Kontakt
0

Opony rowerowe 28 x 1 1/4 (32-622) Continental

Liczba produktów: 6

Continental Contact Plus Reflex 28 x 1 1/4 (32-622)

159,00 zł
Continental Contact Plus Reflex 28 x 1 1/4 (32-622)

Continental Contact Plus Reflex 28 x 1 1/4 (32-622)

159,00 zł
Continental Contact Plus Reflex 28 x 1 1/4 (32-622)

Opona rowerowa Continental City RIDE II 28” x 1 1/4" x 1 3/4” (32-622)

89,90 zł
Opona rowerowa Continental City RIDE II 28” x 1 1/4" x 1 3/4” (32-622)

Opona rowerowa Continental City RIDE II 28” x 1 1/4" x 1 3/4” (32-622)

89,90 zł
Opona rowerowa Continental City RIDE II 28” x 1 1/4" x 1 3/4” (32-622)

Opona rowerowa Continental Contact 28” x 1 1/4” x 1 3/4" (32-622)

129,90 zł
Opona rowerowa Continental Contact 28” x 1 1/4” x 1 3/4" (32-622)

Opona rowerowa Continental Contact 28” x 1 1/4” x 1 3/4" (32-622)

129,90 zł
Opona rowerowa Continental Contact 28” x 1 1/4” x 1 3/4" (32-622)

Opona rowerowa Continental GP 5000 S TR 700 x 32C (32-622)

319,90 zł
Opona rowerowa Continental GP 5000 S TR 700 x 32C (32-622)

Opona rowerowa Continental GP 5000 S TR 700 x 32C (32-622)

319,90 zł
Opona rowerowa Continental GP 5000 S TR 700 x 32C (32-622)

Opona rowerowa Continental Grand Prix 4-Season 700x32c (32-622)

249,90 zł
Opona rowerowa Continental Grand Prix 4-Season 700x32c (32-622)

Opona rowerowa Continental Grand Prix 4-Season 700x32c (32-622)

249,90 zł
Opona rowerowa Continental Grand Prix 4-Season 700x32c (32-622)

Opona rowerowa Continental Ride Tour 28 x 1 1/4 (32-622)

79,90 zł
Opona rowerowa Continental Ride Tour 28 x 1 1/4 (32-622)

Opona rowerowa Continental Ride Tour 28 x 1 1/4 (32-622)

79,90 zł
Opona rowerowa Continental Ride Tour 28 x 1 1/4 (32-622)

Continental. 

Opony i dętki rowerowe Continental

Continental europejski lider produkcji opon i dętek rowerowych. Wszystkie opony Continental produkowane są ręcznie w Niemczech (Handmade in Germany) to symbol innowacji i efektywności. Wdrożenie najnowszych technologii i know-how w nowo wybudowanym zakładzie produkcji opon w Hefie umożliwiło wyznaczenie nowych standardów dla produktów posiadających mieszankę gumy PureGrip oraz NyTech Breaker. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie opony i dętki rowerowe Continental pochodzą bezpośrednio od producenta i posiadają pełną gwarancję. 

WKŁADKI ANTYPRZEBICIOWE W OPONACH ROWEROWYCH CONTINENTAL:

Wkładka VECTRAN: Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem. Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak Vectran™ nić pajęcza ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę. To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia.

Wkładka Plus Breaker maksymalne bezpieczeństwo! Między bieżnikiem a osnową zastosowano specjalną, wysoce elastyczną mieszankę gumy, zapewniającą ochronę przed przebiciem. Nie przebije jej nawet pinezka. Aktualnie opony wykorzystujące Oplot Plus Breaker widoczne są praktycznie w każdym segmencie. Kolarstwo szosowe, górskie, jazda po mieście czy też trekking – za każdym razem oplot Plus Breaker gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo, nie zmniejszając pożądanych cech opony. Charakterystyka oplotu została tak dostosowana, aby opona nie wydawała się gąbczasta w skrętach. Plus Breaker to prawdziwa ochrona przed przebiciem. Prosimy zapoznać się z instrukcjami dotyczącymi ciśnienia powietrza.

Wkładka PolyX Breaker®: Dzięki oplotowi PolyX Breaker® wprowadzamy naszą wiedzę o oponach samochodowych do segmentu opon rowerowych. Poliester z powodzeniem stosowany jest od wielu lat w oponach samochodowych, a jego zastosowanie było wielokrotnie sprawdzone. Niezwykle odporne włókno poliestrowe tworzy materiał o ciasnym splocie poprzecznym. W ten sposób osiąga się bardzo wysoką gęstość tkaniny, co czyni oplot wyjątkowo odpornym na przebicia. Oplot PolyX Breaker® nie wpływa negatywnie na opory toczenia.

Wkładka SafetySystem: SafetySystem Breaker wykonany jest z bardzo wytrzymałej nylonowej tkaniny wzmacnianej Kevlarem. Jest odporny na przebicia i przecięcia, a mimo to lekkie i elastyczne, opona szybko dostosowuje się do nawierzchni. Unikając zauważalnego wzrostu masy i oporów toczenia, Oplot to chroni osnowę przed obiektami i wydłuża żywotność opony. Opony z Oplotm SafetySystem zapewniają również dobry komfort jazdy.

Wkładka SafetyPlus: Specjalnie dla e-rowerów połączyliśmy SafetySystem Breaker z wysoce elastycznym materiałem. Wynikiem tego działania jest niezwykle odporna na pęknięcia i przecięcia osnowa, która dzięki wysokiej elastyczności ma wyjątkowo niskie opory toczenia, co oszczędza energię akumulatora i środowisko. Oplot spełnia również wymagania szybszych e-rowerów, poruszających się z prędkościami do 50 km/h. Zostało również dostosowany do większego momentu obrotowego pojawiającego się w czasie przyspieszania e-rowerów, jak i wyższych szybkości w skręcie. To specjalistyczna opona do szybkich e-rowerów i rowerów z wypożyczalni.

Wkładka NyTechBreaker: Nasz nowy system ochrony przed przebiciem NyTech został opracowany na podstawie sprawdzonego oplotu Continental SafetySystem. Zastosowana nylonowa tkanina jest odporna na przebicia i przecięcia w takim stopniu, jak Kevlar wzmocniony włóknami o wysokiej wytrzymałości, ale zapewnia niższe opory toczenia i niższą masę. Oplot NyTech zajmuje miejsce między Oplotm SafetySystem i PolyX, jako skuteczniejsza osnowa chroniąca przed przebiciem w sektorze wyczynowym.

Wkładka Puncture ProTection: Szukając niezawodnej, opłacalnej opony do używania na co dzień, nie sposób pominąć oponę z oplotem Puncture ProTection. Ten niezwykle wytrzymały oplot łączy się z wzmocnionymi gumą ściankami bocznymi opony w celu zagwarantowania wysokiej ochrony przed przebiciem i zużyciem. To opony bez zbędnych dodatków, które mają jasne przeznaczenie i wysoką wytrzymałość.

Wkładka DuraSkin: Opony z ochroną ścianek bocznych DuraSkin® muszą być w stanie toczyć się przez wszelkie przeszkody. Są używane w najtrudniejszych warunkach. Na rowerach kurierów opony te ocierają się o krawężniki, a na rowerach turystycznych przejeżdżają całe kontynenty, bez skazy. W kolarstwie wyścigowym stawiają czoła tak ciężkim próbom, jak wyścig Paryż-Roubaix. wysokiej jakości materiał poliamidowy chroni osnowę opony przed najgorszymi warunkami. Opony te są bardzo rozpoznawalne dzięki brązowym ściankom bocznym.

Wkładka HardShell: Ochrona przed przebiciem i wysoka żywotność to zalety oplotu Hardhell-ProTection. Szerszy PolyX, zapobiegający przebiciom w środkowej części bieżnika i na bokach opony, zapewnia wysoką niezawodność. Trójwarstwowa osnowa, każda warstwa o wskaźniku 60 TPI, pokrywa całą oponę i czyni ją prawdziwym schronieniem przed miejskim polem bitwy. Zewnętrzne ścianki boczne opony wzmocnione są materiałem DuraSkin®, zapewniającym większą niezawodność dzięki doskonałemu zabezpieczeniu osnowy. Opony z osnową HardShell są flagowym modelem pod względem ochrony przed przebiciami wśród opon wyścigowych. Produkowane wyłącznie w Niemczech.

 

 

Porównaj produkty 0