Kontakt
0

Batavus Dinsdag Exclusive N8 na pasku zębatym

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Batavus Dinsdag Exclusive N8 na pasku zębatym

Rower z paskiem zębatym zamiast łańcucha - Batavus Dinsdag Exclusive N8. Prestiżowy rower holenderskiego producenta, podążający za najnowszymi trendami i nowinkami technicznymi. Batavus Dinsdag Exclusive jest jeszcze lżejszy i jeszcze bardziej bezobsługowy. Dzięki odpowiedniemu profilowi aluminiowej ramy oraz wspornikowi kierownicy, z możliwością zmiany położenie kierownicy każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi, na rowerze możemy poruszać się w komfortowej, wyprostowanej pozycji lub pochylić do sportowej jazdy dla uzyskania jak najmniejszych oporów powietrza. Waga roweru to jedynie 15.5 kg - to na prawdę niewiele jak na rower z pełnym wyposażeniem oraz piastą planetarną ! Lekki przedni widelec wykonany z najwyższej jakości stopu aluminium bardzo dobrze niweluje drgania. Opony to Schwalbe Marathon Racer cechujące się najmocniejszą wkładką antyprzebiciową, wydłużającą żywotność mieszanką gumy oraz szybkim bieżnikiem. Komfort kierowania i odpoczynek dla Twoich dłoni, ergonomiczne chwyty Velo. Tylny bagażnik niemieckiego producenta RackTime z udźwigiem 25kg i systemem mocowania bezpośrednio do błotnika. Dla uzyskania lepszego wyglądu roweru zrezygnowano ze standardowych i brzydkich pałąków łączących bagażnik z ramą roweru. Ekskluzywny design podkreślają takie smaczki jak niebieskie wstawki na ramie oraz pomalowane na w tym samym kolorze wspornik przedniego błotnika oraz jedna z tylnych poprzeczek bagażnika. 

pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus


ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:

  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca

pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym

Pasek zębaty Carbon Drive CDX™ HIGH-PERFORMANCE. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.

hamulce-magura-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym

 

Hamulce hydrauliczne MAGURA HS11 u-brake. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych u-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant).

 

shimano-alfine-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym

Piasta planetarna Shimano Alfine 8. Najwyższej klasy piasta biegowa, do dyspozycji mamy, aż 8 przełożeń abyś mógł jeszcze sprawniej poruszać się w każdym terenie, zarówno w mieście jak i w terenie pagórkowatym. Shimano Alfine 8 to najwyższa kultura pracy i zwiększona żywotność dzięki zastosowaniu specjalnego oleju mineralnego. Bezszelestna pracę i cicha praca oraz błyskawiczna zmiana kolejnych przełożeń. Zakres przełożeń to, aż 307% co daje nam gwarancję komfortowej jazdy w każdym terenie. Serce piasty działa w zamkniętym środowisku i jest zalane olejem, a dzięki zastosowaniu labiryntowych uszczelek mamy zapewnioną szczelność piasty na najwyższym poziomie. Zmiana przełożeń odbywa się za pomocą manetki typu Top-Normal gdzie naciągając linkę wrzucamy niższe przełożenie - tama sama zasada co w przerzutkach zewnętrznych. 

wspornik-kierownicy-regulowany-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
 

Wspornik kierownicy Batavus ErgoMatic VI. Unikatowy system z płynną regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmieniać kiedy najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 10 sekund. Wewnątrz wspornika znajduje się również system regulujący moc zacisku wspornika na kierownicy. Bardzo duży zakres regulacji kąta od 0° do 60°, co pozwala na uzyskanie pozycji pochylonej lub mocno wyprostowanej. 

 

axa-victory-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym


Blokada tylnego koła AXA Victory to najnowsze i najmocniejsze zabezpieczenie typu frame lock na rynku i pierwsze na świecie posiadające w pełni spawane stalowe elementy wewnętrzne. Zapięcie zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali AXA. Obudowa zamka wraz z samym zamkiem została wykonana z hartowanej stali, zgrzewanej na około (450.000 amperów w ciągu 2 milisekund) . AXA Victory jest, aż 4 razy mocniejsza w stosunku do legendarnego już zapięcia AXA Defender. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Victory posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).

lampka-axa-50-lux-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym



Lampka AXA BlueLine o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o bardzo dużej mocy światła, aż 50 LUX. Co pozwoli na w pełni bezpieczną jazdę w najciemniejszym lesie lub nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 4.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 75 metrów przed kołem roweru. AXA BlueLine posiada technologię Clear Lens Technology dzięki, której jesteśmy widoczni również z boku roweru. Zamocowana jest na widelcu za pomocą stabilnego uchwytu w całości wykonanego ze stali nierdzewnej. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Shimano DHC3000N umieszczone w przedniej piaście. 

 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości. 

Pozostałe rowery na pasku zębatym w naszej ofercie znajdziesz TUTAJ.

Specyfikacja Batavus Dinsdag Exclusive N8 na pasku zębatym

Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Blokada koła: AXA Victory (made in Holland) 10 lat gwarancji
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo:
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Lampka przednia: AXA BlueLine Switch 50 LUX (made in France)
Lampka tylna: Spanninga BCR Xb LED (na baterie)
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: Schwalbe Marathon Racer
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska:
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 8
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Widelec: sztywny - aluminiowy

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Batavus Dinsdag Exclusive N8 na pasku zębatym opinie

~Gery1023
Czwartek, 08-11-2018 10:14
Pasek to jest to czego szukałem. Ciężko dostać na rynku rowery z paskiem zębatym, a tutaj proszę jeden z niewielu rowerów i od razu strzał w 10. Elegancki i wykonany naprawdę świetnie !

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0