Kontakt
0

Rower elektryczny Sparta M8i ION Yamaha GPS

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
KOD: 04502289RO

Rower elektryczny Sparta M8i ION Yamaha GPS

Rower elektryczny Sparta M8i ION Yamaha GPS Connected to nowoczesny i komfortowy rower elektryczny z niezawodnym silnikiem Yamaha o potężnym momencie obrotowym 80 Nm. Został wyposażony w baterię o ogromnej pojemności 14 Ah wykonaną w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 130 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Sparta M8i Ltd Yamaha GPS Connected w światowej czołówce. Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. Dodatkowo Sparta M8i Ltd Yamaha GPS Connected został wyposażony w system WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru.
Szczególną cechą elektrycznych rowerów Sparta jest fakt, że budowane są na podstawie standardowej wersji modeli zwykłych rowerów, przez co rower zachowuje naturalność, lekkie prowadzenie i wizualną lekkość. 


Największą zaletą roweru elektrycznego Sparta Mi8 jest system GPS Connect czyli wbudowany na etapie produkcji roweru nadajnik GPS z kartą SIM. Za pomocą danej karty SIM możesz połączyć się z internetem oraz zintegrować nadajnik z aplikacją na Twój smartphone Batavus Connect. Dzięki aplikacji Batavus Connect będziesz mógł zobaczyć wiele przydatnych faktów na temat inteligentnego roweru Batavus Smart oraz co najważniejsze sprawdzić gdzie znajduje się Twój rower oraz czy nikt przy nim nie majstrował. Karta SIM i nadajnik znajdują się w rowerze w bezpiecznym miejscu, do którego złodziej nie będzie miał prostego dostępu. Pierwsze 12 miesięcy działania nadajnika GPS jest bezpłatne - w przypadku chęci korzystania z aplikacji po roku czasu wymagana będzie aktywacja i opłacanie abonamentu w kwocie 2.95 EUR miesięcznie. O szczegółach działania systemu Batavus GPS Connected możesz przeczytać TUTAJ.

 

Rower sprzedawany jest bez baterii. Wybierz jedną z dwóch opcji pojemnościowych dostosowanych do Twoich potrzeb:

                                                        bateria rower elektryczny batavus emotion 300Wh                                       Bateria rower elektryczny batavus emotion 400wh
                                              300 Wh zasięg do 108 km (8,8Ah/317Wh/36V) - KUP BATERIĘ               400 Wh zasięg do 130 km (11Ah/396Wh/36V) - KUP BATERIĘ
 

silnik-yamaha-batavus-bryte-ego-yamaha-rower-elektryczny



Najmocniejszy na rynku silnik elektryczny Yamaha PWseries o ogromnym momencie obrotowym 80Nm ! Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. System WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru. 3 opcje wspomagania ECO-STD-HIGH. System wspomagania Zero-Cadence-Support rozpoczyna wspomaganie natychmiast po naciśnięciu na pedał bez najmniejszego opóźnienia w czasie. Moc 250W / waga 3,5 kg. Made in Japan. 

wyswietlacz-batavus-bryte-ego-yamaha-rower-elektryczny
 

Wyświetlacz Sparta ION Yamaha LCD - duży, czytelny i w pełni podświetlany wyświetlacz funkcji roweru elektrycznego z napędem Yamaha. Umieszczony centralnie na kierownicy. Sterowanie odbywa się za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy - całość sterowana kciukiem bez potrzeby odrywania dłoni od kierownicy. Posiada Wbudowany port USB - do ładowania telefonów, GPS czy dodatkowego zewnętrznego oświetlenia. Bajecznie prosty montaż i demontaż za pomocą jednego przycisku. Pełny wykaz funkcji dostępny z poziomu specyfikacji technicznej znajdującej się poniżej opisu. 

bateria-batavus-bryte-ego-yamaha-rower-elektryczny

Bateria litowo-jonowa Sparta ION GP o pojemności 300Wh lub 400Wh. Zamontowana na tylnym bagażniku, wykonana w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 130 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Yamahę w światowej czołówce. Zabezpieczona na bagażniku zamkiem otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Fusion. Zintegrowany wskaźnik LED poziomu naładowania baterii. Bateria Yamaha posiada gwarantowaną pełną żywotność do 700 pełnych ładowań co oznacza bezawaryjne działanie przez co najmniej 42.000 km. Szybki czas pełnego naładowania tylko 4h. Sparta M8i Ltd Yamaha GPS Connected sprzedawany jest w zestawie z ładowarką baterii Yamaha 220-240V, 50/60Hz.

linki-w-ramie-batavus-bryte-2018




Pancerze i linki hamulców oraz biegów ukryte zostały sprytnie w ramie, a ich prowadzenie zostało umieszczone od strony zewnętrznej poprzez specjalnie do celu celu zaprojektowanie otwory w ramie roweru. Taki zabieg zmniejszył widoczność pancerzy przez co rower zyskał jeszcze więcej prestiżu i elegancji. 
 

amortyzator-pod-siodelkiem-batavus-bryte-2018


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.

amortyzator-w-glowce-ramy-batavus-bryte-2018




Przedni amortyzator Sparta HeadShock sprytnie ukryty pod główką ramy. Amortyzator oparty jest na systemie  elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 25 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. Największą zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest ich obniżona waga oraz zdecydowanie bardziej elegancji wygląd wtapiający się w całość z ramą roweru. 

piasta-shimano-nexus-8-premium-batavus-bryte-2018


Piasta planetarna Shimano Nexus 8 Premium. Najwyższy model piasty planetarnej Shimano Nexus o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia, głównie z uwagi na zastosowanie łożysk igiełkowych. Do dyspozycji mamy 8 przełożeń o zakresie 307%, co porównać można z 24 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju. 

hamulce-hydrauliczne-magura-hs11-batavus-bryte-2018




Hamulce rolkowe Shimano Nexus BR-IM80. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców rolkowych Shimano Nexus BR-IM80 o zwiększonej mocy hamowania i z automatycznym czujnikiem odcięcia wspomagania podczas hamowania. Hamulce BR-IM80 to najwyższy model hamulców rolkowych o największej tarczy radiacyjnej oraz największej sile hamowania. 
 

opony-do-rowerow-elektrycznych-schwalbe-energizer-rowery-batavus

Opony CST X-pedium E-bike 50 km/h. To opona rowerowa specjalnie skonstruowana do rowerów elektrycznych. Wysokojakościowa mieszanka gumy posiada niskie opory toczenia i przede wszystkim bardzo dobrą przyczepność. To daje pełne bezpieczeństwo również przy wysokich prędkościach w zakrętach. Opony CST posiadają certyfikat ECE-R75 i są dopuszczone do użytku również w najszybszych rowerach elektrycznych do 50 km/h. Opona została wyposażona we wkładkę antyprzebiciową 3mm specjalnego kauczuku oraz paski odblaskowe dla zwiększenia widoczności bocznej po zmroku. 

podkowa-axa-batavus-bryte-2018

Blokada tylnego koła AXA Fusion. Ten sam kluczyk do podkowy AXA i zamka baterii na bagażniku. Podkowa została całkowicie zintegrowana z ramą roweru ! Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Fusion posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).



Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Sparta produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Sparta w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Sparta to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Sparta dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Sparta stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na części elektryczne i pozostałe
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower elektryczny Sparta M8i ION Yamaha GPS

Producent silnika: YAMAHA

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny Sparta M8i ION Yamaha GPS opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0