Kontakt
0

Elektryczny rower miejski na pasku Gazelle HeavyDuty NL C5 Ink Blue

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12875.13
KOD: G4091GZRO
EAN: 8717231365441
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Elektryczny Rower miejski na pasku Gazelle HeavyDuty NL C5

Elektryczny rower miejsku na pasku zębatym Gazelle HeavyDuty NL C5 to bardzo mocny rower z serii rowerów użytkowych. Posiada wyjątkowo mocny silnik centralny Bosch także nawet gdy rower jest mocno obciążony, a Ty masz do czynienia z silnym wiatrem przeciwnym, Twoja jazda będzie łatwa. Jego znakiem rozpoznawczym są dwa bardzo mocne bagażniki, które z łatwością udźwigną ciężar ponad 30kg. I chociaż nie jest to rower wyprawowy, który może zawieść nas na koniec świata, to świetnie sprawdzi się w miejskiej dżungli, gdzie przecież na co dzień jest coś do przewiezienia. Bardzo komfortowy z dobrze wyprofilowaną kierownicą i szerokim siodełkiem sprawia, że codzienny transport po mieście będzie znacznie przyjemniejszy. Podwójna nóżka unosi lekko tylne koło w górę dzięki czemu rower stoi niezwykle stabilnie, a postojowa blokada kierownicy uniemożliwia swobodne obracanie się obciążonego przedniego bagażnika np. koszykiem. HeavyDutyNL C5 HMB został stworzony, aby Cię odciążyć pod każdym względem. Dlatego ten rower transportowy wyposażony jest w solidną piastę Shimano Nexus 5, specjalnie zaprojektowaną do e-rowerów.


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 
Pasek zębaty Carbon Drive CDX™ HIGH-PERFORMANCE. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:

niższa waga
czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
cicha praca
Silnik elektryczny Performance Line 75 Nm to najnowszy i zaawansowany silnik elektryczny nowej generacji, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. Silnik Bosch Performance Line oferuje wszystko, czego pragnie serce rowerzysty. Płynne i mocne wsparcie, które nigdy Cię nie zawiedzie. Duży moment obrotowy 75 Nm i 340% wsparcia sprawia, że poradzisz sobie z każdym terenem. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 340% szybciej niż ruch korby. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO. Maksymalna prędkość wspomagania do 25 km/h.
Pilot i wyświetlacz Bosch Purion 200. Całkowicie połączony z siecią i w pełni elastyczny. Moduł obsługi z kompaktowym kolorowym wyświetlaczem i w pełni połączony z inteligentnym systemem: poznaj Purion 200. To rozwiązanie typu "wszystko w jednym" nie obciąża kierownicy, znajduje się bezpośrednio przy kciuku i oferuje ostry jak brzytwa wyświetlacz danych jazdy oraz proste, ergonomiczne sterowanie wszystkimi funkcjami roweru elektrycznego. Połącz Purion 200 z dodatkowym wyświetlaczem - dla jeszcze większej wygody. Kolorowy wyświetlacz 1,6 cala - Idealna czytelność dzięki optymalnej rozdzielczości wyświetlacza. Purion 200 montowany jest po lewej stronie kierownicy, w bezpośrednim sąsiedztwie kciuka. Dzięki zakrzywionemu kształtowi, połączenie modułu obsługi i wyświetlacza idealnie pasuje do kierownicy.
gazelle-heavy-duty-pelna-oslona-lancucha
Piasta planetarna Shimano Nexus 5. Legendarny model piasty planetarnej Shimano Nexus o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia. Do dyspozycji mamy 5 przełożeń o zakresie 263%, co porównać można z 22 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Tylny i przedni bagażnik Gazelle Heavy DutyPraktyczny bagażnik w kolorze ramy z atestowanym udźwigiem do 15kg. Bagażnik został tak zaprojektowany aby montaż odbywał się bez pomocy tradycyjnych haków mocowanych na kierownicę, tutaj bagażnik zamocowany jest elegancko do przedniego widelca co zmniejsza go optycznie oraz obniża jego wagę. Po lewej stronie bagażnika zamontowana została lampka LED. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż sporych rozmiarów koszyka lub skrzyni - sprawdź kompatybilne kosze TUTAJ. Tylny bagażnik został zaprojektowany specjalnie do transportowania dużych objętościowo sakw o zwiększonej wadze. 
gazelle-heavy-duty-przedni-i-tylny-bagaznik
gazelle-heavy-duty-blokada-sterow-kierownicy
Blokada sterów kierownicy w rowerach. Pamietasz kiedy kładłeś ciężką torbę na przednim bagażniku, a rower przewracał się? W przypadku HeavyDutyNL C5 HMB nie musisz się już o to martwić. Rower wyposażony jest w blokadę kierownicy oraz podwójną nóżkę. mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. 
Podwójna nóżka Gazelle by URSUS. Dwustronna nóżka rowerowa z ekstremalnie wysokim, atestowanym udźwigiem 50 kg, to aktualnie najmocniejsza nóżka na światowym rynku rowerowym. Na szczególną uwagę zasługuje jej szeroki rozstaw stóp po rozłożeniu to. aż 30 cm. Całość daje nam najbardziej stabilną nóżkę rowerową, która idealnie spełnia swoje zadanie w przypadku sadzania i wyciągania dziecka z tylnego lub przedniego fotelika - w tym wypadku zrobi to spokojnie i bezpiecznie nawet najbardziej filigranowa kobieta. 
gazelle-heavy-duty-podwojna-nozka-rowerowa
gazelle-heavy-duty-blokada-kola-axa-solid
Blokada tylnego koła AXA Defender.Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki.
Akumulatory litowo-jonowe Bosch należą do najnowocześniejszych akumulatorów na rynku. Ich inteligentny system zarządzania baterią zapewnia długą żywotność, a efektywne zarządzanie energią gwarantuje optymalny zasięg. Sam decydujesz, która pojemność akumulatora będzie odpowiednia dla Ciebie: 400 lub 500 Wh. Akumulator jest zamocowany na bagażniku za pomocą zamka i można go łatwo wyjąć za pomocą klucza rowerowego. To wygodne, ponieważ akumulator możesz ładować zarówno w rowerze, jak i poza nim.

Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Gazelle produkowane są w całości w Holandii. Już przez 125 lat marka Gazelle produkuje rowery, które charakteryzują się wysoką jakością, trwałością, komfortem i innowacyjnością stosowanych rozwiązań. Za swoje produkty firma otrzymała wiele holenderskich i światowych nagród, jednak najbardziej cenne wyróżnienie to zadowolenie milionów klientów z luksusowych, zaawansowanych technologicznie rowerów. W dniu dzisiejszym Gazelle to nadal największy producent rowerów w Holandii. Rowery tej marki są produkowane w ilości ponad 350 000 sztuk rocznie ale bez szkody dla wysokiej jakości wykonania i dbałości o detale. Gazelle to Firma Królewska w Holandii. Ten tytuł to potwierdzenie wieloletniego zaangażowania setek osób w wielki sukces tej firmy.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
5 lat na widelec amortyzowany
5 lat na lakier i dostępność części
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Elektryczny Rower miejski na pasku Gazelle HeavyDuty NL C5 Ink Blue

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik przedni: Tak
Bagażnik tylny: Aluminiowy z systemem MIK (25kg)
Bezpieczne obciążenie roweru: 170 kg
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Blokada sterów: TAK
Błotniki: Stalowe malowane
Chwyty: Skórzane Gazelle Aerowing II Vario Comfort
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
Ilość przerzutek: 5
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 32T
Kierownica: Aluminiowa 640mm
Korba: Gates CDX 46T
Lampka przednia: Spanninga Swingo LED
Lampka tylna: Trelock LS611
Łańcuch: KMC
Nóżka podwójna: Tak
Nóżka: Podwójna Massload GA-KA85
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Mach1 ER-10
Opony: Schwalbe Fat Frank
Pedały: Gazelle FP-839
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa Gazelle Cargo
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 5
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Performance Line 75Nm
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Selle Royal Gipsy - RoyalGel / podwójne sprężyny (made in Italy)
Sterownik: Bosch Purion 200 SMART
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: V-brake / U-brake
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 26,3 kg (bez baterii)
Widelec: Sztywny, stalowy
Wspornik kierownicy: Humpert - reuglacja wysokości i kąta

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Elektryczny Rower miejski na pasku Gazelle HeavyDuty NL C5 Ink Blue opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0