Kontakt
0

Rower składak STRIDA SX szczotkowany

Kolor:
KOD: ST-SX-SILVER18ST
EAN: 8944855890213
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower składany STRIDA SX na pasku zebatym

STRIDA SX 18". Rower Strida to więcej niż składak. Strida jest super składakiem ! Najlepszy rower do transportu łączonego, z autobusem, metrem, tramwajem, autem. Rower jest naprawdę rewelacyjny, idealnie sprawdza się na dojazdach na krótkich dystansach 15-20km, ale można spokojnie przejechać jednorazowo o wiele więcej. Stridę pokochało wielu klientów na całym świecie, a doceniana jest przede wszystkim przez właścicieli: kamperów, przyczep kempingowych, jachtów, łodzi motorowych, kierowców ciężarówek etc. Jedyny taki rower na rynku:

  • składa i rozkłada się w zaledwie kilka sekund
  • nie brudzi, dzięki zastosowaniu paska (zamiast łańcucha)
  • pozwala na jazdę z wyprostowaną sylwetką nawet wysokim osobą
  • utrzymywana pozycja złożonego roweru dzięki mocnym magnesom
  • lekkie i wygodne toczenie roweru bez konieczności noszenia go
  • sztywna konstrukcja na bazie trójkąta
  • czysty, cichy i wytrzymały pasek z kevlaru zamiast łańcucha
Wersję Strida EVO wyróżniają: szprychowane koła na aluminiowych felgach, mocniejszy aluminiowy bagażnik oraz lepszej jakości pedały. 

ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
koga-supermetro-pasek-naped-gates
Pasek zębaty Carbon Drive CDN™ CENTERTRACK . Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
Szprychowane koła i hamulce tarczowe. Wersja Strida SX została wyposażona w mocniejsze, standardowe szprychowane koła ze wzmacnianą aluminiową obręczą oraz niezawodne mechaniczne hamulce tarczowe Strida. Hamulce mechaniczne na linkę mają wystarczającą moc hamowania dla lekkiej Stridy, a jej budowa zapewnia niskie koszty serwisowania w stosunku do hamulców hydraulicznych. Tarcze hamulcowe mają 160mm średnicy. 
rowery-strida-na-pasku-skladak-szprychowane-kola-i-hamulce-tarczowe
DODAJ PRZYDATNE AKCESORIA STRIDA:

 
STRIDA to rowery produkowane od 1985r, w 2006r została przejęta przez dużego Tajwańskiego producenta rowerów i teraz można kupić ją na całym świecie. Ten designerski TRÓJKĄT jak nazywana jest nieraz STRIDA została wymyślona i zaprojektowana z potrzeby. pewien młody Brytyjski student szukał roweru, którym mógłby sprawnie dojechać do metra, przesiąść, się później do autobusu by wreszcie podjechać jeszcze kawałek na uczelnię. Szukał też roweru, którego gdy nie używa nie będzie musiał nosić, który nie będzie brudził ubrań, który będzie cichy lekki i nie zajmie dużo miejsca- nie znalazł takiego, więc stworzył go sam od podstaw. 


PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

2 lata na ramę
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.

BEZPIECZNA PACZKA

Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower składany STRIDA SX na pasku zebatym szczotkowany

Bagażnik tylny: Aluminiowy, 10 kg nośności
Bezpieczne obciążenie roweru: 100 kg
Biegi: 1-biegowy
Dla osób o wzroście:: 145-193 cm
Ilość przerzutek: 1
Rama: Aluminium 7000
Rodzaj: Składany
Rodzaj paska: Pasek z kevlaru
Rozmiar kół: 18"
Rozmiar po złożeniu: 116x51x23 cm
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 11,3 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Rowery STRIDA dostarczane są przez producenta w 90% złożone. Przed wysyłką każdy rower jest wyciągany z kartonu i sprawdzany pod kątem uszkodzeń mechanicznych.
Dodatkowo wykonujemy podstawowy serwis:
  1. dociągnięcie szprych
  2. korekta napięcia paska zębatego
  3. regulacja hamulców
  4. sprawdzenie przegubów i połączeń śrubowych
CO BĘDZIESZ MUSIAŁ ZROBIĆ PO WYJĘCIU STRIDY Z KARTONU ? 
  • Przykręcić tylny bagażnik (klucz w zestawie).
  • Zamontować stelaż regulacji wysokości siodełka oraz siodełko (klucz w zestawie).
 
 

Jak dobrać rozmiar ramy?

Rowery Strida mają unikatową budowę i przyjemny w obsłudze system regulacji wysokości położenia siodełka. Świetnie dobrana geometria ramy roweru sprawia, że na rowerze dobrze będą się czuły osoby o różnym wzroście od 145 do 193 cm. Osoby o podanym wzroście będą siedziały na Stridzie w pozycji wyprostowanej czyli komfortowej do poruszania się w mieście. Jedynym ograniczeniem, o którym należy pamiętać to maksymalna waga użytkownika, która wynosi 100kg. 
  • Dla osób o wzroście od 145 do 193 cm i maksymalnej wadze do 100kg

Rower składany STRIDA SX na pasku zebatym szczotkowany opinie

~Cesar Cubides
Niedziela, 23-06-2024 17:41
Doskonały. Mam dwa rowery, jeden LT i drugi EVO 18. Rzeczywiście EVO 18 jest cięższy, ale podróż dzięki wewnętrznym przerzutkom jest znacznie lepsza. Polecam, uważam tylko, że u nas w Polsce jest drożej niż w innych krajach.

~Sylwia
Piątek, 02-02-2024 13:12
Kupuję od 2013 już trzeci rower, bo kolejna osoba w rodzinie chce go mieć na własność. Nieoceniony w codziennej podróży do pracy i do domu, na zakupy i w restauracji, na siłowni (mieści się za krzesłem, pod siedzeniem, w kąciku). Sprawdziła się też w laskach nadmorskich i na dłuższych trasach w między miastami. Dla mnie najlepsza jest Strida SX, bo lekko chodzi i nie potrzebuję po mieście EVO z przerzutkami (jest cięższa). Był problem z oponami bo drogie, ale kupuję na zagranicznej Kendy. To rower kieszonkowy i osobisty, nie rozstajesz się z nim nigdzie, nie potrzebuje zapięcia, bo wszędzie go zabieram ze sobą. Składa się w sekundę, po schodach pod pachę, złożony po ulicy prowadzi się na kole jak wózek dziecięcy typu parasolka. Polecam wszystkim wygodnickim, a szczególnie paniom.

~Sławomir Andrzejak
Niedziela, 07-01-2024 09:48
Cena mocno zawyżona wstosunku do jakości wykonania. Spawy niechlujne, lakier szybko łapie rysy, źle spasowane plastiki. Taiwan czy Chiny, jeden czort, bo widać taniość. Nie polecam, wręcz odradzam.

Zakup roweru na firmę?

Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.

Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.

Co więcej, posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.

Podsumowując, jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest jednak, aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Porównaj produkty 0