Liczba produktów: 22
Znajdziecie tu końcówki pancerzy hamulcowych i przerzutki oraz gumowe osłony na pancerze chroniące ramę przed zarysowaniami czy przetarciami.
Przede wszystkim jednak znajdziecie tutaj różnorodne, kolorowe pancerze hamulcowe i przerzutki, dzięki którym jeszcze bardziej można wyróżnić czy spersonalizować swój rower. Przy wyborze odpowiednich dla siebie pancerzy warto też pamiętać, że przerzutki najczęściej mają oplot wzdłużny i średnicę 4mm, a hamulcowe oplot spiralny i średnicę 5mm.
Pancerze rowerowe do hamulców i przerzutek różnią się przede wszystkim wewnętrznym oplotem. W celu lepszego prowadzenia linki i zapewnienia jej pślizgu, pancerze przerzutki mają oplot wzdłużny, a hamulcowe spiralny.
Nie bez znaczenia jest też średnica wewnętrzna pancerzy; najczęściej pancerz przerzutki ma średnicę wewnętrzną 4mm, a hamulcowy 5mm.
Długość pancerza powinna być dobrana w taki sposób, żeby pancerz nie był za krótki, ani za długi. Za krótki pancerz będzie powodował niewłaściwą pracę przerzutki/ hamulca, dodatkowo może powodować otarcia na ramie (np. przy skręcie kierownicy), z kolei za długi może prowadzić linkę pod złym kątem, co również skutkuje niewłaściwą pracą hamulca/ przerzutki, jak i również powoduje niebezpieczeństwo zahaczenia o przeszkodę.
Tak, żeby pancerz dobrze osadził się w klamce hamulca/ manetce przerzutki i w przelotce ramy, musi być odpowidnio zakończony. Dodatkowo zakończenie pancerze jest istotnym elementem wpływającym na regulację oraz pracę hamulca/ przerzutki. Wpływa też na żywotność pancerza, który dzięki zakończeniom nie strzępi się.
Nie, kolor pancerza nie ma wpływu na jakość ślizgu linki i pracę hamulca/ przerzutki. Kolorowy pancerz wpływa ozdobnie na rower i jego design, pozwala jeszcze bardziej spersonalizować posiadany rower.