Kontakt
0

Rower elektryczny KOGA E-Nova Evo PT Onix Metalik

Kolor:
 
 
KOD: KPNL0105RO
EAN: 8713568451574
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower elektryczny z paskiem KOGA E-Nova Evo PT bateria w ramie

Rower elektryczny z paskiem KOGA E-Nova Evo PT to prestiżowy, ręcznie składany rower holenderski o rekreacyjnym charakterze. Wyposażony w napęd paskowy  o najwyższych parametrach Gates Carbon Drive CDX. Centralnie umieszczony i pięknie zintegrowany z ramą silnik elektryczny z kolekcji Bosch Active Line Plus posiadający, aż 50 Nm momentu obrotowego i 280% wsparcia ! Gładko spawana rama ma ładne, gładkie wykończenie, stosunkowo lekką konstrukcję, a kable biegną w ramie gdzie tylko to możliwe, aby uzyskać elegancki, czysty wygląd. Mocną cechą aluminiowej ramy jest niski próg przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej sztywności. Bezobsługowy rower o rekreacyjnym charakterze, idealnie nadaje się zarówno do codziennej jazdy jak i na dłuższe dystanse. Rower elektryczny KOGA E-Nova Evo PT posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem. Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Również kabel tylnej lampki jest poprowadzony całkowicie wewnątrz, przez przedni widelec, ramę oraz tylny bagażnik. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie bardziej elegancki wygląd. KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa. Ekscentryczna oś tylna - haki mimośrodowe ułatwiają napinane paska. Haki są w pełni zintegrowane z ramą, co zwiększa atrakcyjność wizualną oraz zapewnia świetną ochronę przed brudem. Dolna część ramy została pokryta plastikowym materiałem ochronnym, w przeciwieństwie do zwykłej naklejki, plastik jest świetnie zintegrowany z ramą, przez co wygląda elegancko i jest odporny na uszkodzenia. Warto również zwróć uwagę, że osłona ramy idealnie łączy się i komponuje jednym wzorem z maskownicą baterii, przez co tworzą jedną całość.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.

 
 

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska.

pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Carbon Drive CDX™ HIGH-PERFORMANCE. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Tylna zębatka Gates CDX 26T.
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
bosch-performance-line-3-koga
Silnik elektryczny Bosch Active Line Plus 50Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 50 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości, które 1000 razy na sekundę analizują cały zakres pracy silnika. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 270% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO
Sterownik Bosch Intuvia pozwala na intuicyjny sposób kontrolowania roweru elektrycznego. Wyświetlacz pozostaje wyraźny w każdych warunkach oświetleniowych. Port USB przeznaczony do ładowania urządzeń zewnętrznych np. GPS czy telefonów. Oddzielna jednostka sterująca obsługiwana za pomocą kciuka po lewej stronie kierownicy. 4 opcje wspomagania ECO, TOUR, SPORT i POWER. Po wyjęciu sterownika z roweru elektrycznego wyświetlane są wszystkie ważne informacje, takie jak całkowity dystans, czas jazdy, godzina i ustawienia.
sterownik-bosch-intuvia
koga-pace-rower-elektryczny-bateria-w-ramie-bosch
Bateria w ramie Bosch PowerTube 400/500/625Wh. Nowe zoptymalizowane baterie Bosch PowerTube całkowicie zintegrowane z ramą roweru. Bateria jest bardzo dobrze zabezpieczona nie wypadnie z obudowy nawet na wymagającym terenie. Nadal można go łatwo wyciągnąć. Po około 3,7 godziny, akumulator jest w pełni naładowany za pomocą szybkiej ładowarki 6 A (w zestawie), a 50%  naładowania jest osiągalne po 1,4 godziny. W pełni zabezpieczona zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Waga baterii to jedyne 3,5 kg. W zestawie z rowerem znajduje się szybka ładowarka Bosch 4A. 
Piasta planetarna Shimano Nexus 8. W tylnej piaście znajduje się 8 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus 8, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 308% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
piasta-shimano-nexus-8-na-pasku-zebatym-carbon-drive
aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana
Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli.
Oświetlenie premium Busch&Muller (made in Germany). Przednia lampka Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus na dynamo w piaście to najnowsza i zarazem najmniejsza przednia lampka niemieckiego producenta. LIGHT 24 - diody do jazdy dziennej. SENSO - w pełni automatyczny czujnik zmierzchu. Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem. Światło pozycyjne - lampka poprzez wbudowany kondensator świeci do 4 min po zatrzymaniu się ogromna moc światła 50 LUX - pozwoli na bezpieczną jazdę w ciemnym lesie. Bardzo niska waga tylko 70 gramów. Tylna lampka o wysokim stopniu bezpieczeństwa B&M Toplight 2C plus z doskonałą boczną emisją światła 320 stopni i światłem przestrzennym umożliwiającym określenie dystansu do rowerzysty.
koga-pace-rower-elektryczny-lampka-iq-xs
blokada kola trelock rower elektryczny
Blokada tylnego koła Trelock RS 450. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system Trelock push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Trelock RS 450 posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali Trelock. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ.
Amortyzator KOGA Feather Shock typu head-shock umieszczony pod główką ramy oraz całkowicie zintegrowany z widelcem. Elegancki i sportowy wygląd. Ogromną zaletą amortyzatora Head-Shock jest niska waga i nowoczesny design. Skok amortyzatora to około 30mm co w warunkach miejskich i trekkingowych jest w pełni wystarczalną wartością dla komfortowej jazdy. Amortyzator reaguje tylko w razie potrzeby, zapewniając najwyższy komfort dla nadgarstków i ramion. Taki zabieg ogranicza przejmowanie energii włożonej w pedałowanie co zwiększa efektywność jazdy.
koga-feather-shock
hamulce-tarczowe-os-przelotowa-koga-rower-elektryczny
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Shimano MT401/0Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm i 180mm. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa. 

gps-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-bike-trax-rowerystylowe
Zabezpiecz rower z GPS Bike Trax

GPS to aktualnie najlepsza ochrona przed kradzieżą rowerów elektrycznych. moduł GPS BIKE TRAX montowany jest plug&play pod osłoną silnika elektrycznego. Moduł łączy się z aplikacją PowUnity na smartfonie przesyłając dane GPS na bieżąco. SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Śledzenie roweru w czasie rzeczywistym na terenie Unii Europejskiej
  • Dziennik trasy: Aplikacja automatycznie rejestruje każdą trasę
  • BikePass: Stwórz indywidualne konto dla swojego e-bike'a
  • Theft Report: Jeżeli pomimo alarmu, Twój rower został skradziony, możesz stworzyć zgłoszenie w aplikacji
chip-speedbox-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-rowerystylowe
Przyśpiesz rower z SPEEDBOX
 
SpeedBox to niezawodny układ tuningowy do rowerów elektrycznych z silnikiem BOSCH. Nowa generacja chipu SpeedBox umożliwia bezinwazyjne usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości na rowerze elektrycznym.  SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Wyłączenie ograniczenia prędkości wspomagania do 25km/h. Ogranicza Cię jedynie kadencja. 
  • Rzeczywiste wartości prędkości i zasięgu na wyświetlaczu Bosch
  • Szybka i prosta aktywacja i dezaktywacja systemu

KOGA składane ręcznie w Holandii od 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower elektryczny z paskiem KOGA E-Nova Evo PT bateria w ramie Onix Metalik

Amortyzator: KOGA Feather Shock
Amortyzator przedni: Tak
Bagażnik tylny: Aluminiowy RackTime F3 Snap-It System 25kg
Blokada koła:
Chwyty: Skórzane Koga Ergonomic
Dętki: Schwalbe SV 17
Dzwonek:
E-bike: TAK
Geometria : E-NOVA EVO PT
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT401 180mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT400 160mm
Ilość przerzutek: 8
Kierownica:
Lampka przednia: Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Lampka tylna: Buch&Muller Toplight 2C plus (made in Germany)
Nóżka: Pletcher Comp
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Mach1 Karma Disc
Opony: Schwalbe Energizer Plus
Osłona łańcucha: KOGA Arrow
Pedały: KOGA Sole-Mate
Pompka: Koga Telescopic
Pozycja: Wyprostowana
Producent silnika: BOSCH
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Active Line Plus 50Nm
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Koga Komforza
Sterownik: Display Bosch Intuvia Active
Szprychy: Sapim Leader
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Koga Shock Absorbing
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: W ramie (wewnątrz)
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 27.9 kg
Wspornik kierownicy: KOGA A-Head z regulacją

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny z paskiem KOGA E-Nova Evo PT bateria w ramie Onix Metalik opinie

~mariush.perz
Wtorek, 10-08-2021 08:42
KOGA to świetny rower. Poprzedni jaki użytkowałem ma ok. 10 lat. Ten jest z innego świata. Żona dla odmiany wybrała sobie Sparta D-Burst M8TB Smart Alfine 8 GPS też świetny, różnica silnik w Sparcie ma 75 Nm a KOGA 50 Nm, zasięg na baterii na Eco Sparta ok. 100 km a KOGA ok. 200. Ale kto będzie jechał w ciągu dnia 200 km? KOGA bardziej mi odpowiada. Jeśli komuś nie chce się lub ciężko machać nogą nad siodełkiem przy wsiadaniu proponuję KOGĘ. Jednak z czystym sumieniem polecam oba !!!!

~Paweł
Niedziela, 02-08-2020 18:34
Rower najlepszy jaki testowałem .poprzednio testowałem koga e nova a obecnie mam koga e nova evo pt .jako użytkownik i porównanie z innymi markami Koga jest zdecydowanie czele pod każdym względem.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0