Kontakt
0

Rower elektryczny Batavus PACKD E-go

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort
czarny mat

139,90 zł
Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort

Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort

(czarny mat)
139,90 zł
Przedni bagażnik rowerowy Steco Comfort (czarny mat)

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,90 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Rower elektryczny Batavus PACKD E-go

Stylowy, komfortowy i tani rower elektryczny Batavus PACKD E-go - energooszczędny, wygodny i bezpieczny rower transportowy wyposażony w systemem elektrycznego wspomagania E-motion. W całości zaprojektowany i wyprodukowany w Holandii. Komfortowa wyprostowana sylwetka, komplet mocnych bagażników, stabilna podwójna nóżka rowerowa URSUS z udźwigiem do 80 kg i szerokie opony to jego główne zalety jako transportowego roweru miejskiego.


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska.
rower-elektryczny-bosch-silnik-bosch-active-line-plus
Zasięg roweru elektrycznego na jednym ładowaniu uzależniony jest od wybranej opcji pojemności bateriiZasięg roweru  elektrycznego uzależniony jest od wielu czynników m.in. wybranej opcji wspomagania, warunków atmosferycznych, nachylenia terenu, nierówności na drogach, wagi użytkownika roweru, zmiany przełożeń, a nawet pozycji za kierownicą. Poszczególne wartości mogą się różnić jednak nie powinny przekraczać wartości skrajnych podanych przez producenta (wartość minimalna dla opcji POWER, wartość maksymalna dla opcji ECO).
Bateria 300Wh: od 20 km do 98 km 
Bateria 400Wh: od 25 km do 122 km
Bateria 500Wh: od 30 km do 161 km
Elektryczny silnik bezszczotkowy o mocy 25Nm. Rower elektryczny Batavus PACKD E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 25Nm, zamontowanym w przedniej piaście. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście. Silnik bezszczotkowy gwarantuje brak oporów toczenia oraz cichą pracę. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Batavus E-motion. Silnik elektryczny posiada wysoką klasę wodoszczelności IPX 5, które oznacza całkowitą ochronę przed strumieniem wody płynącej z różnych kierunków z wydajnością do 12,5 litra na minutę ! Co gwarantuje pełne bezpieczeństwo. 36V/250W
silnik roweru elektrycznego batavus sanyo
sterownik roweru elektrycznego batavus sparta
Sterownik z wyświetlaczem LCD Batavus Sire-E. Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są dane pokazujące stan naładowania baterii, aktualnie włączony tryb wspomagania, aktualną prędkość, funkcje świateł oraz przycisk WalkAssist pozwalający na poruszanie się roweru samodzielnie do 6 km/h.
Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada dwie pojemności 300 / 400 / 500Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem do 161 km (w zależności od wybranej opcji baterii, aktualnej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła AXA Defender.   
bateria-na-bagazniku-drewno-elektryczny-batavus
Piasta planetarna Shimano Nexus 7 podwyższa komfort jazdy, a jej zakres przełożeń w zupełności wystarcza do rekreacyjnej jazdy. Po rozładowaniu baterii piasta Shimano Nexus 7 bez problemu napędzi rower z Twoją pomocą. Bardzo istotna jest stosunkowo niska waga roweru, gdyż tylko 24,2 kg + bateria 2,2 kg = 26,4 kg kompletny rower elektryczny z pełnym osprzętem miejskim to naprawdę niewiele !
Bardzo komfortowe siodełko rowerowe Selle Royal Drifter o szerokości 250mm. Luksusowe wypełnienie żelowe RoyalGel, któy jest tak miękki że redukuję nacisk na okolice prostaty o około 40% w porównaniu do pozostałych siodełek żelowych. Dodatkowo siodełko zostało wyposażony w system podwójnych sprężyn zwiększających komfort do maksimum. 
siodelko wygodne selle royal na sprezynach
przedni-bagaznik-rower-elektryczny-batavus
Rower został wyposażony w kompletny system transportowych bagażników. Przedni bagażnik holenderskiej firmy STECO z bezpiecznym udźwigiem do 15kg o wymiarach platformy 30 cm x 30 cm pozwoli na przewożenie bardzo dużego kosza lub skrzynia. Często również wykorzystywany jest do transportu kotów lub niewielkich psów - transportując zwierzaka na przednim bagażniku mamy go cały czas na oku. Tylny bagażnik ma udźwig 25 kg i został wyposażony w ekspandery transportowe ułatwiające zamocowanie przedmiotów na bagażniku.
Blokada sterów kierownicy to bardzo praktyczny system pozwalający na zablokowanie położenia kierownicy w wybranym przez nas ułożeniu. Sprawdza się szczególnie w przypadku przewożenia czegoś na przednim bagażniku gdy po zatrzymaniu siła ciążenia samoczynnie skręca kierownicę w lewo lub w prawo, jednocześnie przechylając zawartość bagażnika. Po włączeniu blokady mamy możliwość zablokowania kierownicy z pozycji na wprost. 
blokada kierownicy roweru elektrycznego batavus

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus PACKD E-go

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik przedni: Tak
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Bateria:
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek:
E-bike: TAK
Gumy na bagażniku: TAK, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Shimano - V-Brake
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BRC6000
Ilość przerzutek: 7
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia: Spaninga Roxeo (zasilana z baterii)
Lampka tylna: Spanninga Solo
Nóżka podwójna: Tak
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Napęd: Łańcuch
Obręcze:
Opony: CST Classic Zeppelin C1635
Osłona łańcucha: Pełna AXA Multi Open (made in France)
Pompka: SKS Rookie (made in Germany)
Pozycja: Wyprostowana
Producent silnika: E-motion Batavus
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rodzaj silnika elektrycznego: E-motion 30 Nm (Batavus,Sparta)
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Selle Royal Drifter - RoyalGel (made in Italy)
Sterownik: Batavus E-go LED
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: V-brake / U-brake
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: Na bagażniku
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Waga: 26,4 kg
Wspornik kierownicy: Humpert - reuglacja wysokości i kąta
Zasięg: do 100 km

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Batavus PACKD E-go opinie

~ebikefan
Czwartek, 08-11-2018 15:52
Rower z GPS 😄 zaskoczył mnie sklep tą propozycją. Byłem nastawiony na kupno standardowego elektryka w podobnej cenie, jednak wbudowany moduł GPS w rowerze za tak niską kwotę - ekstra !

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0