Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus Wayz E-go Comfort

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny

Podobne produkty

Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC PLUS 140 do podkowy AXA

Rower elektryczny Batavus Wayz E-go Comfort

Rower elektryczny Batavus Batavus Wayz E-go Comfort to jeden z najlepszych rowerów w swojej klasie. Całkowicie zabudowany napęd (tj. łańcuch, zębatki oraz biegi), profilowana rama oraz kierownica dzięki, którym na rowerze zachowujemy wyprostowaną sylwetkę. Pięciowarstwowy lakier najwyższej jakości. Batavus Wayz E-go Comfort napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o dużej mocy 25 Nm, zamontowanym w przedniej piaście. Energia czerpana jest z baterii litowo-jonowej 317 Wh, co pozwoli Wam  cieszyć się jazdą ze wspomaganiem do 100 km (w zależności od wybranej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Dodatkowo Piasta planetarna Shimano Nexus 7 podwyższa komfort jazdy, a jej zakres przełożeń w zupełności wystarcza do rekreacyjnej jazdy. Po rozładowaniu baterii piasta Shimano Nexus 7 bez problemu napędzi rower z Twoją pomocą. Bardzo istotna jest stosunkowo niska waga roweru, gdyż tylko 23,1 kg + bateria 2,4 kg = 25,5 kg kompletny rower elektryczny z pełnym osprzętem miejskim to naprawdę niewiele !
Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC6000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a największe tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczona najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila przednią lampkę Batavus AeroFlow.

rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-comfort-silnik
 

Batavus CNCTD E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 25Nm, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Silnik bezszczotkowy, nie stawia oporów toczenia. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Batavus E-motion. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście. 
 

rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-comfort-manetka-gazu-i-sterownik


Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.

bateria na bagazniku rower elektryczny rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-comfort-bateria-na-bagazniku


Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada dwie pojemności 300 lub 400 Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem 143 km (w zależności od wybranej opcji baterii, aktualnej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła AXA Defender.

rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-comfort-gaz-power


Batavus E-motion wyposażony jest w dodatkową manetkę Assist Module, która działa podobnie do manetki gazu w motocyklach.
WALK ASSIST MODULE - która pozwala na jazdę rowerem bez potrzeby pedałowania z prędkością 6 km/h. Funkcja ta jest przydatna podczas gdy jesteśmy zmuszeni prowadzić rower do garażu, na bagażnik, nie musimy go wówczas ciągnąć czy pchać.
POWER ASSIST MODULE - to chwilowy wzrost mocy silnika w celu szybszego startu lub podczas jazdy pod większe wzniesienie.


 

Rower sprzedawany jest bez baterii. Wybierz jedną z dwóch opcji pojemnościowych dostosowanych do Twoich potrzeb:

                                                        bateria rower elektryczny batavus emotion 300Wh                                       Bateria rower elektryczny batavus emotion 400wh
                                              300 Wh zasięg do 108 km (8,8Ah/317Wh/36V) - KUP BATERIĘ               400 Wh zasięg do 143 km (11Ah/396Wh/36V) -  KUP BATERIĘ

rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-comfort-linki-w-ramie


Szczególną cechą Batavus Wayz Comfort jest całkowicie nowa konstrukcja ramy, w której linki i pancerze chowają się w ramie od strony wewnętrznej główki ramy, a nie jak w większości modeli w przedniej części. Ten świetny zabieg sprawił, że linki i pancerze są jeszcze mniej widoczne i rzucające się w oczy, a co za tym idzie rower nabrał jeszcze więcej stylu i elegancji. 
 

wspornik kierownicy batavus ergomatic regulowany bez narzedzi




Wspornik kierownicy Batavus ErgoMatic VI z płynną regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmieniać kiedy najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 10 sekund. Wewnątrz wspornika znajduje się również system regulujący moc zacisku wspornika na kierownicy. Regulacja wysokości wspornika standardowo odbywa się poprzez odkręcenie pionowej śruby blokującej wspornik w ramie. 

sztyca-amortyzowana-batavus-wayz-comfort-2018


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.

rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-comfort-amortyzator-przedni




Przedni amortyzator Batavus ErgoTec z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Amortyzator Ergotec oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 30 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. 
 

oslona-lancucha-batavus-wayz-comfort-2018

Pełna osłona łańcucha AXA z wbudowanym automatycznym napinaczem łańcucha, który niweluje skutki rozciągniętego łańcucha na podobnej zasadzie do haka przerzutki zewnętrznej. Osłona zyskała ergonomiczny kształt, dodatkowo posiada wycięcie na całej górnej części dzięki czemu jest lżejsza nie tylko wagowo, ale przede wszystkim wizualnie. W całości wykonana z elastycznego plastiku ABS odpornego na uszkodzenia. Osłona maksymalnie wydłuża żytowność całego napędu, ograniczając kontakt z wodą, piaskiem, błotem i solą. Osłona składa się z 3 części i każdą można kupić osobno, co minimalizuje koszty utrzymania roweru w przypadku uszkodzenia osłony.

blokada-axa-batavus-wayz-comfort-2018



Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczeniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasifikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabzpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy
 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie                                     wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Wayz E-go Comfort

Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Curana Trekking (made in Belgium)
Chwyty: Skórzane San Marco (made in Italy)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: Tak, Widek - mocowane do bagażnika
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM45
Kierownica:
Lampka przednia: Spaninga Roxeo (zasilana z baterii)
Lampka tylna: Batavus Aerflow LED (made in Holland)
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: CST AllRound E-bike
Osłona łańcucha: Pełna AXA Multi Open (made in France)
Pompka: SKS Rookie (made in Germany)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: Batavus E-motion 22 Nm
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Giara żel + elastomery (made in Italy)
Sterownik: Batavus E-go LED
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 23 kg (+ 2,4 kg bateria)
Wspornik kierownicy: Batavus Ergo Matic IV by Humpert
Zasięg: do 100 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus Wayz E-go Comfort opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0