Kontakt
0

Batavus Wayz Comfort N8

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Podobne produkty

Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

198,90 zł
Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

198,90 zł
Łańcuch AXA DPI 110 do Axa Defender

Batavus Wayz Comfort N8

Ostatnia sztuka roweru w ramie 57 cm idealna dla osób o wzroście 172-180 cm. 

Batavus Wayz Comfort N8 komfortowy i ekskluzywny rower do jazdy miejskiej i rekreacyjnej. Jako jedyny z całego katalogu posiada całkowicie nowy kształt ramy z pancerzami chowającymi się w tylnej części główki ramy, tak aby linki były jak najmniej widoczne. Wyposażony w automatyczny napinacz łańcucha znajdujący się w osłonie łańcucha i piastę planetarną Shimano Nexus 8. Nisko położna rama w modelu unisex będzie jeszcze bardziej wygodna podczas poruszania się rowerem w mieście. Idealny do codziennej jazdy po mieście, podczas wyjazdów weekendowych do lasu i parku oraz na dłuższe wakacyjne podróże rowerowe z sakwami.

linki-w-ramie-batavus-wayz-comfort-2018


Szczególną cechą Batavus Wayz Comfort jest całkowicie nowa konstrukcja ramy, w której linki i pancerze chowają się w ramie od strony wewnętrznej główki ramy, a nie jak w większości modeli w przedniej części. Ten świetny zabieg sprawił, że linki i pancerze są jeszcze mniej widoczne i rzucające się w oczy, a co za tym idzie rower nabrał jeszcze więcej stylu i elegancji.
 

wspornik kierownicy batavus ergomatic regulowany bez narzedzi




Wspornik kierownicy Batavus ErgoMatic VI z płynną regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmieniać kiedy najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 10 sekund. Wewnątrz wspornika znajduje się również system regulujący moc zacisku wspornika na kierownicy. Regulacja wysokości wspornika standardowo odbywa się poprzez odkręcenie pionowej śruby blokującej wspornik w ramie. 

sztyca-amortyzowana-batavus-wayz-comfort-2018


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.

amortyzator-batavus-wayz-comfort-2018




Przedni amortyzator Batavus ErgoTec z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Amortyzator Ergotec oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 30 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. 

przednia lampka batavus mambo


Przednia lampka Batavus Aeroflow w technologii LED o mocy 25 LUX wyprodukowana przez holenderską markę AXA została pięknie zintegrowana z przednim widelcem, uchwyt lampki płynnie przechodzi w amortyzator tworząc jedną całość. Lampa Batavus AeroFlow zasilana jest z dynama w piaście Shimano Nexus oraz posiada skokową regulację kąta światła. Dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa w lampkę został wbudowany przedni biały odblask. 

hamulec-rolkowy-dynamo-w-piascie-batavus-wayz-comfort-2018




Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC6000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a największe tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczona najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila przednią lampkę Batavus AeroFlow.

oslona-lancucha-batavus-wayz-comfort-2018

Pełna osłona łańcucha AXA z wbudowanym automatycznym napinaczem łańcucha, który niweluje skutki rozciągniętego łańcucha na podobnej zasadzie do haka przerzutki zewnętrznej. Osłona zyskała ergonomiczny kształt, dodatkowo posiada wycięcie na całej górnej części dzięki czemu jest lżejsza nie tylko wagowo, ale przede wszystkim wizualnie. W całości wykonana z elastycznego plastiku ABS odpornego na uszkodzenia. Osłona maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu, ograniczając kontakt z wodą, piaskiem, błotem i solą. Osłona składa się z 3 części i każdą można kupić osobno, co minimalizuje koszty utrzymania roweru w przypadku uszkodzenia osłony.

blokada-axa-batavus-wayz-comfort-2018



Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy

 

Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 wartstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości. 

Specyfikacja Batavus Wayz Comfort N8

Amortyzator: Humpert X-tas-Y
Bagażnik tylny: Batavus AerFlow ALU
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Błotniki: Batavus Fuego by Curana
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: TAK, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Inter-M BR-IM55
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Inter-M ABR-IM55
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Lampka przednia:
Lampka tylna: Spanninga BCR Xb LED (na baterie)
Łańcuch: KMC
Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
Obręcze:
Opony: Schwalbe Citizen
Osłona łańcucha: Batavus AerFlow by AXA
Osłona tylnego koła: Hesling (made in Holland)
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 8
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Suport:
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana Post Modern
Waga: ok. 19 kg
Wspornik kierownicy: Batavus Ergo Matic IV by Humpert

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Batavus Wayz Comfort N8 opinie

~Janusz Stankiewicz
Poniedziałek, 21-11-2016 15:09
Przejechałem tym rowerem w niedługim czasie 570km wszystko działa bez zarzutu. Batavus Fuego model 2014 roku wart jest zapłacenia takich pieniędzy.
Potwierdzam to co napisałem wcześniej jednak w czasie eksploatacji wystąpił jeden problem a mianowicie opon w tym rowerze. Koniecznie trzeba zamienic opony zakładane przez producenta tj. Schwalbe City, które uległy trzy krotnemu przebiciu na opony Schwalbe Marathon Plus 28 x 1 1/4 i problem znika. I dopiero wtedy mamy Bentleya wśród rowerów.
Pozdrawiam

~Janusz Stankiewicz
Czwartek, 10-04-2014 06:44
Wykonaie i osprzęt na najwyższym poziomie. Po prawidłowym dobraniu numeru ramy i dzięki nowatorskiej konstrukcji regulacji kierownicy pozycja siedzącego na rowerze idealna - to się czuje. Duże koła w tym rowerze i lekkośc roweru w użytkowaniu sprawiaja prezyjemnośc z jazdy i satysfakcję z powodu przyciagania przez rower wzroku mijającyh cię ludzi.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0