() BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
![]() 30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Specyfikacja Batavus Old Dutch N3
|
|
Opinie o produkcie Batavus Old Dutch N3 (5)
Przesyłkę otrzymałem kurierem, była dobrze zabezpieczona. Rower bardzo ładny, jedyna obsługa jaka była potrzebna przed wyjazdem, to dokręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i wysokości siodełka. Miłym akcentem było to, że wraz z rowerem otrzymałem klucze potrzebne do regulacji.
Gorąco polecam i rower i Sprzedawcę.
Na początku mnie przeraził, bo jest mega duży ale z czasem się przyzwyczaiłem i po 3 latach polecam. Każdemu. Typowa Omafeisten czyli babcina damka trzyma się świetnie drogi, duże koła z metalową taśmą wewnętrzną żadko kiedy się dziurawią. Szprychy popękały dopiero po 3 latach bez serwisowania, wożąc ładunek 130kg. Jedyny mankament to że trudno utrzymać kierownicę z ciężkim ładunkiem z przodu, także skrzynki tulipanów z ziemią polecam mocować jedynie z tyłu. Do hamulców rolkowych też się trzeba przyzwyczaić, no ale chyba również po to kupuje się Holendra. Polecam!
Bardzo wygodny, rewelacyjnie wygląda, idealny do miasta! Rower kupiony w roku 2012 działa rewelacyjne do dzisiaj.

Dodaj opinię
Filmy
-
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA
129,90 PLN
-
Torba bawełniana Jadę Stylowo® ❤
4,90 PLN
-
Dzwonek Basil Portland Brass
36,90 PLN
-
Dzwonek Basil Portland Brass
36,90 PLN
-
Dzwonek Basil Portland Brass
36,90 PLN
-
Kosz rowerowy New Looxs Brisbane jasnobrązowy
139,90 PLN
-
Kosz rowerowy New Looxs Brisbane jasnobrązowy
119,90 PLN
-
Wiklinowy koszyk rowerowy New Looxs Melbourne jasn...
164,90 PLN
-
Wiklinowy koszyk rowerowy New Looxs Melbourne jasn...
134,90 PLN
-
Linka AXA ZIPP 120 cm
24,90 PLN