Kontakt
0

Rower na pasku Cortina Mozzo N8

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Cortina Mozzo N8 na pasku zębatym

Rower na pasku zębatym Cortina Mozzo Nexus 8. Szybki i designerski rower o sportowym zacięciu wyposażony w nowoczesny napęd na pasku zębatym Gates CarbonDrive. Minimalistycznie zaprojektowany kształt ramy i akcesoriów nadaje Cortinie lekkości, którą poczuć możemy również dzięki niewielkiej wadze roweru 16kg. Balonowe opony CST Antonov z zwiększoną objętością sprawnie zastąpią brak amortyzatorów, które w mieście stają się zbędne. Opony posiadają wkładkę antyprzebiciową dla zwiększenia bezawaryjności oraz paski odblaskowe zapewniające boczną widoczność nocą. Ekstremalnie cienkie i lekkie błotniki Curana C-Lite z mieszanki aluminiowo-kompozytowej świetnie zgrywają z pozostałymi częściami roweru. W tylnym błotniku znajduje się nowoczesna, wbudowana lampka LED Busch&Muller Xel-Tec o zwiększonej widoczności bocznej. W pełni regulowany wspornik kierownicy gwarantuje możliwość jazdy w najwygodniejszej dla nas pozycji, a żelowe siodełko Selle Royal wygodę na dłuższych dystansach. 


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Dopiero po odbyciu jazdy próbnej zostaje wyczyszczony i spakowany do wysyłki
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Carbon Drive CDN™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
Busch&Muller Xel-Tec LED (made in Germany). Tylna lampka o minimalistycznym kształcie, designersko zintegrowana z tylnym, cienkim błotnikiem Curana C-lite. Wyposażona w technologię podświetlanych soczewek Line-Tec, która poprawia widoczność boczną dzięki dużemu kątowi rozprzestrzeniania się światła. Dla pełnego bezpieczeństwa w tylnej części bagażnika znajduje się wysokiej jakości czerwony odblask holenderskiej firmy Spanninga.
slot-usb-cortina-blau-rower-na-pasku
shimano-alfine-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Piasta planetarna Shimano Nexus 8. Najwyższej klasy piasta biegowa, do dyspozycji mamy, aż 8 przełożeń abyś mógł jeszcze sprawniej poruszać się w każdym terenie, zarówno w mieście jak i w terenie pagórkowatym. Shimano Nexus 8 to najwyższa kultura pracy i zwiększona żywotność. Bezszelestna praca i cicha praca oraz błyskawiczna zmiana kolejnych przełożeń. Zakres przełożeń to, aż 307% co daje nam gwarancję komfortowej jazdy w każdym terenie. Serce piasty działa w zamkniętym środowisku i jest zalane olejem, a dzięki zastosowaniu labiryntowych uszczelek mamy zapewnioną szczelność piasty na najwyższym poziomie. Zmiana przełożeń odbywa się za pomocą manetki typu GripShift.
 
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT201. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
wspornik-regulowany-cortina-blau-rower-na-pasku
podkowa-axa-cortina-blau-rower-na-pasku
Blokada tylnego koła AXA Solid Plus. Podkowa (frame lock) to zabezpieczenie rowerowe blokujące całkowicie tylne koło, co skutkuje brakiem możliwości jazdy na rowerze. Posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
Lampka AXA BlueLine o mocy 30 LUX. Kompaktowa przednia lampka o bardzo dużej mocy światła, aż 30 LUX. Co pozwoli na w pełni bezpieczną jazdę w najciemniejszym lesie lub nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 4.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 75 metrów przed kołem roweru. AXA BlueLine posiada technologię Clear Lens Technology dzięki, której jesteśmy widoczni również z boku roweru. Zamocowana jest na widelcu za pomocą stabilnego uchwytu w całości wykonanego ze stali nierdzewnej. Lampka zasilana jest przez lekkie, dynamo Shimano DHC3000 umieszczone w przedniej piaście. 
przednia-lampak-axa-blueline-30-lux-gazelle-chamonix-c8


Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Cortina produkowane są w Holandii od 2006 roku.
Holenderskie rowery Cortina są dziś nieodzowną częścią holenderskiej sceny ulicznej. Produkują wysokiej jakości rowery o modnym designie i na wysokiej jakości komponentach. To kombinacja, w której zakochuje się wiele osób. Od młodych do starszych, wszyscy kochają rowery Cortina za ich wyrazistość i jakość wykonania. Cortina wierzy, że rower naprawdę powinien Ci odpowiadać. To coś więcej niż sama jazda po mieście. Właścicielem marki Cortina jest jednak z największych hurtowni części rowerowych w Holandii firma Kruitbosch z holenderskiego miasteczka Zwolle, założona w 1955 roku.  



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

5 lat na ramę
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Cortina Mozzo N8 na pasku zębatym

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik tylny: Cortina ALU 15kg
Blokada koła: AXA Solid PLUS (made in Holland)
Błotniki: CURANA C-Lite ALU (made in Belgium)
Chwyty: Widel Slim
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość przerzutek: 8
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 24T
Kierownica: Aluminiowa 640mm
Korba: Gates CDN 55T
Lampka przednia: AXA BlueLine Switch 30 LUX (made in France)
Lampka tylna: Cortina Pling
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
Opony: CST Palm Bay
Pedały: MARWI
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.6 (42-622)
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Suport: SunRace BSA
Szprychy: Sapim Leader
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 17 kg (16,2 kg bez blokady koła)
Wspornik kierownicy: Cortina Mozzo (regulowany)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Cortina Mozzo N8 na pasku zębatym opinie

~Dominika
Piątek, 20-10-2023 11:12
Wrażenia po przesiadce ze starszego roweru z łańcuchem: napęd działa niesamowicie gładko i efektywnie, nie wyczuwa się żadnych strat energii, cały wysiłek z pedałowania przechodzi natychmiast w szybką jazdę. Rower jest bardzo, bardzo cichy, nawet na wolnobiegu słychać praktycznie tylko szum opon na asfalcie i trzeba częściej używać dzwonka, żeby kogoś nie zaskoczyć. Bardzo wygodne oświetlenie, mocna lampka przednia, tylna ma kondensator i świeci jeszcze do kilku minut po zatrzymaniu. Regulacja wspornika kierownicy wymaga narzędzi, ale pozwala wygodnie sobie ustawić rower do ulubionej pozycji jazdy, od wyprostowanej do pochylonej. Minusem jest brak jakiejkolwiek amortyzacji, opony są grube, ale jeśli koło zostało napompowane do właściwego ciśnienia to raczej bardzo niewiele daje - jednak było do przewidzenia. A, i jeśli dla kogoś istotny jest kolor, to w rzeczywistości jest bardzo bladoniebieski, niemal szary 😄

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0