Kontakt
0

Batavus Old Dutch N3

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Batavus Old Dutch N3

Batavus Old Dutch to jeden z najbardziej popularnych modeli w kraju tulipanów. Produkowany w fabrykach w Holandii w praktycznie niezmienionej formie od 50 lat. Prosty w budowie, z bardzo wygodną i mocną ramą. Rower ten uchodzi za niezniszczalny, dlatego też ciężko jest dostać go na rynku wtórnym, jeżeli ktoś raz go kupi to jeździ nim przez całe życie :-). Rower ten wykonany jest z wielką dokładnością i starannością co widać już na pierwszy rzut oka. najwyższej jakości lakier, błotniki i bagażniki w kolorze ramy, elegancki i mocny chrom na kierownicy i sztycy siodełka i prestiżowe dodatki. Old Dutch dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej, coraz częściej możemy spotkać na ulicy piękne Old Dutch'e w różnych kolorach. Batavus Old Dutch porusza się lekko i szybko dzięki większej średnicy kół w porównaniu do zwykłych 28", Old Dutch posiada koła o średnicy 635 mm natomiast standardowe koła 28" posiadają 622 mm średnicy.


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

oslona-lancucha-i-oslony-kola-batavus-old-dutch
Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z nowoczesnego, odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 4 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckimi dodatkami w postaci chromowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne.
nosek-blotnik-batavus-old-dutch
 
lampka-tylna-batavus-old-dutch
 
Rower wyposażony jest w kompletne oświetlenie bateryjne LED. Tylna lampka Spanninga Pixeo widoczna jest, aż z 500 metrów co gwarantuje nam bezpieczeństwo w czasie nocnych przejażdżek. Dodatkowo tylna lampka zabezpieczona jest przed uszkodzeniem specjalnie wydłużonym wspornikiem błotnika, który chroni klosz lampki przez zbiciem.
O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce rolkowe Shimano Nexus, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym.
hamulce-rolkowe-batavus-old-dutch
skorzane-chwyty-kierownicy-batavus-old-dutch
Komfortowe, skórzane chwyty kierownicy wykończone grubą, stylową nicią w tym samym kolorze. Piankowe wypełnienie gripów daje nam gwarancję wygody podczas pokonywania długich kilometrów, a skóra gwarancję oddychalności dzięki, której nasze dłonie nie będą się pocić nawet w gorące dni. Długie, odpowiednio wyprofilowane klamki hamulca posiadają możliwość regulacji położenia klamki dzięki czemu osoby o mniejszych dłoniach mogą w prosty sposób przybliżyć chwyt klamki do kierownicy.
Fabrycznie każdy rower Batavus Old Dutch został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
blokada-tylnego-kola-batavus-old-dutch
  • bardzo mocne i trwałe obręcze Van Schothorst (made in Holland), wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej, dzięki czemu wyglądem przypominają chrom jednak ich powierzchnia jest nieporównywalnie mocniejsza
  • najmocniejsze szprychy o średnicy 2.33 mm ze stali szlachetnej SAPIM (made in Belgium)
  • rama wykonana techniką mufowania z 10 letnią gwarancją producenta
  • 5-cio warstwowy lakier zapewnia najwyższą trwałość i odporność na uszkodzenia
  • opony renomowanej marki CST z paskiem odblaskowym
  • siodełko włoskiej firmy Selle Royal (made in Italy) wypełnione żelem 
  • mocny tylny bagażnik Steco wyposażony w ekspandery (made in Holland)
  • 3 biegowa piasta Shimano Nexus 3 z możliwością zmiany biegów podczas postoju

Na tym rowerze z popularną ramą babci zwaną po holendersku OmaFietsen jeździ się w komfortowej i bezpiecznej wyprostowanej pozycji. Zarówno na rower z bagażnikiem jak i bez bagażnika przedniego istnieje opcja montażu koszyka przedniego (wszystkie pasujące przednie koszyki na kierownicę kupisz TUTAJ). W przypadku chęci montażu przedniego koszyka na kierownicę wystarczy zdemontować przednią lampkę oraz jej uchwyt na stery (jeżeli życzycie sobie aby taki serwis był przeprowadzony przed wysyłką roweru prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia lub w trakcie rozmowy telefonicznej - serwis jest gratis).

Rowery Batavus produkowane w holandii
 
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Batavus Old Dutch N3

Bagażnik przedni:
Bagażnik tylny: Tak, Steco (made in Holland)
Blokada koła:
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek: Tak
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Kierownica: Klasyczna holenderska kwadratowa HUMPERT 530mm - chromowana
Lampka przednia: Spanninga Swingo LED
Lampka tylna: Spanninga Pixeo LED (baterie)
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Odcień koloru: czarny połysk
Opony: CST Classic Tradition
Osłona łańcucha: Klasyczna, HESLING Nostalgie Tour (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Klasyczna, HESLING Nostalgie Tour (made in Holland)
Rama: Stalowa - lutowana - 10 lat gwarancji
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 3
Rozmiar kół:
Siodełko: Batavus by Selle Royal - żel i sprężyny (made in Italy)
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Waga: 21,5 kg (20,6 kg bez blokady koła)
Wspornik kierownicy: Chromowany - na stałe zintegrowany z kierownicą

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Batavus Old Dutch N3 opinie

~Grzegorz
Niedziela, 26-05-2024 21:34
Słabo działające hamulce. Rower wymaga specjalistycznej drogiej obsługi serwisowej. Drugi raz bym nie kupił

~Mariusz
Poniedziałek, 07-05-2018 09:26
Przesyłkę otrzymałem kurierem, była dobrze zabezpieczona. Rower bardzo ładny, jedyna obsługa jaka była potrzebna przed wyjazdem, to dokręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i wysokości siodełka. Miłym akcentem było to, że wraz z rowerem otrzymałem klucze potrzebne do regulacji.
Gorąco polecam i rower i Sprzedawcę.

~Właściciel
Czwartek, 27-04-2017 09:42
Na początku mnie przeraził, bo jest mega duży ale z czasem się przyzwyczaiłem i po 3 latach polecam. Każdemu. Typowa Omafeisten czyli babcina damka trzyma się świetnie drogi, duże koła z metalową taśmą wewnętrzną żadko kiedy się dziurawią. Szprychy popękały dopiero po 3 latach bez serwisowania, wożąc ładunek 130kg. Jedyny mankament to że trudno utrzymać kierownicę z ciężkim ładunkiem z przodu, także skrzynki tulipanów z ziemią polecam mocować jedynie z tyłu. Do hamulców rolkowych też się trzeba przyzwyczaić, no ale chyba również po to kupuje się Holendra. Polecam!


Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0