Kontakt
0

Rower Gravel Rondo Ruut CF2 2X Carbon

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Rower Gravel Rondo Ruut CF2 2X Carbon

Rower Rondo Ruut CF2 2X Carbon. Karbonowy gravel, jeden z najpopularniejszych modeli od Rondo i świetny wybór dla każdego kto szuka uniwersalnego roweru na szuter wykonanego z włókna węglowego, a przy tym nie kosztuje fortuny. Wersja 2X jest bardziej agresywna i jeszcze mocniej zorientowana na szutrowe drogi i długie wycieczki rowerowe. Ruut CF2 2X został wyposażony w napęd o 2 x większym zakresie 2x10 Shimano GRX oraz opony do sprawniejszego przemieszczania się na większych odległościach. Jednym zdaniem - idealny rower na długie kilometry, dla miłośników bikepackingu oraz zimowych trekkingów. Świetnie sprawdzi się na szosie, szutrze w czasie sportowej jazdy jak i na dojazdy do pracy czy szkoły. Konstrukcja roweru Rondo Ruut CF2 2X oparta została o lekką i wytrzymałą aluminiową ramę oraz widelec serii V2 TwinType 2.0 Carbon dokładnie ten sam, który montowany jest w najwyższych modelach Rondo. Wszystkie komponenty, z których składa się rower zostały starannie dobrane i przetestowane pod kątek niezawodności. Świetnym zabiegiem stylistycznym jest eleganckie wewnętrzne prowadzenie linek w ramie roweru. Dużym atutem Rondo Ruut CF2 2X są fabryczne otwory na ramie do zamocowania błotników i bagażnika. Zarówno przednia jak i tylna oś to osie sztywne zwiększające sztywność konstrukcji i dynamikę jazdy. 

rower-gravel-rondo-ruut-cf2-2x-karbon-rama

Lekka rama z włókna węglowego Ruut EPS Carbon wykonana na indywidualne zamówienie z wysokiej klasy włókna węglowego z zintegrowanym wewnętrznym prowadzeniem linek dla uzyskania czystego wyglądu oraz zwiększenia żywotności systemu sterowania. Przedni widelec został wykonany z karbonu i wyposażony w system TwinTip 2.0 pozwalający na zmianę kąta poprzez przesunięcie miejsca spoczynku osi przedniego koła. Dodatkowo został wyposażony w otwory do zamontowania przedniego bagażniku typu low ride. TwinTip pozwala  osiągnąć optymalny kąt do jazdy rekreacyjnej lub szybkiej jazdy sportowej. Na ramie znajdują się liczne otwory zaprojektowane specjalnie z myślą o opcjonalnym montażu tylnego bagażnika oraz błotników. Zarówno kierownica jak i wspornik kierownicy zmieniają rozmiar w zależności od wysokości ramy.

rower-gravel-rondo-ruut-cf2-2x-karbon-przerzutki

 


Napęd SHIMANO GRX wyróżniają ergonomiczne parametry jazdy po żwirze, zoptymalizowane opcje przełożeń, większa niezawodność oraz cichy i stabilny układ napędowy. To nie jest przebudowany zestaw elementów dla rowerów szosowych. Osprzęt ten od początku został zaprojektowany tak, aby ułatwić rowerzystom poznawanie świata. Tylna przerzutka to SHIMANO GRX RX400.
 

rower-gravel-rondo-ruut-cf2-2x-karbon-hamulec

 

 

Hydrauliczne hamulce tarczowe SHIMANO GRX R400 zaprojektowane do jazdy po wyboistych torach, przez żwir i błoto. Hydrauliczne hamulce posiadające dwutłoczkowe zaciski oraz tarcze o średnicy 160mm. Wykonany z mocnego aluminium, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały i ma niewielką wagę. Dwutłoczkowe zaciski przekładają się na równomierne zużycie okładzin i tarczy, ponieważ podczas hamowania nie musi on wyginać się w jedną stronę. Zaciski posiadają regulator lufy kabla, aby ułatwić precyzyjne strojenie.

rower-gravel-rondo-ruut-cf2-2x-karbon-opony

 

 

Opona WTB Riddler w rozmiarze 28" (37-622) 700Cx37 to opona dedykowana do szybkiej jazdy bez utraty przyczepności di rowerów corssowych, przełajowych oraz gravel. Gęsto ułożone podłużne klocki bieżnika pozwalają na rewelacyjne warunki jezdne, a pojedyncze, minimalnie wystające klocki na bokach bieżnika zapewniają świetną przyczepność na piachu oraz szutrach. Opona wykonana z mieszanki gumy Dual DNA. Waga jednej opony to 465 gram. 

Specyfikacja Rower Gravel Rondo Ruut CF2 2X Carbon

Chwyty: VELO COMFORT TAPE
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny SHIMANO GRX R400 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny SHIMANO GRX R400 160mm
Kaseta / Zębatka: SHIMANO HG-50-10 11-36 10 SPEED
Kierownica: RONDO FLARE 400MM (XS), 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL)
Korba: RONDO 46/30 165MM (XS) 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL)
Łańcuch: SHIMANO KCN4601
Obręcze: RONDO ALUMINIUM 622-23/584-23(XS) TUBELESS COMPATIBLE
Opony: WTB RIDDLER 700C X 37/SCHWALBE G-ONE ALLROUND 650B X 40 (XS)
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Przerzutki: SHIMANO RD RX400 2x10
Rama: RONDO RUUT CARBON
Rozmiar kół:
Siodełko: FABRIC SCOOP FLAT
Suport: PF 86/SHIMANO BB RS500
Sztyca podsiodełkowa: RONDO 350 X 27.2
Widelec: RONDO TWINTIP CARBON 2.0
Wspornik kierownicy: RONDO 80MM(S), 90MM(M,L), 110MM(XL)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia w oponach
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • jazda próbna 
Wysyłka BASIC 49.00 PLN 
Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią złożyć i przygotować rower do jazdy.

Obejmuje jedynie kontrolę stanu roweru oraz ponowne spakowanie w oryginalny karton dostarczany przez producenta Rondo. Po rozpakowaniu roweru wymagane jest kompletne złożenie roweru (przykręcenie kół, siodełka, kierownicy i montaż akcesoriów), pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest oryginalny, gruby 5-cio warstwowy karton. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy kurierem DPD. 

✔️ Kontrola jakości i kompletności roweru
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Bezpieczny karton 5-cio warstwowy 

Wymagane: pełne złożenie roweru: przykręcenie kół, kierownicy, osprzętu na kierownicy, regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)

Wysyłka PREMIUM 299.90 PLN 
Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.

Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy spedycją RABEN Polska. 
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)


 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Jaki rozmiar ramy w rowerach RONDO ? Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak poniższa, prosta grafika instruktażowa nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Rower Gravel Rondo Ruut CF2 2X Carbon opinie

~Macik
Wtorek, 19-01-2021 08:36
Zdecydowanie czarna wersja ramy carbonowej wygląda lepiej, ale ciężko ją dostać. Niebieski mat na żywo prezentuje się o niebo lepiej.

Zakup roweru na firmę?

Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.

Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.

Co więcej, posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.

Podsumowując, jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest jednak, aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Porównaj produkty 0