Liczba produktów: 105
Dętka dętce różnych producentów nie jest nierówna. Dętki Schwalbe cechuje długa stałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej w porównaniu do dętek innych wiodących producentów. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacją każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas. Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia. System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka nr 17 pasuje zarówno do opony o szerokości 28 mm, jak i 47 mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom. Jedyna dętka oceniona notą “bardzo dobra” przez szwajcarski magazyn konsumencki “Kassensturz”. 29.05.2012. 12 dętek w teście. Zwycięzca testu: Schwalbe SV13.
Wentyl rowerowy DV - tradycyjny wentyl stosowany w większości rowerów. Można go napompować za pomocą zwykłej pompki rowerowej.
Wentyl samochodowy AV - wentyl używany także w oponach samochodowych. Cechuje go możliwość napompowania pompką samochodową np na stacji benzynowej.
Wentyl wyścigowy SV Presta - najwęższy ze wszystkich wentyli. Stosowany zazwyczaj w rowerach szosowych z wąską obręczą. Aby go napompować trzeba lekko poluzować górny zawór powietrza. Dętkę tą napompujemy zwykłą pompką rowerową.