Sparta Country Tour to piękny rower jakby wyjęty z tradycyjnej wizytówki holenderskich miasteczek. Posiada duży mocny bagażnik, który umożliwia transport większych gabarytowo przedmiotów, a dodatkowo- w zestawie duży kosz z grubej wikliny idealnie wpasowany w klimat vintage. Całość duszy roweru podkreślają wykonane z ekologicznej skóry chwyty przy kierownicy oraz osłona tylnego koła z elegancką grafiką, a także bardzo wygodne siodełko włoskiej firmy Monte Grappa.
Odpowiednio wyprofilowana rama oraz kierownica sprawią, że nasza sylwetka podczas jazdy będzie komfortowo wyprostowana. Tylna piasta Shimano Nexus 7 w zupełności wystarczy do poruszania się w warunkach miejskich. Całkowicie zabudowany napęd z łatwo ściągalną osłoną łańcucha oraz osłona tylnego koła dają nam możliwość, a wręcz obowiązek jazdy na rowerze w ubraniach codziennego użytku - cycle chic.
Sparta Country Tour jako jedyna produkowana jest w dwóch skrajnych wysokościach ram 50 cm dla kobiet o wzroście od 157 cm do 165 cm oraz 60 cm dla wysokich kobiet o wzroście powyżej 179 cm - dla utrzymania wysokiego komfortu jazdy.
Sparta Country Tour dostępna jest w dwóch wersjach:
3 - wersja z 3 biegami w piaście Shimano Nexus + hamulec tylny w pedałach / brak hamulca przedniego
7 - wersja z 7 biegami w piaście Shimano Nexus 7 + hamulce rolkowe (przód i tył)
GWARANCJA:
10 lat gwarancji dostępności oryginalnych części po podaniu numeru ramy 10 lat gwarancji na ramę 2 lata gwarancji na przedni widelec 2 lata gwarancji na lakier i elementy chromowane 2 lata gwarancji na pozostałe części i akcesoria
Kupując rower holenderskiej firmy Sparta mamy gwarancję komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej pozycji, długowieczność roweru przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Sparta to synonim trwałości i jakości.
Jeśli wiatr we włosach to Twoja specjalność-na pewno zachwyci Cię właśnie ten model Sparty! ! !
Specyfikacja Rower miejski Sparta Country Tour DarkGreen Nexus 3
Opony:VREDESTEIN ACTIVE TOUR
Osłona łańcucha:Hesling z napinaczem łańcucha (made in Holland)
Osłona tylnego koła:Basil Retro imitacja skóry
Rama:Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rozmiar kół:
Siodełko:Monte Grappa Old Grey (made in Italy)
Suport:
Szprychy:SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Jak pakujemy rowery?
Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
stan napięcia łańcucha
stan oświetlenia
kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
kontrola ciśnienia i ułożenia opon
sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
pełna regulacja hamulców i przerzutek
kontrola prawidłowego naciągu szprych
kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych)
kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp.
krótka jazda próbna (na życzenie)
usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji) ✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru ✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)
Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Czas potrzebny na serwis i przygotowanie roweru to dodatkowy 1 dzień roboczy.
✔️ Złożenie roweru ✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy ✔️ Jazda próbna (na życzenie) ✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.
Jak dobrać rozmiar ramy?
Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.
Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.
Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.
Rower miejski Sparta Country Tour DarkGreen Nexus 3 opinie
Brak opinii. Może warto dodać własną?
Zakup roweru na firmę?
Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również