Kontakt
0

Batavus Finez E-go Power

Batavus
Rower elektryczny z baterią w ramie Batavus Finez E-go Power  to nowoczesny i komfortowy rower elektryczny z niezawodnym silnikiem BOSCH Active Line Plus o dużym momencie obrotowym 50 Nm. Został wyposażony w baterię wbudowaną w ramę wykonaną w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 170 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Batavus Finez E-go Power Bosch w światowej czołówce. Waga roweru to jedyne 26 kg co jest świetnym osiągnięciem biorąc pod uwagę baterie o dużej pojemności, silnik centralny i kompletne wyposażenie. Dzięki silnikowi i baterii umieszczonych blisko środka ciężkości, jazda na rowerze jest mega wygodna i bardzo stabilna. Miejsce montażu baterii i styczność silnika z ramą zostały zaprojektowane tak aby jak najmniej rzucać się w oczy - na prawdę można przeoczyć, że obok nas jedzie rower wspomagany elektrycznie. 
Budowa roweru elektrycznego Batavus Finez E-go została zaprojektowana przy ścisłej współpracy z Działem Naukowym Delft University of Technology w Holandii. Tutaj wybrano optymalną pozycję siedzenia aby zagwarantować jak najbardziej komfortową jazdę. Połączenie najwyższego komfortu i mocnej, aluminiowej ramy zapewnia niezrównane właściwości jezdne. 
 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

rower-elektryczny-bosch-silnik-bosch-active-line-plus
Zasięg roweru elektrycznego na jednym ładowaniu uzależniony jest od wybranej opcji pojemności bateriiZasięg roweru  elektrycznego uzależniony jest od wielu czynników m.in. wybranej opcji wspomagania, warunków atmosferycznych, nachylenia terenu, nierówności na drogach, wagi użytkownika roweru, zmiany przełożeń, a nawet pozycji za kierownicą. Poszczególne wartości mogą się różnić jednak nie powinny przekraczać wartości skrajnych podanych przez producenta (wartość minimalna dla opcji POWER, wartość maksymalna dla opcji ECO).
✔ Bateria 400Wh: od 25 km do 80 km 
✔ Bateria 500Wh: od 35 km do 140 km
✔ Bateria 625Wh: od 75 km do 175 km 
Silnik elektryczny Bosch Active Line Plus 50Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 50 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO
rower-elektryczny-bosch-silnik-bosch-active-line-plus

 

bosch-active/sterownik-bosch-wyswietlacz-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus
Wyświetlacz i sterownik Bosch Active Plus. Display Bosch Intuvia Active - nowoczesny, czytelny wyświetlacz LCD to jedyny sterownik roweru elektrycznego na rynku dodatkowymi przyciskami kontroli wspomagania. Zamontowany centralnie na kierownicy z możliwością łatwego ściągnięcia. W pełni sterowany za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy. Posiada wbudowaną pamięć i baterię, dzięki której po zdjęciu go z roweru mamy pełny dostęp do wszystkich danych.
Bateria w ramie Bosch Active Plus. Pojemność baterii do wyboru 400/500/600Wh. W pełni zabezpieczona zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Zasięg do 175 km to maksymalny zasięg roweru w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 30 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C,  - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.
rower-elektryczny-bateria-w-ramie-batavus
/lampka-rowerowa-v-batavus
Tylna lampka Batavus Vizi V-Light LED. Rowery elektryczne z najnowszej kolekcji zostały wyposażone w innowacyjne oświetlenie LED Batavus V-Light generujące dwa rodzaje światła. Światło tradycyjne dla jak najlepszej widoczności tylnej nocą oraz innowacyjne światło malujące na drodze dwie prost linie tworzące literę V. Poziome linie mają za zadanie wyznaczyć bezpieczną odległość od mijającego pojazdu. Lampka podłączona jest do zasilania z głównej baterii w rowerze, a jej sterowanie odbywa się bezpośrednio z poziomu wyświetlacza zamontowanego na kierownicy. 
Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4850. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system ABUS push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Abus Amparo posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali ABUS. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ. Blokada posiada ten sam system zamka co bateria w ramie, dzięki czemu mamy jeden kluczyk zarówno do blokady jak i baterii. 
amortyzator-pod-siodelkiem-batavus-bryte-2018
hamulce-4-tloczkowe-rower-elektryczny-na-pasku-sparta-m11ti
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych Tektro o zwiększonej mocy hamowania. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. 
Piasta planetarna Shimano Nexus 8. W tylnej piaście znajduje się 8 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus 8, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 308% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
piasta-shimano-nexus-8-batavus-dinsdag-comfort
lampka-przednia-batavus-na-blotniku
Lampka Batavus Vizi o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem.
Opony Schwalbe Marathon GreenGuard z wkładką antyprzebiciową 3mm. To opona rowerowa dopuszczona do  używania w rowerach elektrycznych. Wysokojakościowa mieszanka gumy posiada niskie opory toczenia i przede wszystkim bardzo dobrą przyczepność. To daje pełne bezpieczeństwo również przy wysokich prędkościach w zakrętach. Opony Schwalbe posiadają certyfikat ECE-R75 E-bike Ready i są dopuszczone do użytku również w najszybszych rowerach elektrycznych do 50 km/h. Opona została wyposażona we wkładkę antyprzebiciową 3mm specjalnego kauczuku oraz paski odblaskowe dla zwiększenia widoczności bocznej po zmroku. 
opony-schwalbe-marathon-rower-elektryczny

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny z baterią w ramie Batavus Finez E-go Power

Amortyzator przedni: Tak
Bateria: Bosch Active Line 400Wh
Blokada koła: Abus Amparo 4850 z otworem na linkę/łańcuch
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
E-bike: TAK
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość przerzutek: 8
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Łańcuch
Opony: Schwalbe Marathon GreenGuard
Pozycja: Wyprostowana
Producent silnika: BOSCH
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Active Line Plus 50Nm
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.75 (47-622)
Siodełko: San Marco (made in Italy)
Sterownik: Display Bosch Intuvia Active
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: W ramie (wewnątrz)
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 26 kg
Widelec: Amortyzowany, regulacja twardości
Wspornik kierownicy: Humpert Tranz-X JD-ST17
Zasięg: do 170 km

UWAGA! Z uwagi na olbrzymie opóźnienia w dostawach oraz braki w produkcji komponentów spowodowane pandemią COVID 19, producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak ten krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny z baterią w ramie Batavus Finez E-go Power opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?