Kategorie produktów

Nowości

Promocje

Producenci

Sklep

Zakupy

Zamówienia

Klient

‹ Poprzedni produkt Następny produkt ›

Piasta Shimano Nexus 8 SG-C6000 Rollerbrake / Vbrake

Producent: Shimano

Piasta Shimano Nexus 8 SG-C6000 Rollerbrake / Vbrake

Nasza cena: 569,90 PLN

Wariant Dostępność
Czarna oś 184 mm
Kod: 880114 EAN: 40159249

WYSYŁKA 7 DNI ROBOCZYCH

Srebrna oś 184 mm
Kod: SGC60018RASKC EAN: 4550170506919

WYSYŁKA W DNIU: 2021-11-17

Liczba sztuk produktu:

10 x 57,00 20 x 28,00

Piasta wielobiegowa Shimano Nexus 8 SG-C6000 pod hamulec Vbrake lub rolkowy Shimano

  • wieloklin do zamontowania hamulca rolkowego Shimano Inter-M lub Nexave
  • najwyższa kultura pracy i prostota obsługi jest przyjazna użytkownikowi
  • idealne do rowerów miejskich i turystycznych
  • zmiana przełożenia może być dokonywana zarówno podczas jazdy jak i na postoju
  • odporny zestaw planetarnych i przyspieszających przekładni zapewnia długie bezproblemowe działanie
  • aluminiowy korpus
  • współczynnik przełożeń 307 procent
  • wspomaganie zmiany biegu
  • skuteczność hamulca lepsza o 60 procent od Inter-7
  • zmniejszone opory obrotu i polepszone uszczelnienie labiryntowe
  • długość osi 184 mm lub 203 mm
  • szerokość montażowa 135 mm
  • na 36 szprych
  • waga 1990 gram
  • 2 lata gwarancji

ZAKRES PRZEŁOŻEŃ 307%:

1 : 0.527
2 : 0.644
3 : 0.748
4 : 0.851
5 : 1.0
6 : 1.223
7 : 1.419
8 : 1.615

BEZ OSPRZĘTU W ZESTAWIE. Manetka zmiany biegów, zębatka i osprzęt mocujący do kupienia osobno w sklepie
Manetka obrotowa Shimano Nexus 8 CJ-8S20 KUP TUTAJ
Zębatka Shimano KUP TUTAJ
Osprzęt do piasty Shimano Nexus 8 KUP TUTAJ


Opinie o produkcie Piasta Shimano Nexus 8 SG-C6000 Rollerbrake / Vbrake (2)

Ocena:
  5

Co tu dużo pisać - to po prostu Nexus czyli jakość w najlepszym wydaniu. Kto miał jakąkolwiek styczność z napędem tego typu to wie oczym mowa. Działanie, prostota obsługi, niezawodność, trwałość tej przekładni są jak dla mnie po prostu bezkonkurencyjne.

Dodano Czwartek, 08-05-2014 06:40 przez adamek255

Ocena:
  5

Sama piasta jest super,choć trzeba wiedzieć jak ją regulować u mnie np.po wyjęciu koła trochę się pozmieniało i wymagało regulacji.Więc: ustawić manetkę na \"4\" i pokręcająć nakrętką linki ustawić dwie tarczki przy piaście tak by dwie żółte kreski znalazły się naprzeciw siebie. Natomiast gdybym miał teraz kupować tą piastę to na pewno nie z chamulcem rolkowym lecz z chamulcem w pedałach.Nje wiem czy akurat ja mam pecha czy mają tak wszystkie ale mój chamuje słabo.Przejechłem już 3,5 tyś km. i ostatnio jest jakby trochę lepiej.Może się \"dotarł\" a może po prostu zużył się smar ale to jeszcze nie jest takie chamowanie jak być powinno.

Dodano Niedziela, 30-10-2011 12:42 przez ~Jerzy Dziadur


Podziel się opinią i wygraj nagrody!

Dodaj opinię

Ostatni zakup 7 minut temu.