Kontakt
0

Dętka rowerowa XLC VT-S24 24" x 4.0-4.9 (100/120-507)

 
Cena katalogowa: 54,00
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
KOD: 2508240410J
EAN: 4055149462482
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Dętka rowerowa XLC VT-S24 24" x 4.0-4.9 (100/120-507)

Dętka rowerowa XLC VT-S24 24" x 4.0-4.9 (100/120-507) Pewność i wydajność na każdej trasie. Dętka rowerowa XLC VT-S24 to niezbędny element dla posiadaczy rowerów o wymiarach 24" × 4.0-4.9" (100/120-507), zapewniający pewność i wydajność podczas każdej jazdy. Bezpieczeństwo na trasie zaczyna się od solidnych komponentów, a dętka XLC spełnia te oczekiwania w pełni.

Dętka rowerowa XLC VT-S24 24" x 4.0-4.9 (100/120-507), cechy produktu:

Właściwości Techniczne:

  • Rozmiar: Dętka jest idealnie dostosowana do kół o wymiarach 24" × 4.0-4.9" (100/120-507).
  • Wentyl: Wyposażona w wenty SV Presta o długości 33 mm, co ułatwia pompowanie i utrzymanie odpowiedniego ciśnienia.

Solidność i Trwałość:

  • Dętka została wykonana z wysokiej jakości materiałów, które gwarantują odporność na przecięcia i przebicia, co sprawia, że jest niezawodna nawet w trudnych warunkach terenowych.

Uniwersalność montażu:

  • Pasuje do różnych rodzajów rowerów o wymienionych wymiarach, co czyni ją wszechstronnym rozwiązaniem dla entuzjastów jazdy na rowerze.
Dętka rowerowa XLC VT-S24 24" x 4.0-4.9 (100/120-507)
 

Zainwestuj w dętkę rowerową XLC VT-S24, aby cieszyć się bezpiecznymi i komfortowymi przejażdżkami. Precyzyjne dopasowanie, solidność konstrukcji i łatwy montaż sprawiają, że ta dętka to nieoceniona pomoc dla każdego rowerzysty. Wyrusz na trasę z pewnością, że Twój rower jest przygotowany na każde wyzwanie!


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka rowerowa XLC VT-S24 24" x 4.0-4.9 (100/120-507) opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0