Kontakt
0

Gazelle Chamonix C8

Produkt został sprzedany
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Linka AXA RLD 180

89,90 zł
Linka AXA RLD 180

Linka AXA RLD 180

89,90 zł
Linka AXA RLD 180
-19%

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,00 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,00 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA -19%

Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA
100cm

164,90 zł
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA

Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA

(100cm)
164,90 zł
Łańcuch AXA RLC do podkowy AXA + SAKWA (100cm)

Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA
-45%

Licznik rowerowy CatEye Strada Slim CC-RD310W

219,90 zł | -45%
120,95 zł
Licznik rowerowy CatEye Strada Slim CC-RD310W

Licznik rowerowy CatEye Strada Slim CC-RD310W

219,90 120,95 zł
Licznik rowerowy CatEye Strada Slim CC-RD310W -45%

Gazelle Chamonix C8

Gazelle Chamonix C8 ma do dyspozycji aż 8 biegów w najlepszym standardzie Shimano Nexus Premium. Rower został wyposażony w nowoczesną osłonę łańcucha Flow Line II, która wyposażona jest w automatyczny napinacz łańcucha. To proste rozwiązanie powoduje że nasz łańcuch zawsze będzie prawidłowo napięty i nigdy nie spadnie. Przedni amortyzator typu HeadShock znajduje się w główce ramy dzięki czemu spadła wada roweru, a całość komponuje się zdecydowanie bardziej elegancko. Wspornik kierownicy posiada najwyższej klasy system regulacji - Gazelle Switch - system, który pozwala w szybki sposób dostosować naszą pozycję na rowerze do charakteru naszej aktualnej jazdy bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Na rowerze poruszamy się w komfortowej, wyprostowanej pozycji z możliwością lekkiego pochylenia. Standardowo opony posiadają wkładkę antyprzebiciową. Mocne, aluminiowe obręcze z designerskim układem szprych w grupach po dwie (18x2). 


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 
oslona-lancucha-z-napinaczem-gazelle-chamonix-c8
Pełna osłona łańcucha Gazelle FlowLine II z napinaczem łańcucha. Dzięki wbudowanemu napinaczowi łańcuch zawsze będzie prawidłowo napięty i nie będzie hałasował obijając się o osłonę. W pełni zabudowany system napędowy cechuje się maksymalnie wydłużoną żywotnością wszystkich elementów tj. łańcuch, korba i zębatka. Wszystkie te cechy minimalizują koszty serwisowania roweru. Osłona Flow Line II została elegancko odchudzona wizualnie dzięki czemu jest jeszcze mniejsza i mniej rzucająca się w oczy. Każdą z 3 części osłony Gazelle FlowLine II można kupić osobno tutaj
Przedni amortyzator Gazelle HeadShock. Elegancki amortyzator w pełni zintegrowany z widelcem i ściśle przylegający do główki ramy. Skok amortyzatora to ok 25mm co w warunkach miejskich i leśnych jest w zupełności wystarczającą wartością dla zapewnienia komfortu jazdy po dziurawych drogach. Ogromną zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest zdecydowanie niższa waga oraz bardziej prestiżowy design w porównaniu ze standardowymi teleskopowymi amortyzatorami. 
amortyzator-head-shock-gazelle-chamonix-c8
amortyzator-pod-siodelkiem-gazelle-chamonix-c8
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern. Sztyca posiada płynną regulację twardości amortyzatora dzięki, której idealnie dostosujemy czułość amortyzatora do naszej wagi oraz upodobań. Amortyzator Post Modern składa się z systemu sprężyn i elastomera dla maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się  granicach 10-15mm w zależności ud ustawionego stopnia twardości.
colWspornik kierownicy Gazelle Switch z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań. 
regulowany-wspornik-switch-gazelle-chamonix-c8
linki-w-ramie-gazelle-chamonix-c8
Linki i pancerze poprowadzone wewnątrz ramy. Linki i pancerze wchodzą w ramę w miejscu główki ramy i znikają na dobre prowadzone wnętrzem ramy i specjalnymi kanałami niewidoczne do tylnej piasty oraz hamulca. Ten prestiżowy zabieg podnosi walory estetyczne roweru oraz wydłuża żywotność pracy linek i pancerzy. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, na fakt że otwory na pancerze zostały elegancko osłonięte poprzez zintegrowany emblemat Gazelle. 
Hamulce rolkowe Shimano Nexus i dynamo w piaście. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC3000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a duże tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczono najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila mocną przednią lampkę AXA BlueLine LED 30 LUX.
dynamo-w-piascie-i-hamulec-rolkowy-gazelle-chamonix-c8

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań. Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
5 lat na widelec amortyzowany
5 lat na lakier i dostępność części
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Gazelle Chamonix C8

Amortyzator przedni: Tak
Amortyzator: Gazelle HeadShok 30mm
Bagażnik tylny: Tak, aluminiowy Steco (made in Holland)
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Gazelle Allround by SKS (made in Germany)
Chwyty: Herrmans Primo
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BR-C3000
Ilość przerzutek: 8
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: AXA CompactLine 35 LUX
Lampka tylna: Spanninga A-Light
Łańcuch: KMC
Nóżka: Gazelle Kinetic
Napęd: Łańcuch
Obręcze: RYDE ECO 19
Opony: Schwalbe Citizen
Osłona łańcucha: Gazelle Flowline 2 Modest (made in Holland)
Osłona tylnego koła: Hesling (made in Holland)
Pedały: Gazelle FP-872
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8 Premium
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.4 (37-622)
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Typ hamulców: Rolkowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 18,4 kg (17,6 kg bez blokady koła)
Wspornik kierownicy: Gazelle Switch - regulacja bez narzędzi

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Gazelle Chamonix C8 opinie

mrutecki
Piątek, 15-07-2022 19:21
Po 3 miesiącach użytkowania mogę z czystym sumieniem polecić ten rower. Przesiadłem się z Orange C8 i cieszy mnie, że producent nadal dba o jakość. Miałem trochę obawy po Orange, czy lekka zmiana geometrii roweru nie wpłynie na komfort i wyprostowaną pozycję, ale były bezpodstawne. Chyba nieco wyżej jest oś suportu, ale nic poza tym. Duży -- dla mnie -- plus, to porowadzenie przewodu od lampki przedniej nie w widelcu, ale dodatkowej rynience: drobna rzecz, kto kiedykolwiek wymieniał lampkę, to wie jaki to problem. Ewidentnie, kolejne generacje modelów, to ewolucja i poprawianie tego co przydatne, bez psucia tego co już jest dobre.

Polecam także sklep: obsługa bez zarzutu i bardzo dobry kontakt.

nowypit
Czwartek, 12-08-2021 21:58
Bardzo wygodny i ładny rower. Obawiałem się koloru kawy, czy aby nie za bardzo brązowy, jednak na żywo wygląda świetnie. Z uwagi, że dużo jeździłem i nadal jeżdżę różnymi rowerami (mtb, szosa, trekking), także na pasku i z piastą Alfine to mogę szczerze przyznać, że Chamonixem jeździ się bardzo komfortowo. Wahałem się między Orange a Chamonix, jednak ten drugi jest trochę lżejszy no i ogólnie bardziej mnie przekonał. Teraz dojazdy do pracy pokonuję dumnie, z wyprostowaną sylwetką, podziwiam widoki, nie śpieszę się i co ciekawe czas dojazdu praktycznie nie różni się od szybkiej jazdy "góralem". Po prostu po mieście, jeżdżąc przepisowo nie pojedziesz szybciej. Rowerystylowe dziękuję.

~Mirek KER
Środa, 20-02-2019 16:05
Sunie nie jedzie ! Lekko obawiałem się zakupów przez internet, ale jak widać nie miałem czego. Firma sprawdzona, sporo dobrych opinii w internecie. Zaufałem nie żałuję. Polecam Mirek


Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0