Kontakt
0

Lampka AXA BlueLine 30 LUX

Wybierz wariant
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Lampka AXA BlueLine 30 LUX

Lampka AXA BlueLine 30 LUX to przednia lampka rowerowa o dużej mocy oraz kompaktowym i sportowym wyglądzie. W zestawie ze stabilnym uchwytem ze stali nierdzewnej, dzięki któremu lampka sprawdzi się w każdym terenie. Posiada technologię Clear Lens Technology, która sprawia, że jesteśmy widoczni również z boku. Duża moc 30 Lux generowana jest z jednej diody LED o żywotności do 50 000 godzin, dzieki czemu nie musisz pamiętać o wymianie żarówki. Zasilana z dynamo w piaście lub tradycyjnego jest idealna propozycja dla każdego rowerzysty, który nie chce pamiętać o ładowaniu lampki czy wymianie baterii. Zasięg światła lampki to aż 60 metrów dodatkowo lampka widoczna jest aż z 3500 metrów co ma bezpośrednie przełożenie na bezpieczeństwo na drodze. Dodatkowy odblask zwiększa naszą widoczność na drodze. Lekka waga i ergonomiczny design sprawia, ze korzystania z lampki AXA BlueLine 30 LUX jest proste i przyjemne. Nowoczesny, czarny design będzie się wspaniale prezentować zarówno na nowoczesnych jak i tradycyjnych rowerach.

Lampka AXA BlueLine 30 LUX, cechy produktu:

AXA BLUELINE50 DOSTĘPNA JEST W 3 WERSJACH:
  • SWITCH - przełącznik On/Off
  • STEADY AUTO - czujnik zmierzchu + podtrzymanie światła 4 min po postoju
  • STEADY AUTO T - czujnik zmierzchu + podtrzymanie światła 4 min po postoju + dodatkowe światło do jazdy dziennej 

SPECYFIKACJA:

  • duża moc 30 LUX generowana z jednej diody LED o żywotności 50,000h
  • zasięg światła 60 metrów
  • widoczność z 3,5 km
  • zintegrowany biały odblask
  • w zestawie 2 x stalowy uchwyt 
  • na dynamo tradycyjne lub w piaście
  • made in France
  • 2 lata gwarancji
  • waga: 0,08 kg
Lampka AXA BlueLine 30 LUX

Lampka AXA BlueLine 30 LUX opinie

mrutecki
Wtorek, 22-11-2016 19:32
Plusy: dobra widoczność boczna i 30 lux wystarcza w mieście, o ile nie jeździmy w totalnej ciemności.

Minusy: odcięcie światła od góry nie jest poprawne i jest problem z ustawieniem światła, tak aby nie oślepiać, a jednocześnie nie świecić sobie pod koło. Nie wiem jakim cudem to przeszło certyfikację STVZO. Drugi problem: podtrzymanie światła: nie świeci przez 4 minuty i jest bardzo słabe. Jak dokładniej poszukałem opinie w Internecie, to okazało się, że nie jestem odosobnionym przypadkiem.

Podsumowując: ok, ale polecam wersję z zwykłym przełącznikiem i nie przepłacać za dodatkowe bajery. Mnie zależało na minimum 30 lux z odcięciem i światłem postojowym i raczej muszę szukać dalej.

bo.lukasz
Czwartek, 11-08-2016 07:37
lampka sprawuje się świetnie, w sam raz na miejską jazdę po zmroku, udało się nawet przejechać przez ciemny las - ale do tego lepiej wziąć trochę mocniejszą.
W opisie chyba brakuje nastepujących informacji😒br /> - można ja też zupełnie wyłączyć.
- jest wyjście na tylna lampkę
- zintegrowany odblask można bez większych problemów zdjąć

Porównaj produkty 0