Kontakt
0

Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1 5/8 x 1 3/8 (37-622)

 
KOD: 731843J
EAN: 4026495905138
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1 5/8 x 1 3/8 (37-622)

Opona Schwalbe Marathon Plus Tour 28 × 1 5/8 × 1 3/8 (37-622) z najwyższej jakości wkładką antyprzebiciową SmartGuard - najnowszej generacji z nowym profilem, nową ścianą boczną i nową mieszanką. Nie do przebicia - z wyraźnym trekingowym profilem bieżnika. Czy to asfalt, czy też bita nawierzchnia - ta wszechstronna opona czuje się na wszystkich drogach jak w domu. W codziennym użytkowaniu lub podczas długiej wyprawy - mocna konstrukcja odporna jest na wszelkie niedogodności. Posiada paski odblaskowe, które sprawiają, że jesteśmy dobrze widoczni na drodze oraz wkładkę antyprzebiciową, która w wysokim stopniu zabezpiecza oponę przed przebiciem.

     Defekty opony to już historia. Schwalbe Marathon Plus Tour jest oponą nie do przebicia.

Wkładka antyprzebiciowa SmartGuard:

Wkładka SmartGuard wykonana została z wysoce elastycznego kauczuku jest szczególnie mocna i trwała. Stanowi trwały opór dla ciał, takich jak szklane odłamki czy ostre kamienie. Nawet wbite pinezki nie są w stanie przekłuć warstwy ochronnej. Wkładka SmartGuard jest neutralna dla oporów toczenia.

Ścianki boczne Anti-Aging:

Ścianki boczne opon Marathon znacznie dłużej wytrzymują przeciążenia spowodowane zbyt niskim ciśnieniem zanim pojawią się na nich brzydkie rysy. Również mieszanka gumy Endurance zapewnia trwałość.

System E-bike Ready:

Każda opona Marathon Oryginal została przygotowana do użytku we wszystkich typach rowerów elektrycznych. Opony noszą znak normy ECE75 i są dopuszczone również do szybszych rowerów elektrycznych osiągających do 50 km/h


ADDIX E Mieszanka zaprojektowana specjalnie do użytku z rowerami elektrycznymi. Zapewnia maksymalna trwałość, niskie opory toczenia oraz wyjątkową przyczepność nawet przy dużych prędkościach.
SmartGuard® Najskuteczniejsza wkładka antyprzebiciowa dla rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Warstwa posiada aż 5 mm  bardzo elastycznej, specjalnej gumy.
Nieprzebijalna Tylko opony z ochroną przed przebiciem SmartGuard i Smart DualGuard mogą nosić to miano. Jest to najbezpieczniejszy wybór dla rowerów tradycyjnych i elektrycznych.
E-50 Opony do rowerów elektrycznych z europejska homologacją ECE-R75. Opony przeznaczone dla rowerów ze wspomaganiem powyżej 25 km/h.
Materiały pochodzące z recyklingu Stare produkty wykonane z naturalnego kauczuku są rozdrabniane i po kilku etapach stosowane jako materiał bazowy w systemie ochrony przed przebiciem

  • Rozmiar: 28" × 1.40" (37-622) 700 × 35C
  • Paski odblaskowe
  • Wkładka antyprzebiciowa: SmartGuard
  • Mieszanka gumy: Endurance
  • Typ opony: Drutowana
  • Ciśnienie: 4.0 - 6.0 Bara (55 - 85 psi)
  • Maksymalne obciążenie: 100 kg
  • Waga: 900 gram
  • EPI: 67
  • 2 lata gwarancji 
Dętka do opony Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1.4 (37-622) do kupienia TUTAJ. 

Specyfikacja Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1 5/8 x 1 3/8 (37-622)

Dopuszczalne obiążenie opony: 100 kg
Odblaskowy pasek: Tak
Opona do e-bike'a: do 50 km/h (E-50)
Przeznaczenie: miasto
Rozmiar opony: 28 x 1.4 (37-622)
Typ opony: Drutowana
Wkładka antyprzebiciowa: Tak

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Schwalbe Marathon Plus Tour 28 x 1 5/8 x 1 3/8 (37-622) opinie

mrutecki
Sobota, 31-12-2022 13:05
Kupiona (model 2023) na przód z myślą o zimie (zamiast zwykłego Marathon Plus), gdzie opona z kolcami to za dużo. Ciężko powiedzieć coś więcej po tak krótkim okresie używania, ale jak ktoś się zastanawia nad rocznikiem 2022 a nowym na 2023, to warto pomyśleć nad nowszym.

Porównaj produkty 0